Hei. Olen hieman ylipainoinen 32-vuotias mies. Minulla on pyöreä maha ja alkavat miestissit. Miestissit eivät ole kovinkaan isot, epäilen että ne johtuvat ylipainosta. Mielestäni miestissini ovat ihanat mutta valitettavasti ne ovat liian pienet.
Miten saisin kasvatettua miestissejäni isommaksi? Haluaisin pyöreät miestissit / naiselliset tissit, otka olisivat niin isot että minun pitäisi käyttää rintaliivejä.
Tällä hetkellä miestissini ovat ehkä nippa nappa A kokoa, epäilen että pienemmät. Haluaisin kasvattaa omat miestissini tuonne B-C kokoluokkaan.
Onko miehen mahdollista kasvattaa noin isot tissit ja mitä tämä vaatii?
Pitäisikö minun lihottaa itseäni lihavammaksi, olisiko muita konsteja? Hormooneita en saa kun ne vaativat reseptin ja lääkäri tuskin sellaista kirjoittaa.
Miten saisin isommat miestissit / tissit?
21
1183
Vastaukset
- galapagos123
Oletko transsukupuolinen? Vai oletko transvestiitti eli tykkäätkö pukeutua naiseksi ja tyttöillä? Jos olet transvestiitti, niin miksi sinulle ei riittäisi toppaukset, jotka laittaisit rintaliiveihin ja siten voisit leikkiä, että sinulla on tissit?
Vai oletko vain yksinkertaisesti mies, joka haluaa itselleen miestissit? Onko sinulla muutenkin hyvin paljon klassisesta estetiikasta poikkeava kauneuskäsitys vai rajoittuuko tämä pelkästään sukupuolisiin tunnusmerkkeihin?
Ei kannata lihottaa itseään, et saa sillä naisellisia pyöreitä rintoja, vaan vain roikkuvat... miestissit. Lihottamalla vaarantaisit myös sydän- verisuoniterveytesi. - Onko mahdollista
Minulla ei ole miyään transvestiittejä, transsukupuoleisia vastaan tai tyttöilyä.
En ole transvestiitti ,enkä halua pukeutua naiseksi.
Taidan olla jotenkin omituinen mies, koska tykkään naisista ja olen hetero mutta haluaisin itse pyöreät tissit.
Rintaliivit ja toppaukset eivät ole sama asia, siis haluaisin nimenomaan isommat oikeat pyöreät tissit tai että miestissini pyöristyisivät isommiksi.
Ajattelin kysyä täältä jos joku osaisi auttaa minua. - Kyllä kasvaa
Juo olutta vähintään pari koppaa viikossa ja grillimakkaraa palanpainikkeeksi. Muutama hampurilainen isoilla ranskiksilla auttaa että saat painoa lisää ja tissit kasvaa. Katso mallia telkkarin Suurin pudottaja sarjasta, siellä on komeita pyöreitä miestissejä esillä joka sunnuntai punnitusjaksossa.
- Onko mahdollista
Olisikohan muita vaihtoehtoja kuin oluen juonti? En haluaisi alkoholisoitua / pilata maksaani alkoholilla.
- (.)(.)
Rinnat voivat kasvaa päivittäisellä hieromisella. Se lisää prolaktiinin eritystä ja puolestaan kasvattaa rintoja.
Miestissit eivät kuitenkaan ole naistissit. Ne ovat anatomisesti täysin eri asioita. Miestissit ovat vain lörpöt ylimääräisen rasvan varastot kun taas naistissit ovat kiinteät ja koostuvat rasvan lisäksi maitorauhasista. Myös areolat ja nännit ovat huomattavasti suuremmat. Naistissit saat vain estrogeenillä, joka toki vaatii myös androgeenien eston kunnolla toimiakseen tai joutuisit syömään valtavia annoksia estrogeeniä testosteronitason laskemiseksi.- ytfytf
Testosteroni on niin kova myrkky ettei sitä blokata estrogeenilla. Sehän nähdään jo siinäkin ettei transmiehillä tarvitse blokata estrogeenia kun annetaan testosteronia ja miehistyminen sujuu. Transnaisilla oma testosteronituotanto joudutaan blokkaamaan lääkkeillä tai kastroinnilla jotta estrogeenit tehoaisivat.
- (.)(.)
ytfytf kirjoitti:
Testosteroni on niin kova myrkky ettei sitä blokata estrogeenilla. Sehän nähdään jo siinäkin ettei transmiehillä tarvitse blokata estrogeenia kun annetaan testosteronia ja miehistyminen sujuu. Transnaisilla oma testosteronituotanto joudutaan blokkaamaan lääkkeillä tai kastroinnilla jotta estrogeenit tehoaisivat.
Suuret määrät mitä tahansa sukupuolihormonia laskevat kehon omaa hormonituotantoa. Aivot mittaavat sukupuolihormonien tasoja verenkierrossa ja sen mukaan säätelevät niiden tuotantoa. Tämän mittauksen kannalta on merkityksetöntä onko sukupuolihormonina jokin estrogeeni vai androgeeni. Niin myös suuri määrä estrogeenia laskee kehon mieshormonien tuotantoa, jolloin testosteronitasot laskevat. Tähänhän on perustunut transnaisten hormonihoito jo kauan ennen antiandrogeenien käyttöönottoa. Antiandrogeenit kuitenkin mahdollistavat huomattavasti pienemmät estrogeeniannokset käytettäväksi transnaisilla, joka suojelee estrogeenien riskeiltä.
- Onko mahdollista
Voisin tietenkin lihottaa itseäni, tosin silloin maha kasvaisi isommaksi mutta haluaisin nimenomaan että rasvaa kertyisi tisseihin ja ne kasvaisivat sen takia. Onko mahdollista ohjata rasvaa kertymään tisseihin?
- aiheesta lukenut
"Onko mahdollista ohjata rasvaa kertymään tisseihin?"
:-D No ei tietenkään ole. Johan naiset aina ohjaisivat rasvan pois esim. vyötäröltä esim. rintoihin, jos se olisi mahdollista. Edes tekemällä vatsalihasliikkeitä et voi välttää rasvakudoksen kertymistä vatsalle. Ns. täsmälaihduttaminen ei toimi.
- abc__
Olen laittanut naisen a paikkaan b muotoon c. Käännyn pois nainen a paikassa b on muutettu muotoon d. Palaan takaisin. Onko nainen a paikassa b muodossa c?
- Onko mahdollista
Epäilinkin että tuo rasvan siirtäminen ei taida onnistua. Muita ideoita tissien kasvatukseen?
- nainen21
mene tallinnaan ja hanki implantit Niin saat naisten tissit eikä maksa kun 3.000 tai 4.000.(tallinnassa halvempi kuin suomessa)
- Onko mahdollista
Tallinnassa eivät taida miehelle silikoneja laittaa kuitenkaan, tai en minä tiedä. Auttaisikohan naisten ehkäisypillerit kasvattamaan tissit miehelle? Tosin en taida saada mitenkään ehkäisypillereitä.
- Estriolista apua?
Joillekin miehille toimii Ovestin-emätinvoiteen estriol, joillekin taas ei. Sitä siis sivellään tuubista pieni määrä rinnoille. Kasvu (jos sitä tapahtuu) voi tulla hieman jälkijunassakin. Sivuvaikutuksena olen kuullut rintatauhasen tulehtumisen, joten annos kannattaa pitää pienenä ja parin viikon kuurien välillä saman verran taukoa.
- Haaveilet turhia
Niin Virosta kuin Suomestakin löytyy lääkäreitä jotka voisi suostua laittamaan silikonit miehellekin. Mutta tuollaisen lääkärin löytäminen on vaikeaa.
E-pillereissä on niin vähän estrogeenia (yleisimmissä ei yhtään) että niitä joutuisi syömään suuria määriä päivässä että estrogeeniannostus olisi sama kuin transnaisten hoitoannokset. - triol
Estriolista apua? kirjoitti:
Joillekin miehille toimii Ovestin-emätinvoiteen estriol, joillekin taas ei. Sitä siis sivellään tuubista pieni määrä rinnoille. Kasvu (jos sitä tapahtuu) voi tulla hieman jälkijunassakin. Sivuvaikutuksena olen kuullut rintatauhasen tulehtumisen, joten annos kannattaa pitää pienenä ja parin viikon kuurien välillä saman verran taukoa.
Vaikka rinnat eivät juuri kasvaisikaan Ovestinilla, sillä tulee muita feminisoivia vaikutuksia, joskin melko pieniä. 8,5 kk käyttö on itselläni pehmentänyt ihoa ja hiuksia selvästi. Myös rasvojen jakautumisessa kehossa on tapahtunut muutosta, kasvonpiirteet ovat pehmentyneet varsinkin silmien ympärillä ja poskipäissä. Huomasin eron kun katsoin itsestäni otettuja valokuvia. Myös lantiolle on tullut hieman muotoa eli reisien yläosassa sivuilla on enemmän rasvaa.
- on jo reseptit
Minäpä kerron etsi lääkäri joka suostuu kirjoittamaan sinulle estrogeenin ja androgurin !! Netin avulla löytyy, kun vaan jaksaa sähköpostia lähettää, kunnes saat lupaavan vastauksen !
- on jo reseptit
Ainoa vaan ne ei ole mikään miestissit vaan estrogeenin myötä naisten tissit ja muitakin femininoutumista saattaa ilmaantua :)
- ....................
Unoha ap. Unoha tissit ja keskity tärkeämpiin asioihin. Sinulla saattaa olla ns. fiksaatio tisseihin. Olet mies eikä tissit kuulu sinulle, get over it.
- Onko mahdollista
Yhtään mistä vinkkejä, mistä tälläisen avara katseisen lääkärin voisi löytää?
- Anonyymi
Oon varmaan myöhässä tästä keskustelusta, mutta sain kasvatettua ja kiinteytettyä tissejä imukupeilla! Olisi hauska jatkaa keskustelua ja voisin antaa vinkkejä. Pidän tisseistäni ja vaimoni myös!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262676Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee242032Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1081541- 761299
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71208Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381166- 641016
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10944Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70891- 102867