http://www.yliopistonapteekki.fi/fi/apteekkipalvelut/tuotteet/pages/product.aspx?catalog=yasalescatalog&productid=330092(yabasecatalog)&category=silmatkorvatjanena(yasalescatalog)/kuivatsilmat(yasalescatalog)
Onko kokemuksia tästä?
Minä ostin tämän ja petyin. Tämän käyttö on tyhmää. Suihkauttaa silmille niin sitä valuu pitkin kasvoja ja joutuu pesemään kasvot. Ja kallista
Silmäsuihke
6
3837
Vastaukset
- Äläosta enää
Tavalliset kosteuttavat silmätipat (pipetti tai pullo) toimii parhaiten. Suihkeesta menee puolet hukkaan.
ei siis kannata ostaa jatkossa.. - Huijausta
Minun kokemukseni ovat samanlaisia.Onhan aivan naurettavaa, että pitää suihkuttaa silmät kiinni 25cm etäisyydeltä ja sitten osua silmäluomeen. 😤
- Anonyymi
En niin tarkasti jus suihkuta tuotasilmä suihktta mutta olen löytänyt hyvän tavan joka tepsii minulla silmät tykkää ei ole enää haitta käytän tätä uihketta jatkossakin tyylin löydettyäni
- Anonyymi
työnnä se tyyli perseeseesi senkin mainonnan uhri ! Tämän suunnittelija taatusti nauraa katketakseen.
- Anonyymi
Laita tyhjä talouspaperi silmän ympärille ja ruiskuta silmiin ei mene hukkaan aine. Näin minä olen tehnyt
- Anonyymi
Siis tarkoitin tyhjä talouspaperi rulla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-196055Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite895682Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin993679- 1253664
- 1261434
- 571367
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1301292- 381089
- 451083
- 261059