http://www.yliopistonapteekki.fi/fi/apteekkipalvelut/tuotteet/pages/product.aspx?catalog=yasalescatalog&productid=330092(yabasecatalog)&category=silmatkorvatjanena(yasalescatalog)/kuivatsilmat(yasalescatalog)
Onko kokemuksia tästä?
Minä ostin tämän ja petyin. Tämän käyttö on tyhmää. Suihkauttaa silmille niin sitä valuu pitkin kasvoja ja joutuu pesemään kasvot. Ja kallista
Silmäsuihke
6
3610
Vastaukset
- Äläosta enää
Tavalliset kosteuttavat silmätipat (pipetti tai pullo) toimii parhaiten. Suihkeesta menee puolet hukkaan.
ei siis kannata ostaa jatkossa.. - Huijausta
Minun kokemukseni ovat samanlaisia.Onhan aivan naurettavaa, että pitää suihkuttaa silmät kiinni 25cm etäisyydeltä ja sitten osua silmäluomeen. 😤
- Anonyymi
En niin tarkasti jus suihkuta tuotasilmä suihktta mutta olen löytänyt hyvän tavan joka tepsii minulla silmät tykkää ei ole enää haitta käytän tätä uihketta jatkossakin tyylin löydettyäni
- Anonyymi
työnnä se tyyli perseeseesi senkin mainonnan uhri ! Tämän suunnittelija taatusti nauraa katketakseen.
- Anonyymi
Laita tyhjä talouspaperi silmän ympärille ja ruiskuta silmiin ei mene hukkaan aine. Näin minä olen tehnyt
- Anonyymi
Siis tarkoitin tyhjä talouspaperi rulla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 984214
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.783477Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,723084SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.822556Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52366Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2072162Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302091- 41880
- 73811
- 52776