Olen 16 -vuotias, eli alaikäinen Osuuspankin asiakas. Haluaisin alkaa tekemään osakekauppoja eli minun pitäisi avata arvo-osuustili.Miten tuo arvo-osuustili avataan?Tarviiko osakekauppojen tekoon muuta kuin arvo-osuustilin?Pystynkö alaikäisenä tekemään osakekauppoja verkossa? Minulla siis on jo osuuspankin verkkopankkitunnukset.
Vastaukset 2
- Käväise pankissasi
Mene käymään pankissa ja pyydä avaamaan arvo-osuustili itsellesi. Kun sinulla on jo pankkitunnukset, on helppo mennä tekemään ostoja sekä myyntejä omalta arvo-osuustililtäsi. Onnea kaupankäyntiin!
- nuori pörssihai
Kävin eilen vanhempieni kanssa pankissa ja helpostihan se arvo-osuustilin avaaminen sujui. Nyt pystyn käymään osakekauppaa netissä. Kiitos vastauksesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 362012
- 41630
- 31569
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne60460- 42460
- 61459
- 44428
T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin6417Pientä pintaremonttia
Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k14413- 40401