Olen 16 -vuotias, eli alaikäinen Osuuspankin asiakas. Haluaisin alkaa tekemään osakekauppoja eli minun pitäisi avata arvo-osuustili.Miten tuo arvo-osuustili avataan?Tarviiko osakekauppojen tekoon muuta kuin arvo-osuustilin?Pystynkö alaikäisenä tekemään osakekauppoja verkossa? Minulla siis on jo osuuspankin verkkopankkitunnukset.
Vastaukset 2
- Käväise pankissasi
Mene käymään pankissa ja pyydä avaamaan arvo-osuustili itsellesi. Kun sinulla on jo pankkitunnukset, on helppo mennä tekemään ostoja sekä myyntejä omalta arvo-osuustililtäsi. Onnea kaupankäyntiin!
- nuori pörssihai
Kävin eilen vanhempieni kanssa pankissa ja helpostihan se arvo-osuustilin avaaminen sujui. Nyt pystyn käymään osakekauppaa netissä. Kiitos vastauksesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392361
- 47813
- 59804
Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää223647Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne81587T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin7569- 47548
- 62532
Pientä pintaremonttia
Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k16524- 42520