Saanko tämän kirjantekelyksen valmiiksi joskus? Povailit kerran aiemmin siitä myyntimenestystä. Onko ennustus pysynyt samana, vaikken ole kuukausiin kirjoittanut mitään?
Tuntijalle
2
61
Vastaukset
Hei
kiva että olet taas käymässä tällä palstalla. siitä onkin aikaa.....
sinä kypsyttelet kirjaasi kuitenkin, vaikket juuri kirjoittaisikaan. sillä sinulla on paljon sanottavaa, hyvin paljon.
henkisyytesi on purjelaiva ja silloin kun se tulee aallokkoon, on hyvä aika kirjoittaa.
mutta älä pakota itseäsi - et sinä niin teekään!
turvallisuus on taas istunut sydämeesi ja näin on hyvä. muistan sinut hyvin ja tunnen sydämesi tykytyksen, olet vahva kaikesta huolimatta. kyllä sinun kirjasi syntyy, synnytys kun vaan ei koskaan lähde käyntiin käskystä. mutta sinä saat kirjasi ja moni lukija lukee sitä hiki otsalla, sinulla on paljon sanottavaa.
toivon sinulle sydämestäni menestystä arjessa ja unelmissa, olet ainutlaatuinen ihminen. ei kannata väittää vastaan, sillä olet kuitenkin saanut jo niin paljon aikaan....
t. Keskiyö- olvimaistuu
Kiitän. Vieläkö näet minulle uutta suhdetta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022296- 1151781
- 881439
- 1331397
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741238Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511057
- 36982
- 33834