Hei!
En nyt oikein tiedä,että minne tämä kysymykseni pitäisi laittaa joten pistän sen nyt sitten tänne. Kysymykseni koskee älykkyystestejä ja niitä osioita,joissa annetaan kuvio,jota pitää osata jatkaa oikein.En yksinkertaisesti ymmärrä,että miten tällaisesta osiosta voi päästä läpi?Tein netissä kokeeksi tällaisen testin ja en vaan hahmota,että miten kuviota pitää jatkaa!Minulle matematiikka oli aina vaikea oppiaine koulussa ja kävin koko peruskoulun ajan erityisopetuksessa ko.oppiaineessa.
Voiko näitä testejä harjoitella etukäteen?Olisi pääsykoe tulossa ja tiedän jo,että tämä kuvio-osio ja matemaattinen osio tuottavat ongelmia niin siksi tätä kysyn.
Olen huomannut,että jos esim.Sudoku on kirjoitettu paperille niin minulla kestää älyttömän kauan löytää puuttuvat numerot,mutta kännykän tai tietokoneen näytöllä nään heti mistä jokin numero puuttuu!Onko tämä jonkinasteinen lukihäiriö?Onko muita kohtalontovereita?
Hahmotusongelma
ggggggggggg34
1
912
Vastaukset
- Anonyymi
ei me sua auteta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947166- 1723722
- 533259
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2332394- 482125
- 411978
- 471869
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?251832- 601768
- 191753