Hei!
En nyt oikein tiedä,että minne tämä kysymykseni pitäisi laittaa joten pistän sen nyt sitten tänne. Kysymykseni koskee älykkyystestejä ja niitä osioita,joissa annetaan kuvio,jota pitää osata jatkaa oikein.En yksinkertaisesti ymmärrä,että miten tällaisesta osiosta voi päästä läpi?Tein netissä kokeeksi tällaisen testin ja en vaan hahmota,että miten kuviota pitää jatkaa!Minulle matematiikka oli aina vaikea oppiaine koulussa ja kävin koko peruskoulun ajan erityisopetuksessa ko.oppiaineessa.
Voiko näitä testejä harjoitella etukäteen?Olisi pääsykoe tulossa ja tiedän jo,että tämä kuvio-osio ja matemaattinen osio tuottavat ongelmia niin siksi tätä kysyn.
Olen huomannut,että jos esim.Sudoku on kirjoitettu paperille niin minulla kestää älyttömän kauan löytää puuttuvat numerot,mutta kännykän tai tietokoneen näytöllä nään heti mistä jokin numero puuttuu!Onko tämä jonkinasteinen lukihäiriö?Onko muita kohtalontovereita?
Hahmotusongelma
ggggggggggg34
1
1105
Vastaukset
- Anonyymi
ei me sua auteta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk141349Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.1831272Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1441156Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701007- 133941
Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73913Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.66837Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47822- 68794
Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää397776