Ei mitään lapsia teillekään vi.tun penikoille

Niin makaa kuin peta

Jos 12/32 ei ole kunnossa, ei mitään lapsia, koska siitä ei tule kuin sutta ja segundaa — se on liian iso riski tilastollinen epäonnistumaprosentti huomioiden.
Yhteiskunnassamme näkyy vuosikymmenien aikaiset virheet tästä, kun 12/32 on hätäpäisesti laistettu, jotta saadaan uusia veronmaksajia. Mutta se oli virhearvio jo sen hetken taloustilanteessa — etenkin 2000 –luvulla. Ainoastaan sotien jälkeen tarvittiin korostunutta syntyvyyttä, mutta silloinkin äidit ja isät olivat pakotettuja ja aivan liian nuoria. Traumat näkyvät, perheet eivät olleet onnellisia. Nyt liikasyntyvyys ja etenkin suhteiden liian lyhyestä kestosta ja lapsentekoiän alhaisuudesta on syntynyt katastrofi.

3

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikuttaja

Olen samaa mieltä. Mt-ongelmaiseen Suomeen on syynä ristiinnussitut geenit ja yksilöinä ja parina epävarmat eli liian nuoret vanhemmat etenkin lapsen varhaislapsuudessa. Suomessa on maailman eniten teini-ikäisten Itsemurhia ja muuta ikävää.

• Ikävä kyllä totta

Niin se on :(

• Olen nussinut monta isätöntä lasta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jorma Uotisen ex, julkkis-povipommi, Suomen tunnetuin kauppias... Farmi Suomi -kisaajat julki!

No nyt on aikamoista jengiä! Mitä mieltä olet kisaajista, ovatko mieleesi? Katso tästä, ketkä kaikki julkkikset ovat mukana Farmi Suomi -realityssä:
      Suomalaiset julkkikset
      35
      4227
    2. Suutuitko mulle mies

Nyt lopullisesti?
      Ikävä
      123
      1887
    3. Ikuinen hiljaisuus

On aina parempi kuin kaikki turha draama. Joten kuuntele nainen nyt enää sitä, sillä hiljaisuus vastaa jokaiseen kysymykseesi minusta.
      Tunteet
      173
      1098
    4. Martinan kirja myyntilistan ykkönen!!

Kyllä ostajia löytyy ja taas rahaa kilisee Martinalle.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      191
      924
    5. Sofian vastenmielinen menneisyys ja nykyisyys

Sofia oli jo teininä vastenmielinen jopa omien vanhempiensa mielestä ja lensi kotoa pihalle kuin leppäkeihäs. Sen jälkeen vastenmielisyys miesten hyvä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      890
    6. Mulla on niin ikävä sua mies

taas senki hunajakipon mies. Tai aina :)
      Ikävä
      169
      885
    7. Mä niin tarvin sua mies..

Kumpa laittaisit viestiä
      Ikävä
      41
      741
    8. Saanks mä kultanalle

juoda vähän viiniä tänään? Valkkaria? Ei mulla nyt muuta ookaan vaikka yleensä tykkään punasesta enempi. Rakastan.
      Ikävä
      164
      726
    9. Mies, kun kohtaaminen vihdoinkin tapahtuu

- Mitä odotat/toivot näkeväsi?
      Ikävä
      36
      719
    10. Sellaista........

Nyt tähän puuttuu muutkin🤷‍♀️...mä en kestä.
      Ikävä
      50
      681
    Aihe