Miksi postista ei pääse profiliin????
Pitääkö sieltä kirjautua aina ulos ja taas sisään kun haluaa nikillä kirjoittaa???
Helekkarinmioista vekslaamista!!!
Miksi roskapostia ei saa avaamatta poistoon??? Miksi sitä tulee yhtäkkiä nii perkeleesti??
Miksi kummallinen sähköpostin sivunäkymä???
Missä se kuuluisa ''parannus'' näkyy??????????????????????????????????
24:n SP syvältä
9
197
Vastaukset
- kummaksuen
Kuinka voi olla noin typerä sähköposti, se täyttyy hetkessä roskapostilla,joita ei voi estää. Mitä todellakin tuossa on parantunut, kerrankin todettava että säälittävä yritys. Todellinen katastrofi koko posti, mun onhan noita muitakin. Eli vaihtoon menee.
todella perseestä koko sp toimii joskus, usein täysin jumissa... pakko vaihtaa johonkin muuhun...
- Kyllä vit..taa
Ehdotan uudistukselle nimeä paska24.fi. Olisi ainakin nimensä veroinen perk.le! Pitäisi lukea sähköposti, mutta ei aukea paska! Paska mikä paska!
- ketutus66
ei toimi.... https://posti2.suomi24.fi/appsuite/signin#autologin=false&ref=1 Ja mikä tämä on, mikä sieltä ponnahtaa????
- vanha toimiva takas!
Ihmettelinkin aikaisemman (silloin vielä toimivan) suomi24-sähköpostin hyvää toimivuutta ja silti vieläpä ilmaisuutta. Toimiva s-posti kun on ihan helvetin tärkeä jokapäiväisessä elämässä; esim. lentoliput, työpaikan kanssa kommunikointi ynnä muut.
Enää ei tartte ihmetellä.
Joskus muinoin mulla oli hotmail.com käytössä, joka oli pakko vaihtaa kun sinne alkoi ilmestymään yli 900 roskapostia about viikossa. Myöhemmin oli pakko vaihtaa luukku.com pois kun se meni juntturaan aina jos joku lähetti sinne yhdenkin kuvan liitteenä; tallennustila oli niin säälittävän pieni.
Tää ns.uudistunut ja muka helvetisti odotettu uusi suomi24-"uudistus" on silti pöllöin liike mihin olen törmännyt s-postiin liittyen. - loppuu kiusa & tuska
Oikea posti tilalle:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12225714 - entinen takas!
palauttakaa se vanha toimiva s.posti takaisin,kiitos :). Tää nykyinen on sekava,oon saanu osan tärkeistä posteista vahingossa roskaposteihin..onneks eivät kerenneet hävitä! entinen oli parempi ja selkeämpi ja toimivampi!
- OXapp
Suolikaksnelosessa jyllää nyt ilmeisesti linux-pohjainen virus, joka tunkee myös kaikkien postit täyteen skeidaa. En usko että ylläpito osaa tehdä sille(kään) yhtään mitään.
- ami1
vanha sähköposti takaisin.Kätevä torju lähettäjän viestit takaisin ja mistä tulvii yhtäkkiä kauheat määrät roskapostia ja turhanpäiväisiä mainoksia,joita en halua. Tää meni nyt tosi surkeeksi!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563141Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242699Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541807- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193961- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810