Tarjottavat

kevätmamma

Nyt kesällä pidetään meidän pienen pojan nimiäiset, minkälaisia tarjottavia kannattaa varata? En mielellään tilaa mistään vaan tekisin itse mahdollisimman paljon, oma äitini tekee voileipäkakun, se on sovittu. Täytekakku ei houkuta ja olin sen sijaan miettinyt mokkapaloja ja paistettua juustokakkua ja tietty pikkuleipiä. Jotain muuta suolaista/makeaa?

3

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kevätmamma

Kun ei vastauksia ole tullut, niin kysytään sitten seuraava kysymys liittyen tähän. Päätin tehdä itse amerikkalaisen juustokakun (siis paistetun), mitähän makua voisi olla? Siskoni aikoo tehdä raparperihyydykekakun joten sen mukaan mietin. Sitruuna olisi ihana, mutta kaksi kirpeää kakkua ei niin hyvä idea, mansikoille on eräs perheenjäsen allerginen joten vadelma olisi hyvä vaihtoehto.

Lisäksi: osaako kukaan sanoa sopiiko juustokakun päälle marsipaanista tehty koriste?

• pikkuäiti

Meilläkin pidetään kesänlopulla nimiäiset. Ja itse aatellut suolasiks joko koktailpiirakoita ja munavoita tai sitte jonkinlainen salaatti (kana, tonnikala.. ym) ja meille tulee mango juustokakku ja täytekakku ja voi olla että ehkä suolaisiin jotain pieniä pasteijoita tai vastaavaa. Onneksi vielä hetki aikaa :)

• jöiuå

Onneksi olkoon nimiäisitä.

Itse olen aina tehnyt kaiken kaikkiin kissanristiäisiin. Nyt sitten esikoisen ristiäisten kohdalla päätin jotta TÄLLÄ kertaa otan rennosti ja NAUTIN juhlista.

Onneksemme meidän lähellä on edullinen leipomo, ja tilasin sieltä kaksi erinlaista voileipäkakkua: kinkku- ja lohivoileipäkakun, mansikkatäytekakun (kaikki 20 hlön. tuotoksia)sekä vaaleanpunaisia bebeleivoksia (20kpl). Lisäksi kaupasta ostin erinlaisia keksejä ja limpparia lapsille.

Tilat varasin seurakuntatalolta. Olishan meillä iso talokin ollut...

Mutta kerrankin voin sanoa että NAUTIN täysin juhlista, kun ei tarvinnut stressata mistään ja sai paistatella tyttären kanssa juhlissa.
      Minulla oli aamulla vielä aika kampaajalle... sellaista luksusta ei ollut edes hääpäivänä...

Olen edelleen tyytyväinen siitä että kerrankin päätin päästä itseni helpolla... =)
      Ai niin, tonne leipomoon meni rahaa 199,80e. joten sama summa varmaan olis itelläänkin mennyt jos olisin päättänyt vääntää kaiken itse... onneksi leipomo teki sen puolestani.

kun päätät tehdä kaiken itse, niin tsemppiä!!! Arvostan kyllä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      30
      2816
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      508
      1827
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1800
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1414
    5. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      73
      1320
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      24
      1245
    7. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1228
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      77
      1169
    9. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1018
    10. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      97
      997
    Aihe