on kyllä koitettu monenlaista keinoa mutta MUNA EI VAAN NOUSE!
vittu! tulkaa joku ampumaan mut! oon vaan tällänen vanha pieru :(
vetäkää mua oikeesti anukseen.
MUNA EI VAAN NOUSE
6
556
Vastaukset
- Jaanus komppi
Haittaako se? Vetele löysällä!
- seisoo aina
hahahahahah sulla ei seiso :DDDDDD
- Vetelijä
Miks pitäs vetää aunukseen sitä varten jos ei muka seisos, tuskin siitä aunuksen vedostakaan mitään apuja on
- tulta munille
Ei ne munat kovin pajon siellä kasseissa nouse, ei ole tarkoituskaan.
Pahempi homma on jos ei mulukku nouse. Suosittelen että menet lääkärille. Jos todellakaan ei sitten millään nouse, niin kyseessä voi olla myös jokin kivessyöpä tai vastaava. Kannattaa siis ehdottomasti käydä tutkituttamassa nopeaa.
Voi se toki olla normaaliakin, mutta yleensä moinen on merkki että jotain on vialla.- sexguru
penispumppuakin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2184077Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112573Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382295Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801400Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861288- 481149
- 751037
- 59903
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58881- 45856