on kyllä koitettu monenlaista keinoa mutta MUNA EI VAAN NOUSE!
vittu! tulkaa joku ampumaan mut! oon vaan tällänen vanha pieru :(
vetäkää mua oikeesti anukseen.
MUNA EI VAAN NOUSE
6
503
Vastaukset
- Jaanus komppi
Haittaako se? Vetele löysällä!
- seisoo aina
hahahahahah sulla ei seiso :DDDDDD
- Vetelijä
Miks pitäs vetää aunukseen sitä varten jos ei muka seisos, tuskin siitä aunuksen vedostakaan mitään apuja on
- tulta munille
Ei ne munat kovin pajon siellä kasseissa nouse, ei ole tarkoituskaan.
Pahempi homma on jos ei mulukku nouse. Suosittelen että menet lääkärille. Jos todellakaan ei sitten millään nouse, niin kyseessä voi olla myös jokin kivessyöpä tai vastaava. Kannattaa siis ehdottomasti käydä tutkituttamassa nopeaa.
Voi se toki olla normaaliakin, mutta yleensä moinen on merkki että jotain on vialla.- sexguru
penispumppuakin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031625
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1251424En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821260- 621153
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101028Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111999Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213799Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57763- 122733
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20698