Varasin matkan viime syksynä, 2 viikkoa Turkkiin touko-kesäkuun vaihde. Kävin virallisilta sivuilta katsomassa. Passin on oltava 3kk voimassa matkan jälkeen. Tulin nyt reissusta ja katsoin matkavahvistusta. Passin on oltava 6kk matkan jälkeen. Minun passi menee lokakuun lopussa vanhaksi, pikkasen vajaa 5kk.. Kaksi viikkoa aikaa saada uusi passi.
Passin voimassa olo 6kk matkan jälkeen.
3
575
Vastaukset
- näin se on
17.4.2014 Turkin muuttuneet passimääräykset
Ulkoministeriö on päivittänyt Turkin matkustustiedotetta passin voimassaolovaatimusten osalta. Matkailijoiden passin tulee tällä hetkellä voimassa olevien Turkin määräysten mukaan olla voimassa 6 kuukautta (aiemman kolmen kuukauden sijaan) matkan päättymisen jälkeen - kiirettä pitää
Hieman olisi aurinkomatkat voineet tiedottaa asiasta.
Pääsiäinen-Vappu- lomailua kotimaassa.
Pääsiäisen jälkeen sähköpostissa vahvistus jossa avattavassa
tiedostossa tuo 6kk ilmoitus.
Kännykällä ei noita liitteitä tule avattua.
Minulta mennyt kyllä tuo media tiedotus kyllä täysin ohi (oliko sitä)
Kahdessa viikossa kyllä passin saa mutta varmuudenvuoksi kun ottaa pikana maksaa enemmän.
Kuinkahan monella on nyt vaillinainen passi? - Matkalle heinäkuussa
Ulkoasiainministeriössä lukee, että 1.1.2015 astuu voimaan tuo 6kk voimassaoloaika. eli tämän vuoden loppuun voi matkustaa vielä 3kk voimassa olevalla eikös niin? tässä linkki kyseiselle sivulle http://www.formin.fi/public/default.aspx?contentid=68771
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000578939124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?132405Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1881535Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja221277- 71960
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41897Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72814Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57812En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.41762Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75662