Hei, onko muilla vastaavia kokemuksia? kun yritin kirjautua facebookiin sain ilmoituksen että IP:ni sijaitsee muka Pakistanissa ja sen takia kirjautuminen oli erityisen vaikeaa.. Kaiken lisäksi käytän aina samaa IP:tä joka on täysin eri paikassa kuin pakistan, en tunne ketään pakistanilaisia enkä ole koskaan käynyt Pakistanissa joten asia ihmetyttää miksi FB väittää niin. Olen nyt lähes joka päivä tehnyt viirustentarkastuksen malwarebytes -ohjelmalla, voiko koneessani silti olla vakoiluohjelma tms? voisiko tämä olla tullut jonkin lataamani ohjelman mukana vai sekoileeko vain FB?
IP näyttää väärän maan
ihmettelenkovasti
1
94
Vastaukset
- proxy
Enpä osaa tuohon sanoa, mutta koita vaikka jonkin välityspalvelun kautta menemistä, että mitä sitten ilmoittaa.
Esim http://www.hidemyass.com/
ja tuonne sit kirjoitat sivun jolle olet menossa. (En tiedä miksi maaksi tuo muuttaa, ei ainakaan Suomeksi, koska yle.areenan vain suomessa näytettävät ohjelmat ei toimi.)
Erityisen kätsy toi on jos haluaa lukea Hesaria enemmän kuin ne muutama artikkelia viikossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995