Hei! Tartti vähä apua..onko mitenkään mahdollista selvittää tai jotenki saada selville jos on niiku ''●●●●●●'' ton tapanen salis..niin jotenki saada selville mitä siinä lukee? Jos apua sais..?
Apua?
4
265
Vastaukset
Miten tämä aihe liittyy kirjeystäviin?
Mutta itse asiaan... riippuu ihan missä ohjelmassa tuo salasana on. Jos esimerkiksi Chrome -selaimessa, niin mene sillä osoitteeseen
chrome://settings/passwords
klikkaa haluttua sivustoa ja oikeasta reunasta näytä -nappia.- kotoni1
Hei! Sori en keksinyt muuta paikkaa../palstaa,, mutta siis..Kiitos avusta mutta tuo ei toiminut :) Käytän Mozillaa..mun salis on tollasina pisteinä ''●●●●●'' ja en muista mitä siinä lukee,,niin pitisi jollakin saada selvitettyä mitä siinä lukee/mitä numeroita kirjaimii siinä on.. (en valitettavasti ole tallentanut salista mihinkään)
Jos olet tallentanut salasanat Mozilla Firefoxin muistiin, niin ne saa tongittua esiin seuraavalla tavalla:
1. Menet Firefoxin asetuksiin (englanninkielisessä File -> Options)
2. Menet Security -välilehdelle ja Saved Passwords
3. Valitset haluamasi sivuston ja klikkaat Show Passwords -nappia.
Suomenkielisessä Firefoxissa tottakai suomenkieliset versiot noista nimistä.- kotoni1
häh? tuolha lukee ^^ (en valitettavasti ole tallentanut salista mihinkään) :/ kai mä vaan sit luovutan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604736Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362169Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti541773- 1841732
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1671557Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2811401Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2011242- 881169
- 2061158
- 651104