Olen ottamassa pk collieta ja Maple yard kennel vaikuttaa hyvältä. Onko kellään teistä kokemusta tästä kennelistä, olen kerran tavannut kyseisen kennelin koiran ja koiran omistajakin suositteli kenneliä. Koirasta tulee harrastus koira ja perheen jäsen. Kiitos jo nyt vastauksista. Voitte myös suositella muita kenneleitä:)
kennel maple yard
2
2892
Vastaukset
- collienomistaja
Jos olet ihan oikeaa harrastuskoiraa etsimässä ja tahdot pk collien, niin ota todellakin Maple Yardin koira!
Lähes ainoa kasvattaja joka kasvattaa oikeasti tervepäisiä collieita ja joista on harrastukseen.
Collieta ottaessa harrastuskoiraksi, kannattaa tutustua hyvin pentueen vanhempien luonteisiin ja kasvattajan kasvatusperiaatteisiin.
Suurimalle osalle collie kasvattajista on kuitenkin pääasia että koira saa kaikki mahdolliset muotovalio tittelit näyttelyistä, ja luonne sekä käyttöominaisuudet tulee vasta sen jälkeen...
Erittäin hyvä rotuvalinta, mutta ota tarkkaan selville pentujen sekä vanhempien luonteet kun harrastuskoiraa etsit. - Kirppu671
Jos oikeasti haluat sieltä koiran, kannattaa ottaa mahdollisimman pian yhteyttä ko kasvattajaan. On aika pitkä jono varauksissa ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213849
- 891900
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa891316Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1681271- 561129
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.541031Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe1881007- 61932
- 42896
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis143849