Onko kukaan lähössä ens kesänä kielimatkalle englantiin? Ite oon lähössä luultavasti Torbayyn, Torquayyn tai Brightoniin.. Et jos joku on myös kaverii vailla, niin vastailkaa..
kielimatkalle lähtiöitä?
5
803
Vastaukset
- pupujulle
mä aattelin lähteä oon 15vuotta...mul on kans ajatukissa englanti torguay...onko sul meseä? mun sähköposti on: [email protected]
- Opastaja
Paikka on Torquay eikä Torguay. On paljon helpompi mennä jos tietää minne on menossa.
- Opastaja
lähtiöitä => lähtijöitä
- Tiitta
Kyllä on paljon helpompaa opiskella vierasta kieltä, jos osaa ensin omaansa. Jääkää te keskenkasvuiset vielä ensi kesäksi ihan Suomeen ja tutkikaa omaa äidinkieltänne!
- Kielimatkalla ollut
Tiitta kirjoitti:
Kyllä on paljon helpompaa opiskella vierasta kieltä, jos osaa ensin omaansa. Jääkää te keskenkasvuiset vielä ensi kesäksi ihan Suomeen ja tutkikaa omaa äidinkieltänne!
Olin ite Torquayssa viime kesänä kolme viikkoa.
Toista kertaa en kyllä menis. Siellä satoi joka toinen päivä. Lontoossakin sato, mutta ei niin paljoo.
Multa meni kaikki rahat sellatteeseen pelihalliin, joka on satamanssa(Arcade niminen).
Vesi oli ihan perkeleen kylmää, ja sitten joku Banana Ride, siihen ei kannata mennä. siinä jäätyy.
Ihan hieno se kaupunki oli, mutta kun sato kokoajan niin ei oikein jaksanu olla pihalla.
Mun perhe oli aika hyvä. Ne teki hyvää ruokaa, kannattaa sanoo jos ei tykkää jostain ruuasta.
Tänän vuonna ei taida olla jalkapallon MM kisoja?
Viime vuonna oli ja yhtä puukotettiin, ikkunoihin heiteltiin laseja, mua meinattiin vetää turpaan.
Meidän suomalainen liideri oli aika hyvä, paikallinen liideri ei osannut mennä maanalaisella Lontoossa.
Kun meet Lontooseen, ei kannata mennä Tower of Londoniin. siellä on semmonen vartija kuka puhuu teille vaan sitten kun se loppuu teidän pitää lähtee ja se kerää kolehtia ittelleen.
Suosittelen Harrodsin tavarataloa, siellä myydään kaikkee suklaata hienoissa paketeissa, teetä, kirjoja, eläimiä (joku tais joskus ostaa sieltä norsun), ceedeitä, Strutsin munia, dvdeitä, karkkia, telkkareita ym.
Sitten kannattaa käydä British museumissa. se on
helvetin iso paikka, joku tais joskus sanoo että jo kattoo jokaista kohdetta kolme minsaa niin kestää 3 vuotta mennä koko museo läpi.
Jotkut suosittelivat Madam Tussautin vahakapinettiä, siellä on ainakin Elvis Presleyn malli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1788531KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4567745Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763910Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521643794Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1223105Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään742993Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442091- 1262086
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231913Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211911