Onko tuo hyvä ostos ja mitä viriosia kannataa hankkia ? Kiitos vastanneille
Snow Wolf M24
11
118
Vastaukset
Ei ole hyvä ostos. SW aseissa onaikaspaljon ongelmia rungon materiaalien kanssa kun ne ei vaan kestä. En välttämättä lähtis tuota pahemmin virittelee hopin ja tarkkuuspiipun ehkä vois tuohon laittaa mutta muuten en käyttäis rahaa tuon virittämiseen.
- Jokuvaa...
Ok, no onko jotain hyvää snipa merkkii mieluusti alle 300€
- snipu 767
Jokuvaa... kirjoitti:
Ok, no onko jotain hyvää snipa merkkii mieluusti alle 300€
Toi vsr 10 on aika hyvä pikku virityst nii saa pelikelposen
- Kolahti
snipu 767 kirjoitti:
Toi vsr 10 on aika hyvä pikku virityst nii saa pelikelposen
Nyt 5v kakarat, opetelkaa käyttämään sanaa tarkkuuskivääri tai sniper, mutta ei mitään wannabe "snipu tai snipa" nimiä.
- Mä vaan
Kolahti kirjoitti:
Nyt 5v kakarat, opetelkaa käyttämään sanaa tarkkuuskivääri tai sniper, mutta ei mitään wannabe "snipu tai snipa" nimiä.
Se ei ole sniper vaan Sniper Rifle... Sniper on henkilö joka sitä kivääriä käyttää...
- snipu 767
Kolahti kirjoitti:
Nyt 5v kakarat, opetelkaa käyttämään sanaa tarkkuuskivääri tai sniper, mutta ei mitään wannabe "snipu tai snipa" nimiä.
onkos sillä mitään helvetin väliä käyttääks sanaa snipu vai Sniper rifle tai jotaa oikeeta nimee Barrett M82 niiku nimi merkkin nii mitä helvetin välii!!
- 787
Kolahti kirjoitti:
Nyt 5v kakarat, opetelkaa käyttämään sanaa tarkkuuskivääri tai sniper, mutta ei mitään wannabe "snipu tai snipa" nimiä.
eiks se oo vähä niiku sille et jokainen saa käyttää mitä nimee haluaa
- huhuh taas
Kolahti kirjoitti:
Nyt 5v kakarat, opetelkaa käyttämään sanaa tarkkuuskivääri tai sniper, mutta ei mitään wannabe "snipu tai snipa" nimiä.
ja jotaa välii mun kaverin marsun nimi on snipu
- Jokuvaa...
Vai että kakara ? Enpä nyt sanois ja onko tämä muka joku intti että pitää käyttää oikeita nimiä "Remington M25 Sniper Weapon System 7.62mm" ja ei sit sniper kuulosta yhtään CoD jonnelta
- oioi
no kuulostaa vähä mut välii
- Jokuvaa..
Siis M24
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121236
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201111- 1381003
- 98833
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten308792Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514