Suomessa harvemmin hylätään vauvoja esim. ulos, tuossa syksyllä nyt oli tietysti se Salon vauvan tapaus, mutta sekin hyvin harvinainen. Joissakin maissa sen sijaan hylätään lapsia enemmän ja käytännöt lapsen käsittelemisessä ovat erilaisia.
Mietin, että mitenköhän Suomessa toimittaisiin. Ajatellaan juuri tuollainen tilanne, että lapsi on hylätty jonnekin ulos. Ohikulkija löytää vauvan. Se mitä pohdin niin:
1) voisiko tämä ohikulkija suoraan adoptoida kys. vauvan? Etenkin jos tämä on vaikka nuori ja lapseton ja ajattelee lapsen löytymisellä olevan tarkoitus hänen elämässään. Vai annettaisiinko vauva adoptioon ´seuraavana listassa olevalle´, eli ei ainakaan löytäjälle.
2) jos löytäjä on nuori nainen, onko hänen mahdollista väittää jopa viranomaisille, että lapsi on hänen (syntynyt salassa jne, ei kerro mitään löytämisestä), vai pakottavatko aina johonkin DNA-testeihin?
Hylätty vauva
pohdiskelija45
0
168
Luetuimmat keskustelut
- 1711492
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87687Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 125518
- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus49479