Hei! Kiinnostaisi tietää, kun olen lähdössä toukokuun puolivälissä Kalymnokselle, että minkälaista säätä mahtaisi olla tiedossa, kun en ole ennen tuolla päin maailmaa käynyt toukokuussa? Koshan on siinä ihan vieressä että vaikka siellä päin matkailleet, kertokaahan sääuutisia. Voipiko meressä uida? Tarviiko pakata villapaitaa mukaan?
Kos, Kalymnos
4
414
Vastaukset
- matkaaja13
Sää mukavan lämmintä ei tuskaisen kuumaa
Ei paljon villapaitaa tarvitse.
Merivesi vielä viileää, mutta uida kyllä tarkenee.
Ainakin viime vuonna oli aivan ihanat ilmat. Turisteja kylässä vielä vähän joten ihanan rauhallista . - Kalymnos
Täällä myös nyt perjantaina matkaan lähtijä! :) Osaatko Matkaaja kertoa hyviä snorklauspaikkoja? Tai Aurinkoa odotteleva, oletko jo kotiunut? Kerro ihmeellä kokemuksia paikasta :)
- Aurinkoa odotteleva
Kotiuduttiin viikko sitten, ja todella kiva reissu oli. Lämmintä ihan riittämiin, ja maisemat todella upeat. Merivesi ihan uimalämmintä. Olimme Massourissa, jossa oli pieni kapea uimaranta, missä emme käyneet. Hotellin allas riitti, ja löysimme aivan hotellin alapuolelta pienen pikkukivipoukaman, jossa saimme uida päivittäin ihan rauhassa. Paikka on todella hieno patikoijille ja kiipeilijöille, mutta kyllä me auringonpalvojat nautimme myös, koska hotellin uima-altaalla oli ihan rauhallista, koska yleensä monet lähtivät heti aamuisin reissuillensa. Jos menet Massouriin, kannattaa syödä kadun varrella sini-valkoisessa ravintolassa, nimeä en valitettavasti muista, mutta Pizza siinä mainittiin. Ruoka oli hyvää ja palvelu ystävällistä.
- Aurinkoa odotteleva
Aurinkoa odotteleva kirjoitti:
Kotiuduttiin viikko sitten, ja todella kiva reissu oli. Lämmintä ihan riittämiin, ja maisemat todella upeat. Merivesi ihan uimalämmintä. Olimme Massourissa, jossa oli pieni kapea uimaranta, missä emme käyneet. Hotellin allas riitti, ja löysimme aivan hotellin alapuolelta pienen pikkukivipoukaman, jossa saimme uida päivittäin ihan rauhassa. Paikka on todella hieno patikoijille ja kiipeilijöille, mutta kyllä me auringonpalvojat nautimme myös, koska hotellin uima-altaalla oli ihan rauhallista, koska yleensä monet lähtivät heti aamuisin reissuillensa. Jos menet Massouriin, kannattaa syödä kadun varrella sini-valkoisessa ravintolassa, nimeä en valitettavasti muista, mutta Pizza siinä mainittiin. Ruoka oli hyvää ja palvelu ystävällistä.
Ja lisäyksenä äskeiseen: jos lennät perjantaina klo 06.20 lennolla ensin Kosille ja lautalla Kalymnokselle, varaudu odotukseen Kosin satamassa. Itse jouduimme yllättäen odottamaan kolme tuntia. Aurinkorasvat tietysti pohjimmaisena matkalaukussa, niin olkapäät ja nenähän siinä paloivat oikein kunnolla, eli vähän se loman alku meni siltä osin pilalle. Eli aurinkorasvaa ja varjoon välillä, jos joutuu kauan odottamaan, on sen verran petollinen se aurinko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904