miten voin muuttua vampyyriksi?

vamppis fani

Voisitteko selittää:)

49

3468

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • stevo

      äänestä haavistoa

      • G.B

        No ensimmäiseksi se ihminen tietysti otetaan kiinni. Sitten ihminen imetään lähes kuiviin ja annetaan 1-3 tippaa omaa (vampyyri)verta. Sitten henkilö herää päivän tai parin päästä hurjan sekaisin ja verenhimoisena.

        Niin yksinkertaista. Tietysti tulevan vampyyrin uinuessa tälle puetaan kunnon vaatteet mikäli hän on varaton.


      • G.B
        G.B kirjoitti:

        No ensimmäiseksi se ihminen tietysti otetaan kiinni. Sitten ihminen imetään lähes kuiviin ja annetaan 1-3 tippaa omaa (vampyyri)verta. Sitten henkilö herää päivän tai parin päästä hurjan sekaisin ja verenhimoisena.

        Niin yksinkertaista. Tietysti tulevan vampyyrin uinuessa tälle puetaan kunnon vaatteet mikäli hän on varaton.

        ja sillä välin hänen ruumistaan käytetään saatanallisissa rituaaleissa


      • G.B
        G.B kirjoitti:

        ja sillä välin hänen ruumistaan käytetään saatanallisissa rituaaleissa

        Hmf... Todella säälittävää yrittää esittää minua, äskeinen kirjoittaja. Vai että saatanallisissa rituaaleissa... Olen todella pahoillani mutta niin ei tehdä. Minulla ei ole mitään tekemistä minkään saatanan kanssa.


      • Sanguis
        G.B kirjoitti:

        Hmf... Todella säälittävää yrittää esittää minua, äskeinen kirjoittaja. Vai että saatanallisissa rituaaleissa... Olen todella pahoillani mutta niin ei tehdä. Minulla ei ole mitään tekemistä minkään saatanan kanssa.

        No vamppis fani sun pitää löytää joku luotettava vampyyri, joka osais muuttaa sut oikein ettei se oo nii kivuliasta. Sitte pitää varmistaa ettei lähellä oo ihmisii, siltä varalta ettet tapa ketään. Ensimmäine veri minkä saat täytyy olla terveen ihmisen verta, sen jälkee voit käyttää iha eläimien verta. Mutta kehotan sua miettii pari kertaa enne ku päätät että haluut olla vampyyri.
        Koska ei oo mukavaa koko ajan pelätä että hyökkää jonku vastaan tulevan kimppuun, tai ku ei enää voi ottaa aurinkoo ilman että polttaa ihan saakelisti. Ja on vielä sekin et on sellasii ihmisii jokka metsästää vampyyreja, ihmissusia, maagikoita, henkiä, enkeletä, demoneja ja kaikkia muita paranormaaleja. Ja puhun nyt ihan kokemuksesta, ni siis oon valitettavasti puol vampyyri ja puol ihmissusi, ja sen lisäks oon maagikko, vaan sen takii että löytäisin jonku loitsun joka muuttas mut takasi iha tavalliseks ihmiseks. Ni kannattaa harkita kunnolla enne ku tekee lopullisen päätöksen, ku esim mulla on kestäny nyt vuoden ku oon ettiny sitä loitsuu mut en oo viäl onnistunu.


      • hbk13
        Sanguis kirjoitti:

        No vamppis fani sun pitää löytää joku luotettava vampyyri, joka osais muuttaa sut oikein ettei se oo nii kivuliasta. Sitte pitää varmistaa ettei lähellä oo ihmisii, siltä varalta ettet tapa ketään. Ensimmäine veri minkä saat täytyy olla terveen ihmisen verta, sen jälkee voit käyttää iha eläimien verta. Mutta kehotan sua miettii pari kertaa enne ku päätät että haluut olla vampyyri.
        Koska ei oo mukavaa koko ajan pelätä että hyökkää jonku vastaan tulevan kimppuun, tai ku ei enää voi ottaa aurinkoo ilman että polttaa ihan saakelisti. Ja on vielä sekin et on sellasii ihmisii jokka metsästää vampyyreja, ihmissusia, maagikoita, henkiä, enkeletä, demoneja ja kaikkia muita paranormaaleja. Ja puhun nyt ihan kokemuksesta, ni siis oon valitettavasti puol vampyyri ja puol ihmissusi, ja sen lisäks oon maagikko, vaan sen takii että löytäisin jonku loitsun joka muuttas mut takasi iha tavalliseks ihmiseks. Ni kannattaa harkita kunnolla enne ku tekee lopullisen päätöksen, ku esim mulla on kestäny nyt vuoden ku oon ettiny sitä loitsuu mut en oo viäl onnistunu.

        seksi


      • Holhooja taas
        Sanguis kirjoitti:

        No vamppis fani sun pitää löytää joku luotettava vampyyri, joka osais muuttaa sut oikein ettei se oo nii kivuliasta. Sitte pitää varmistaa ettei lähellä oo ihmisii, siltä varalta ettet tapa ketään. Ensimmäine veri minkä saat täytyy olla terveen ihmisen verta, sen jälkee voit käyttää iha eläimien verta. Mutta kehotan sua miettii pari kertaa enne ku päätät että haluut olla vampyyri.
        Koska ei oo mukavaa koko ajan pelätä että hyökkää jonku vastaan tulevan kimppuun, tai ku ei enää voi ottaa aurinkoo ilman että polttaa ihan saakelisti. Ja on vielä sekin et on sellasii ihmisii jokka metsästää vampyyreja, ihmissusia, maagikoita, henkiä, enkeletä, demoneja ja kaikkia muita paranormaaleja. Ja puhun nyt ihan kokemuksesta, ni siis oon valitettavasti puol vampyyri ja puol ihmissusi, ja sen lisäks oon maagikko, vaan sen takii että löytäisin jonku loitsun joka muuttas mut takasi iha tavalliseks ihmiseks. Ni kannattaa harkita kunnolla enne ku tekee lopullisen päätöksen, ku esim mulla on kestäny nyt vuoden ku oon ettiny sitä loitsuu mut en oo viäl onnistunu.

        Jännä ettei mistään ole kuitenkaan koskaan löytynyt vampyyrien tappamia ihmisiä... Kun aina niin uhotaan.


      • Holhooja taas kirjoitti:

        Jännä ettei mistään ole kuitenkaan koskaan löytynyt vampyyrien tappamia ihmisiä... Kun aina niin uhotaan.

        Vampyyrit osaa hävittää ihmisten muistin, ja peittämään jälkensä hyvin. usko pois, ne on todella viisaita, kieroja ja manipuloivia olentoja.


      • Anonyymi
        G.B kirjoitti:

        No ensimmäiseksi se ihminen tietysti otetaan kiinni. Sitten ihminen imetään lähes kuiviin ja annetaan 1-3 tippaa omaa (vampyyri)verta. Sitten henkilö herää päivän tai parin päästä hurjan sekaisin ja verenhimoisena.

        Niin yksinkertaista. Tietysti tulevan vampyyrin uinuessa tälle puetaan kunnon vaatteet mikäli hän on varaton.

        Miten saada saatanan voimat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten saada saatanan voimat

        Ota vaikka ensiksi abrenuntinatio ja tän jälkee tee jotain typerää ja joudu esim siitä tapetuksi, jos herää henkiin fifty fifty niin voi muuttua : D niit lisää voimia saa ku lahtaa porukkaa ja ne herää tai sit ei, nekromantiaa kannattaa hyödyntää, tapahtuu kun ajattelit et se kuoli ja koet empatiaa uhria kohtaan niin yleensä herää. kattonu jostai dokkarist. kokeile ryssän rulettia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota vaikka ensiksi abrenuntinatio ja tän jälkee tee jotain typerää ja joudu esim siitä tapetuksi, jos herää henkiin fifty fifty niin voi muuttua : D niit lisää voimia saa ku lahtaa porukkaa ja ne herää tai sit ei, nekromantiaa kannattaa hyödyntää, tapahtuu kun ajattelit et se kuoli ja koet empatiaa uhria kohtaan niin yleensä herää. kattonu jostai dokkarist. kokeile ryssän rulettia

        Youtubest ja netflixist löytää ku osaa ettii t sama


      • Anonyymi
        Sanguis kirjoitti:

        No vamppis fani sun pitää löytää joku luotettava vampyyri, joka osais muuttaa sut oikein ettei se oo nii kivuliasta. Sitte pitää varmistaa ettei lähellä oo ihmisii, siltä varalta ettet tapa ketään. Ensimmäine veri minkä saat täytyy olla terveen ihmisen verta, sen jälkee voit käyttää iha eläimien verta. Mutta kehotan sua miettii pari kertaa enne ku päätät että haluut olla vampyyri.
        Koska ei oo mukavaa koko ajan pelätä että hyökkää jonku vastaan tulevan kimppuun, tai ku ei enää voi ottaa aurinkoo ilman että polttaa ihan saakelisti. Ja on vielä sekin et on sellasii ihmisii jokka metsästää vampyyreja, ihmissusia, maagikoita, henkiä, enkeletä, demoneja ja kaikkia muita paranormaaleja. Ja puhun nyt ihan kokemuksesta, ni siis oon valitettavasti puol vampyyri ja puol ihmissusi, ja sen lisäks oon maagikko, vaan sen takii että löytäisin jonku loitsun joka muuttas mut takasi iha tavalliseks ihmiseks. Ni kannattaa harkita kunnolla enne ku tekee lopullisen päätöksen, ku esim mulla on kestäny nyt vuoden ku oon ettiny sitä loitsuu mut en oo viäl onnistunu.

        Totta joka sana
        Lsd ja psyket auttaa uskon
        Kirkko ei itsessää auta ellet luo fanaattisuutta
        Toisaalta ei helvetissä oo niin kylmä
        Vampirismis ei muuten kuole ja kun kuolee niin nukahtaa
        Pelastettuna sä pystyt saamaa ikuise elämän
        täst haluisi kovasti tietää
        taivas on
        Uskokaa jeesus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota vaikka ensiksi abrenuntinatio ja tän jälkee tee jotain typerää ja joudu esim siitä tapetuksi, jos herää henkiin fifty fifty niin voi muuttua : D niit lisää voimia saa ku lahtaa porukkaa ja ne herää tai sit ei, nekromantiaa kannattaa hyödyntää, tapahtuu kun ajattelit et se kuoli ja koet empatiaa uhria kohtaan niin yleensä herää. kattonu jostai dokkarist. kokeile ryssän rulettia

        Riippuu kanssa siitä mikä sun vakaamus on ollut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten saada saatanan voimat

        Kutsumalla demonin, ota vaikka lsd ja ajattele saatanaa, helpompaa se on vielä jos selvänäköä ja osaat nähdä ketä asuttaa demonit niin ajattelemalla henkilöä otat yhteyttä demoniin. Se tulee tai ei mut yleensä ne asuttaa sut jos oot avoinmielinen mut täytyy muistaa totella ne tekee pahoi juttui


      • Anonyymi
        horsalintu kirjoitti:

        Vampyyrit osaa hävittää ihmisten muistin, ja peittämään jälkensä hyvin. usko pois, ne on todella viisaita, kieroja ja manipuloivia olentoja.

        Olet oikeessa :D


      • Anonyymi
        Sanguis kirjoitti:

        No vamppis fani sun pitää löytää joku luotettava vampyyri, joka osais muuttaa sut oikein ettei se oo nii kivuliasta. Sitte pitää varmistaa ettei lähellä oo ihmisii, siltä varalta ettet tapa ketään. Ensimmäine veri minkä saat täytyy olla terveen ihmisen verta, sen jälkee voit käyttää iha eläimien verta. Mutta kehotan sua miettii pari kertaa enne ku päätät että haluut olla vampyyri.
        Koska ei oo mukavaa koko ajan pelätä että hyökkää jonku vastaan tulevan kimppuun, tai ku ei enää voi ottaa aurinkoo ilman että polttaa ihan saakelisti. Ja on vielä sekin et on sellasii ihmisii jokka metsästää vampyyreja, ihmissusia, maagikoita, henkiä, enkeletä, demoneja ja kaikkia muita paranormaaleja. Ja puhun nyt ihan kokemuksesta, ni siis oon valitettavasti puol vampyyri ja puol ihmissusi, ja sen lisäks oon maagikko, vaan sen takii että löytäisin jonku loitsun joka muuttas mut takasi iha tavalliseks ihmiseks. Ni kannattaa harkita kunnolla enne ku tekee lopullisen päätöksen, ku esim mulla on kestäny nyt vuoden ku oon ettiny sitä loitsuu mut en oo viäl onnistunu.

        Minä tahtoisin olle vampyyri koska minä olen katsonut vampyyri elokuvan ja se oli mukava elokuva. Sen takia ja haluun asua metsässä. Juosta kovaa kun vaara on tulossa.


    • Vamppyyri

      No siis ite oon puoliks vamppyyri ja puoliks ihmissusi... lihan ja verenhimo pitää osata hillitä. Osaan jo melkein hillitä itteni mut en täysin... NYT TEKEE MIELI VERTA!!!!muutuin ite silleen et leikin mun yhen kaverin kaa melkee kokoajan vamppyyreitä ja sit välillä ihmis-susia, ja siis sit se vaan jäi päälle et se leikki muuttu oikeeks... ja se on kyllä kivaa

      • halunmuuttua

        Voitko muutta minut puoliksi ihmiseksi ja puoliksi vampyyriksi jos et niin voidaanko nähdä jossain voin antaa omaa verta jos sinulla on veren tarve ja jos olet oikeasti puoliksi vampyyri ja ihmissusi minut tavoittaa instagramissa santeri_silventoinen snapchatissä santeri_ss kik santerisilventoinen
        Ja sähköposti on [email protected]
        Yhteydenottoa odotellessa


      • Anonyymi

        Eli oot hybridi


      • Anonyymi

        Eli oot hybridi


    • äidinkielieiolevahvalaj2

      Kuvittele, että olet Aku Ankka "Aku the Vampireeeeee
      jakossa

    • eienäänuori

      Noituus vie pimeyteen. www.tuleuskoon.fi tai www.mahdollisuus.fi

    • Anonyymi

      Tiedän loitsun jolla voi muuttua vampyyriksi
      Ensin mene ulos illalla katso taivaaseen sano täysikuulle haluan olla vampyyri nuku aamulla alat himoita verta oon 8vtoimii

    • Anonyymi

      Antaisitko vaikka sähköpostisi, voin auttaa sinua muuttumaan.

      • Anonyymi

        Kerro s posti tai jku sosiaaline media auta mua xdd


      • Anonyymi

        Kerro s posti tai jku sosiaaline media auta mua xdd


    • Anonyymi

      Tavallaan olet vampyyri jos sinulla on joskus kulmä iho ja jos sinulla on terävät ylä ja ala hampaat niin olet vampyyri jos puret jotain ihmistä ja siltä alkaa vuotaa verta niin imet sitä verta silloin olet vapyyri

    • Anonyymi

      Olenko hullu syön vertani ja itken verta olen myös kalpea kuin Mikä minulla on takahampaat todella terävät olenko normaali

    • Anonyymi

      Tiedän tämä toimii varmasti lupaan sen juo verta muttei omaa vertasi olet vampyyri niinkuin twiligthissä saat ehkä jonkun kyvyn kipu kaikki elementaalit tai aja tusten luku - tulevaisuuden näkeminen

    • Anonyymi

      Mä taas HALUISIN olla vampyyri.. aina oon halunnukki. Mun kaverit pitää mua hulluna sen takii.. mut jos joku OIKEE vamppyyri tulis mut muuttaa nii ois kilttii:) oikeesti,jos oot tuu mut muuttamaa,kiitos:)

    • Anonyymi

      Jumala ei hyväksy sua taitaa alitajusesti vituttaa??
      Onnee vaa ilmainen kadotus
      On kuitenki vielä ratkasu käy jumalanpalvelus, pyhitä elämäs
      älä raiskaa ruumistas ja päästä irti pakanallisuudesta sekä muusta epäjumaluudesta
      Luterilaisen kirkon kaste on puhtaan jumalan joka tarjoaa pelastuksen usko. Tuhlaatte vain aikaanne täällä jos ette. Saatana haluaa vaan tehdä maailmasta vankilaplaneetan. Samanlainen mesta ku kiina. Ketä kiinnostaa. Voitte hetken leikkii noilla mut vituttaa.
      Suosittelen pelastumaan. Jumalan siunausta teille

    • Anonyymi

      Kasvata kivekset ja kohtaa siirtymä ilman että koodaat.
      Tai jos et niin koet kuoleman kivuliaana, yhtenä hetkenä jona kaikki katoaa.
      Valitse Jesus kristus vapahtaja niin ikuinen elämä on mahdollista.
      Usko tai älä.
      Jos taas haluut seurata saatanaa nii mitä sä kelasit tehdä uudessa uljaassa maailmassa?
      Olla joku hippi (ei natsaa, tälläset yksilönmuodot tullaan tuhoomaan, kiina on hyvä esimerkki valtio) sitä nää globalistit seuraa. Et pysty pysäyttää niitä ainakaan saatanallisilla kyvyillä koska se on saatanan ja sen demonien pimeä agenda. Ne lähetää ne ajatukset niille tyypeille ja ne osittain tiedostaa tai tietämättään seuraa niit. Eli mitä sä kelasit? Tuskin haluut vaan tappaa ku ei sulla taidot riitä peittää nykyaikaista rikostutkintaa. Tuskin pääset diktaattoriksi tai muuta vastaavaa. Yrittäjänäki saat vaa perheelles leivän. Herätkää. Vapahtaja on palannut : D

    • Anonyymi

      paska "sairaus", sulla ei oo mitää energiaa paitsi sisäinen vallanhimo mikä vie eteenpäin. johtuu demonien ja saatanan tahtotilasta voittaa jumala. joutuu käyttää huumeita paljon tai tappamaan tjtn : D miksi siis haluat? ota jesus vastaan

      • Anonyymi

        Tai nussii vaa XDDD jee jee


      • Anonyymi

        Mitä kelasit sit tehdä kun saatana ottaa jumalan voimat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kelasit sit tehdä kun saatana ottaa jumalan voimat?

        Lopun ajat on lähellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kelasit sit tehdä kun saatana ottaa jumalan voimat?

        Ei saa niitä jos uskotte pyhään henkeen se on vapaus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kelasit sit tehdä kun saatana ottaa jumalan voimat?

        Se on toisin sanoen sitä ku paha energia saa voimaa


    • Anonyymi

      Vittu opettele muuttumaan saatanan 011

    • Anonyymi

      Vaikka tämä on vanha ketju ,niin youtubessa on vampire subliminaleita ja loitsuja joiden avulla voi muuttua vampyyriksi .Mutten suosittele kuuntelemaan tai kokeilemaan niitä .koska vampyyri subliminaleissa on saatanallisia viestejä aiheuttavat kuuntelijoille ahdistusta ja painajaisia .ja joku sanoi että , kun kuuntelin vampyyri subliminalia youtubesta halusin tappaa ihmisiä ..EI HYVÄ JUTTU !! Siis älkää kuunnelko niitä .

    • Anonyymi

      Rituaali on vaikea, mutta mahdollinen: Ensin menet uudenkuun aikaan autioon paikkaan ulkotiloissa, josta näet kuun, kello kahdelta aamulla. sen jälkeen kaada runsaasti hiekkaa maahan (ranta on hyvä paikka, koska siellä on hiekkaa valmiiksi), piirrä hiekkaan pentagrammi, se ei ole pakollinen, mutta vähentää kuoleman riskiä. tosin jos piirrät pentagrammin, myyt sielusi saatanalle, ja kun tuhoudut, joudut hänen orjakseen. jos et piirtänyt pentagrammia, piirrä noin 1m säteinen ympyrä hiekkaan. tämän jälkeen pystytä ympyän ympärille 13 kynttilää, ja sytytä ne aloittamalla kuuta lähimpänä olevasta kynttilästä, ja etene vastapäivään. käytä jokaiseen oma tulitikku. älä käytä sytytintä. sen jälkeen kaada suuhusi viiniä, ja sylje se ympyrään, toista tämä kolmesti. sen jälkeen asetu makuulla ympyrän keskelle, niin että raajasi ovat ympyrän sisällä. sen jälkeen leikkaa 2-3cm viilto vaakatasossa napasi alapuolelle, ja levitä verta otsallesi viidesti, ja leuallesi kahdesti. sen jälkeen lausu seuraava muinaispersian kielinen loitsu: murkaha farhakwahdi, ma lakti awah sahdi, la kul mahawatahdi, mul sutaana rahdi. raaka suomennos: vapautan himoni, peitän vihani, muuta minut verenimijäksi, oi herrani joka olet armollinen.
      tämän jälkeen sulje silmäsi kahdeksitoista sekunniksi, avaa ne, ja tuijota uutta kuuta auringonnousuun asti. pidä huolta että valitsemaasi paikkaan ei eksy muita, koska ensinnäkin keskittymisesi saattaa herpaantua, ja toiseksi se mitä teet näyttää hyvin oudolta. sitten aamulla nouset ylös ja hankit jostain verta. thats it.

    • Anonyymi

      haluisin ite vampyyriks koska mulla on vaikee masennus mutten haluis kokonaa kuolla ainoastaa haluaisin menettää sielun ja kokea himon verta kohtaan sekä olla yliluonnollisen voimakas sieluton kuolematon vampyyri
      teen semmosta loitsukirjaa koska oon noita jo valmiiks kirjottelen kaikkii loitsui netistä siihen :))

    • Anonyymi

      Yhtä hyvin voit muuttua kissaksi tai koiraksi kuin vampyyriksi. Eli et mitenkään. Vampyyrejä ei ole olemassa kuin fiktiivisessä kirjallisuudessa ja elokuvissa.

      • Anonyymi

        en usko että vampyyrina oleminen tarkottaa semmosia kunnon supervoimia..uskon siihe et se muuttaa sun käsityksen verta kohtaan ja sillä on psyykkisiä vaikutuksia ihmiseen


    • Anonyymi

      Ihminen hän voisi muuttua vampyyriksi vain jos vampyyri puree ihmistä.
      (on vaikeaa löytää vampyyriksi)

    • Anonyymi

      Miten muuttuu vampyyriksi

    • Anonyymi

      Miten kirjautua Instagram

    • Anonyymi

      Hei olen vampyyri. Haluaisiko joku tutustua minuun?

    • Anonyymi

      Haluaisin olla kauheasti vamppyyri

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1465
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe