miten voin muuttua vampyyriksi?

vamppis fani

Voisitteko selittää:)

16

113

Vastaukset

• äänestä haavistoa

• No ensimmäiseksi se ihminen tietysti otetaan kiinni. Sitten ihminen imetään lähes kuiviin ja annetaan 1-3 tippaa omaa (vampyyri)verta. Sitten henkilö herää päivän tai parin päästä hurjan sekaisin ja verenhimoisena.

Niin yksinkertaista. Tietysti tulevan vampyyrin uinuessa tälle puetaan kunnon vaatteet mikäli hän on varaton.

• G.B kirjoitti:

No ensimmäiseksi se ihminen tietysti otetaan kiinni. Sitten ihminen imetään lähes kuiviin ja annetaan 1-3 tippaa omaa (vampyyri)verta. Sitten henkilö herää päivän tai parin päästä hurjan sekaisin ja verenhimoisena.

Niin yksinkertaista. Tietysti tulevan vampyyrin uinuessa tälle puetaan kunnon vaatteet mikäli hän on varaton.

ja sillä välin hänen ruumistaan käytetään saatanallisissa rituaaleissa

• G.B kirjoitti:

ja sillä välin hänen ruumistaan käytetään saatanallisissa rituaaleissa

Hmf... Todella säälittävää yrittää esittää minua, äskeinen kirjoittaja. Vai että saatanallisissa rituaaleissa... Olen todella pahoillani mutta niin ei tehdä. Minulla ei ole mitään tekemistä minkään saatanan kanssa.

• G.B kirjoitti:

Hmf... Todella säälittävää yrittää esittää minua, äskeinen kirjoittaja. Vai että saatanallisissa rituaaleissa... Olen todella pahoillani mutta niin ei tehdä. Minulla ei ole mitään tekemistä minkään saatanan kanssa.

No vamppis fani sun pitää löytää joku luotettava vampyyri, joka osais muuttaa sut oikein ettei se oo nii kivuliasta. Sitte pitää varmistaa ettei lähellä oo ihmisii, siltä varalta ettet tapa ketään. Ensimmäine veri minkä saat täytyy olla terveen ihmisen verta, sen jälkee voit käyttää iha eläimien verta. Mutta kehotan sua miettii pari kertaa enne ku päätät että haluut olla vampyyri.
      Koska ei oo mukavaa koko ajan pelätä että hyökkää jonku vastaan tulevan kimppuun, tai ku ei enää voi ottaa aurinkoo ilman että polttaa ihan saakelisti. Ja on vielä sekin et on sellasii ihmisii jokka metsästää vampyyreja, ihmissusia, maagikoita, henkiä, enkeletä, demoneja ja kaikkia muita paranormaaleja. Ja puhun nyt ihan kokemuksesta, ni siis oon valitettavasti puol vampyyri ja puol ihmissusi, ja sen lisäks oon maagikko, vaan sen takii että löytäisin jonku loitsun joka muuttas mut takasi iha tavalliseks ihmiseks. Ni kannattaa harkita kunnolla enne ku tekee lopullisen päätöksen, ku esim mulla on kestäny nyt vuoden ku oon ettiny sitä loitsuu mut en oo viäl onnistunu.

• Sanguis kirjoitti:

No vamppis fani sun pitää löytää joku luotettava vampyyri, joka osais muuttaa sut oikein ettei se oo nii kivuliasta. Sitte pitää varmistaa ettei lähellä oo ihmisii, siltä varalta ettet tapa ketään. Ensimmäine veri minkä saat täytyy olla terveen ihmisen verta, sen jälkee voit käyttää iha eläimien verta. Mutta kehotan sua miettii pari kertaa enne ku päätät että haluut olla vampyyri.
      Koska ei oo mukavaa koko ajan pelätä että hyökkää jonku vastaan tulevan kimppuun, tai ku ei enää voi ottaa aurinkoo ilman että polttaa ihan saakelisti. Ja on vielä sekin et on sellasii ihmisii jokka metsästää vampyyreja, ihmissusia, maagikoita, henkiä, enkeletä, demoneja ja kaikkia muita paranormaaleja. Ja puhun nyt ihan kokemuksesta, ni siis oon valitettavasti puol vampyyri ja puol ihmissusi, ja sen lisäks oon maagikko, vaan sen takii että löytäisin jonku loitsun joka muuttas mut takasi iha tavalliseks ihmiseks. Ni kannattaa harkita kunnolla enne ku tekee lopullisen päätöksen, ku esim mulla on kestäny nyt vuoden ku oon ettiny sitä loitsuu mut en oo viäl onnistunu.

seksi

• Sanguis kirjoitti:

Jännä ettei mistään ole kuitenkaan koskaan löytynyt vampyyrien tappamia ihmisiä... Kun aina niin uhotaan.

• Holhooja taas kirjoitti:

Jännä ettei mistään ole kuitenkaan koskaan löytynyt vampyyrien tappamia ihmisiä... Kun aina niin uhotaan.

Vampyyrit osaa hävittää ihmisten muistin, ja peittämään jälkensä hyvin. usko pois, ne on todella viisaita, kieroja ja manipuloivia olentoja.

• No siis ite oon puoliks vamppyyri ja puoliks ihmissusi... lihan ja verenhimo pitää osata hillitä. Osaan jo melkein hillitä itteni mut en täysin... NYT TEKEE MIELI VERTA!!!!muutuin ite silleen et leikin mun yhen kaverin kaa melkee kokoajan vamppyyreitä ja sit välillä ihmis-susia, ja siis sit se vaan jäi päälle et se leikki muuttu oikeeks... ja se on kyllä kivaa

• Voitko muutta minut puoliksi ihmiseksi ja puoliksi vampyyriksi jos et niin voidaanko nähdä jossain voin antaa omaa verta jos sinulla on veren tarve ja jos olet oikeasti puoliksi vampyyri ja ihmissusi minut tavoittaa instagramissa santeri_silventoinen snapchatissä santeri_ss kik santerisilventoinen
      Ja sähköposti on santerisilventoinen21@gmail.com
      Yhteydenottoa odotellessa

• Kuvittele, että olet Aku Ankka "Aku the Vampireeeeee
    jakossa

• Noituus vie pimeyteen. www.tuleuskoon.fi tai www.mahdollisuus.fi

• Tiedän loitsun jolla voi muuttua vampyyriksi
    Ensin mene ulos illalla katso taivaaseen sano täysikuulle haluan olla vampyyri nuku aamulla alat himoita verta oon 8vtoimii

• Antaisitko vaikka sähköpostisi, voin auttaa sinua muuttumaan.

• Kerro s posti tai jku sosiaaline media auta mua xdd

• Kerro s posti tai jku sosiaaline media auta mua xdd

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aamun kolari ja tienhoito

Aamulla tapahtui kuolonkolari hiljaisten risteyksen kohdalla. Ajettiin juuri ennen kolaria Kuusamo-Suomusalmi väliä. Ehdittiin Suomussalmelle kun alk
    Suomussalmi
    45
    1219
  2. Oliko autokolarissa ollut...

... lapsia? Tämän aamusessa.
    Suomussalmi
    1
    628
  3. Sun katseessa on jotain mikä ei sovi sinne

Sellaista surumielisyyttä. Vaikka muuten vaikutat olevan iloinen ja puhelias. Kerran aiemmin ajattelin, että se on voisi olla halveksuntaa mua kohtaan
    Ikävä
    31
    498