suomi24 sähköpostiin kirjautuminen

onko muilla ongelmia kirjautua sähköpostiin suomi24:ssä, kun tulee joku ox app suite sivu

113

39539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalkkis 5

      On. Tekee mieli sanoa pahasti. Millaisia nörttejä Suomi24:llä oikein on!! Ammatti-ihmisinä pitäisi olla taito tehdä edes toimiva uudistus vaikka se muuten meneekin päin p....tä.

      Ohje annettu "yritä uudelleen..". On siinäkin ohje - montako 100 kertaa pitää yrittää, että uskoo ettei sinne postiin vain pääse.

      Kalkkis 63v

      • Miksi sähköposti ei voi toimia selkeästi ilman ihmeellisiä uusia kommervenkkejä.?
        Haluaako joku näyttää erityisen pätevyytensä!!


    • Ei toimi:-

      Sama ongelma :(

      • kyllästynyt

        Ei toimi ei.


      • Ei toimi,ärsyttää.


      • mikael56

        Poistan koko suomi sähköpostini! Tosi ON


      • Ei perkule toimi niin ei toimi😠


      • Laitoin sähköposti syyttivät mun laitteita ja operaattoria ja selainta heissä ei ole vika.


    • ON MULLA SE PAMAHTANU VIIDESTI NAAMALLE

      • kauhabeselissä

        ei ongelmaa. Ongelma on Windows 10 stä johtuva.


    • Oletko päässyt sen ohi jotenkin? Mä olen juuri luonut profiilin, enkä ole päässyt sähköpostiin kertaakaan.

      • mitenvoiollaniinvaikeeta

        Mulla on sama ongelma. Jokseenkin rasittavaa.


    • EN MÄ OON KOKEILLU SITÄ VIIDESTI JA YRITTÄNY PÄÄSTÄ SEN OHI NELJÄSTI.....
      MIKÄ TÄÄ OX APP JUTTU ON

      • kyrpiintynyt

        samaa kysyy epätietoinen ja vittu oon luonu uudet tunnukset ja yrittäny rekisteröityä ja vaik mitä ni ei ees hyväksy mitää osotetta ja vittu olis niinku hiukan saatanasti luettavia posteja ja kohta en tiä millä vitun tunnarilla sinne pitää kirjautua kun jo tosiaan rekistöröiny uusika koko paskan saatanan sössijät aina samaa paskaa tän postin kanssa


    • ghytrf45

      Ylläpito hoi! Olisiko jo aika korjata systeemit? Tai edes kommentoida tilannetta.

      • Ei_ne_osaa

        Ei ne osaa.... Niiden kannattaisi hakea korkeasaaresta pari paviaania hoitamaan ylläpito niin voisi homma toimia huomattavasti paremmin.


    • Ongelma tuntuisi jatkuvan edellleen

    • Täältä_ei_kulje
      • Minulla sama ongelma sen yhden hiton sivun kanssa käyttäjätunnus ei suju


    • 366555556

      Noniin. Nyt on taas sama ongelma.

    • eipäääselukemaan

      Voisiko ylläpitä kommentoida miten tuohon sähköpostiin pääsee sisään? Turhaan pistän palautetta kun en voi lukea vastausta, vittumitäidiootteja..

    • synkronoi

      Windows 10:ssä on sähköposti sovellus, synkronoin suomi24 siihen, voi käyttää suoraan tehtäväpalkista. Hyvin toimii.

    • Miten voi synkronoida mitään postia, jos ei edes voi aktivoida sitä Ox app suite ongelman takia? Pitäsi varmaan saada se posti jotenkin ensin auki ja aktivoitua. Sitten voisi käyttää toista appia sen lukemiseen.

    • ”Valitsimme Dovecot ja OX App Suite tuotteet niiden tarjoamien premium-ominaisuuksien ja domain-pohjaisen sähköpostipalvelun vuoksi”, sanoo Laura Avonius, Suomi24-palvelujen tuotepäällikkö. ”Myös kustannustehokkuus ja mobiilikäytön tuki olivat valintakriteerejä”

      Just joo, ja nyt kun kertoisivat miksei se toimi niin asia olisi ihan ok... Mutta eipä ylläpidosta ole kuulunut mitään vaikka palautetta olen lähetellyt, tosin siinähän mainitaan, että vastaamme jos on tarpeellista.... Yes,yes

      • Hyvä , että otat kantaa Susta tulee vielä jotain.


    • Parhaillaan yritän epätoivoisesti

    • etusivulla-tiedote

      Tällä hetkellä on teknisiä ongelmia, ne pyritään korjaamaan mahdollisimman pian.

    • ihmettelenminä

      Miksi suomi24 .fi ei vastaa kommentteihin ??

    • kyrpiintynyt

      on ja kaikki kokeiltu eikä toimi niin millää jo 3 päivää vittuillu koko paska 24

      • Aika hyvä kommentti.


    • Veteraani_

      Mitään merkittäviä ongelmi en ole havainnut.

      Käytän Suomi24 postia g-mailin sijaan, sen helppouden takia. Viesteistä jne päätellen, ette osaa olla kovin asiallisia.

    • ei toimi eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    • OooooooooooooNnnnnnnnnnmmmmm :( :(

    • joo

    • SxlM

      Kyllä on ollut

    • HEOKO

      Ei aukaa posti edelleenkään.
      Paitsi kännykällä, käyttö vaan sillä on mahdotonta.
      KUMPA EN OLISI IKINÄ MOKOMAA POSTIA AVANNUTKAAN!
      VTU TÄYNNÄ MAINOKSIA JOITA EI SAA SUODATETTUA, SONTA TUOTE..

    • Jykä85

      Avatkaa Suomi24 omat sivunne ja kirjautukaa sisään tunnuksillanne. Sieltä valitsette sähköposti ja aktivoi sähköposti. Sen jälkeen pääsette kirjautumaan sähköpostiinne. Turha raivota hyvät ihmiset. 🙂

    • Hepeli60

      Palveluvirhettä pukkaa koko ajan ei auta edes salasananvaihto,

    • Leskenlehti

      Sama ongelma. Ilmoittaa että salasana virheellinen. Vaikka ollut sama jo vuosia. Ja ilmoittaa että ei voida yhdistää???? Sitten kumminkin tulee postia välillä.

    • Kuntsu

      Samat ongelmat minullakin😡

      • Anonyymi

        Sama täällä ja salasanaa ei enään hyväksy. Mutta pärjää sitä ilmankin.


    • Kaija

      Olen sanonut, että minuun saa parhaiten yhteyden sähköpostin kautta. Vuosikausia olen sen kautta hoitanut tärkeitä asioita, mutta nyt postini ei aukea ja se väittää salasanaani vääräksi!

    • OXapp

      Ilmaisia sähköposteja saa melko helposti muualtakin. Täällä sama ongelma toistunut vuosia silloin tällöin, eikä Suomi24 vaivaudu vastaamaan mitään. Ihan uskomatonta. Kannattaa vaihtaa postia jatkossa kokonaan. Suomi24 on toistuvasti äänestetty paskimmaksi.

      • Sama vika, saatanan virityksiä.............................


    • Palomies69

      Paska sähköposti ootte homoja. Ps ei näköjään edes rahalla saa kunnon s-postia!!!

    • Sama vika . Saatanan virityksiä.........................

    • Haloo! Nyt joku siellä Suomi24:ssa vikaa korjaamaan!

    • joo taas vaihteeks kaatunut koko paska!

    • kyllä ja liian usein tulee palvelin ei käytössä sivua ei voi näyttää aikakatkaisu

    • thiiii

      ei toimi ei toimi........

    • Kypsä

      Tänään taas sama vika, ei pääse postiin! Herjaa vain. Onko jokin yleinen vika muillakin?

    • Kypsää_kauraa

      Näyttää olevan, tulee ox app suite sivu. Mitä tapahtuu jos tuohon antaa tunnuksen ja salasanan? Onko joku niitä etsimässä näin?
      Saisi osoitekansionsa siirrettyä muualle nätisti, niin vaihtaisin postin.

    • Nytriitttää

      Ei toimi mullakaan! Saatana!

    • prkl11

      prkl

    • Kyllä on. Jostain syystä myös roskapostia tulee ihan hirveesti myös.

    • Vittu mikä paska

    • Juu samaa vikaa ei pääse sisään millään vaikka yrittää uudelleen

      • pallivaha

        EI toimi ei! On tämä käsittämätöntä ettei SUOLI 24 tee asian eteen mitään. Runkkaileekohan ne vaan siell vja vetää bissee kun ei näytä työnteko ja vikojen korjaus kiinnostavan! Haistakaapa kuulkaa iso ja löyhkäävä Wittu koko lafka!


      • Sama täällä! Sekä koneella että puhelimella, Ox app suitea vaan vittuilee johon ei sähköpostin salananat kelpaa. Ja mä Tarttisin tänään ehdottomasti mun sähköpostiani!!!!


      • pallivaha kirjoitti:

        EI toimi ei! On tämä käsittämätöntä ettei SUOLI 24 tee asian eteen mitään. Runkkaileekohan ne vaan siell vja vetää bissee kun ei näytä työnteko ja vikojen korjaus kiinnostavan! Haistakaapa kuulkaa iso ja löyhkäävä Wittu koko lafka!

        Aika hyvä.


    • eiootodellista

      ei toimi suoli s-posti!!!!!! nyt lähtee tää kaksneljä s-posti vittuun. vitun oxappsuite vika,, taas, kuinkahan mones kerta ei hyvää päivää

    • Miksi ei aukea sähköposti?Tulee vaan ox app suite saatana...

    • kyllä on

    • entiedänimimerkkiä

      kyl paljon suosittelen ite et käyttää joko gmail tai hotmail ite käytä hotmail

    • Ei avaa sähköpostiani, kuten eilen

      • Miksi, en ymmärrä.


    • Poistakaa se saatanan suitti tarvin sähkö postia joka päivä lulee laskut postiin ja tilaan tavaraa ympäriinsä mutta eihän tämä SAATANAN PASKA AUKEE VAIKKA TEKIS MITÄ V......A

      • Oot melkoinen sana Seppo. Kaikkea hyvää sulle, nää on tämmöisiä, joskus pela tai ei sitten ollenkkaan. Ehän mä tähän voi sanoo, kun hyvää jatkoa sulle. Elämä on ja se jatkuu, vaikka huterana. Kaikkee hyvää sulle.


    • Kuin myös, pitää vissiin sit lopettaa tön Suomi24sen käyttäminen kokonaan ku ei näemmä onnistu...

    • Sama juttu täällä :( Ei toimi, lähetetty useita viestejä ylläpidolle.

    • ffffff

      Aina.

    • eiseniinvakavaa

      ei se ole kenenkään syy, jokutaho yrittää ehkä urkkia salasanoja ja tunnuksia, mutta ei suomea oikein osata missään

    • arspim

      Ei toimi ei ja kyllä harmitta, tärkeitä viestejä tulossa eikä saa yhteyttä. Kuka vastaa seurauksista.
      Prrrrr

      • Ehkä jatkossa tulee mietiettyä minne palveluun perustaa sähköpostitilin. Onko se epävarma foorumin, operaattorin vaiko varman ja suuremman Googlen, Microsoftin palvelu joissa nämä toimii aina..


    • joo i toimi edelleenkään sposti...ilimottaa vaa et tili ei oo käytös tai ei tunnisteta
      ...varmista et vastaaottaja kirjotettu oikei@@@@siis ensi nakkuutat ja perslihakset tiukil haastat oma aikase ja kaik kankkulakaivoo!!

    • Ei toimi millään.Sinne jäi tilatun matkan tiedot,vähänkö ärsyttävää.
      Älkää käyttäkö koko paskaa,ongelmia ollut monta viikkoa!

    • Löytö844
    • On jatkuvastivastivvavasti

    • Nyt on vaikeuksia, ennen on toiminut.

      • MikäMättäää

        Pari päivää ollut vaikeuksia, en pääse sähköpostiin, tulee vain tuo Ox app suite sivu joka ei hyväksy suomi24 tunnustani. ???????


    • linuxuser

      Hyvin pääsi kirjautumaan juuri äsken, kello 18.51...

      Mutta en käytä windowsia, ehkä siinä syy... :)

      • Kirjauduin pois niin sitten toimi ilman uusintakirjautumista (joku sanoi myös uusintakirjautumisen auttavan)! Outoa!
        Muutenkin sähköposti tuntuu elävän omassa kirjautumismaailmaansa kun muu suomi24.
        Sähköpostiin pääsee pidempään vaikkei muualle....


    • Eitoimiei

      Taas näyttäisi olevan jotain vikaa, kun heittää tuota ox app-sivua sähköpostin kirjautumisen(tai yrityksen) jälkeen.

    • Kyllä alkaa kyllästyttää tämä iänikuinen kokeileminen ,kuinka sinne postiin pääsisi.

      • Harmittaa, kun ei pääse sähköpostiin, eikä telkkarikaan toimi, kun vähän tuulee!


      • Anonyymi

        Vielä tämä sama paska jatkuu


    • Anonyymi

      Ongelmia, ongelmia!!!!

    • Kyllä on ongelmaa ei hyväksy koodinumeroa jonka olen saat väittää vääräksi

    • Anonyymi

      Ei onnistu kirjautuminen näilä ohjeilla. Ettekö saa mitenkään helpommaksi tätä. Tarvitsen sähköpostia

      • miten löydän suomi24 sähköpostin yhteydessä olleet kansiot?


    • Anonyymi

      En ole muutamaan päivään päässyt ollenkaan sähköpostiin.

      • Anonyymi

        Myrskytuulet ovat hidastaneet sähköpostien kulkua. Odota keväisempiä kelejä niin kyllä se siitä.


    • Ilmoittaa että yhteyden aikakatkaisu eikä päästä vieläkään sisälle. Helmikuun jälkeen en ole yrittänyt ennen tätä. Mitä ihmeen pelleilyä tällainen on, lehdissä oli tieto että muuttuu maksulliseksi, mutta en maksa toimimattomasta jutusta. Joten??? Entä jos en ole saanut jotain tärkeää tietoa? Kuka korvaa jos tiedon puute aiheuttaa vahinkoa? No kysymättäkin selvää että en minä ainakaan.

      • Anonyymi

        Eihän poistettuun palveluun voikaan enää päästä:D Järki käteen hei!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän poistettuun palveluun voikaan enää päästä:D Järki käteen hei!

        Miten niin poistettuun? En ole itse poistanut joten poiston on tehnyt joku/jokin ilman minun lupaani.


      • Anonyymi
        Mörköjim kirjoitti:

        Miten niin poistettuun? En ole itse poistanut joten poiston on tehnyt joku/jokin ilman minun lupaani.

        Luotettavuus ei kuulu S24 ominaisuuksiin. Mulla oli vuosia sitten laatikko täynnä keskusteluja, jotka olisin halunnut pitää. Kaik män, kun posti oli välillä liian kauan käyttämättä.


      • Anonyymi
        Mörköjim kirjoitti:

        Miten niin poistettuun? En ole itse poistanut joten poiston on tehnyt joku/jokin ilman minun lupaani.

        Sehän poistettiin jo alkuvuodesta:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luotettavuus ei kuulu S24 ominaisuuksiin. Mulla oli vuosia sitten laatikko täynnä keskusteluja, jotka olisin halunnut pitää. Kaik män, kun posti oli välillä liian kauan käyttämättä.

        Olit itse epäluotettava, ryssit koko homman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olit itse epäluotettava, ryssit koko homman.

        Vain Gmail ja Outlook ovat luotettavia. Muut eivät..


    • Anonyymi

      sivuhistorian tyhjennys voi auttaa

    • kyllä on

    • Anonyymi

      Onneksi se paskapalvelu loppui. Ihmettelen yleensä ihmisiä jotka sitä yrittivät käyttää.
      Homailinkin vaihdoin yahoo.com kun oli parempi 2006 vaihoin koska se oli vielä joustavampi .. joten imekää pyllyänne jollette osaa ilmaisia toimivia käyttää

      Tamperelainen kuntavaaliehdokas Lehto Seppo
      https://valkoinen-Tampere.blogspot.com

    • Anonyymi

      Kyllä on ongelmia. Ihan syvältä koko juttu. Aikaisemmin kaikki sujui hyvin,mutta nyt en pysty kirjautumaan vaikka kuinka yritän. Pakko kait sanoa jyvästit !!

      • Anonyymi

        Se olisi pitänyt tehdä jo vuosikymmen sitten..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se olisi pitänyt tehdä jo vuosikymmen sitten..

        No ei ihan niin pitkä aika kun siirryttiin Mailbox.org palveluun. Pelittää paljon paremmin eikä tule roskapostia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ihan niin pitkä aika kun siirryttiin Mailbox.org palveluun. Pelittää paljon paremmin eikä tule roskapostia.

        Se vasta roskaa onkin..


      • Anonyymi

        Seitsemän vuotta vika jatkunut. Sitkeä yrittäjä olet.


    • Anonyymi

      Miksi kommenteissa, etenkin venäläisistä, täytyy käyttää törkeää/ loukkaavaa kieltä? Saman sisällön voisi ilmaista ihan asiallisesti. Suurin osa venäläisistä ei tiedä yhtään mitä oikeasti tapahtuu. Tietolähteenä vain venäjän valtiollinen televisio, jonka kautta tulee valheellista propagandaa.

      Ihan hirveää se on mitä Ukrainassa tapahtuu!! Ja Putin on todella sotarikollinen. Vaikuttaa käyneen sama, kuten yleensä etenkin pitkään vallassa olleille diktaattoreille. Ympäröi itsensä mielistelijöillä. Alkaa uskoa omaan kaikkivoipaisuuteen, eikä enää kukaan uskalla edes kertoa todellista tietoa tilanteesta.
      Vaikka sympatiani ovat todella ukrainalaisten puolella, toisaalta tuntuu pahalta myös venäläisten nuorten varusmiesten puolesta. Etenkin niiden jotka luulivat olevansa vain sotaharjoituksissa. Ja toisaalta ei liene venäläisillä sotilailla valinnanvaraa, jos sotaan komennetaan.
      Mummini sanoi minusta aikanaan todella viisaasti. Hänen neljä poikaa olivat talvi - ja jatkosodassa. Lomilla kehuskelivat montako olivat tappaneet. Mummi ärähti, että muistakaa niiden jokaisen olevan jonkun äidin poika, ja minun talossa ei enää moisia puhuta!

    • Anonyymi

      Äskeinen Ukrainan sotaa koskeva kommenttini meni väärään keskusteluketjuun. Voisiko mahdollisesti moderaattori siirtää sen oikeaan?

    • Anonyymi

      antakaa postiin salasanat jakaikki mitä tarvii

    • Moi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3913
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      92
      2039
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      306
      1241
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe