Pokemon anime

Mudkip

Moro. Onko kukaan muu kattonut katsomosta/Telkkarista aamulla pokemonia? Västikkään siellä pyöri 16 kausi, mutta se lopettiin ja vaihettiin X ja Y kaudeksi. minusta ei ollut hyvä homma, koska 16kaudell oli lempipokemonini : Charizard ja muutenkin kausi vaikutti ihan mielenkiintoiselta. Ongan se tietysti hyvä että tuli myös X ja Y kausi. Mitä mieltä? Ärsyttääkö muitakin?

13

314

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PT.

Katsomosta olen yleensä katsellut jaksot jälkeenpäin.

Best Wishes sarjan 23 viimeistä jaksoa on tosiaan taidettu skipata. Ikäväähän tämä on, mutta loput jaksot saatetaan kuitenkin ehkä julkaista Katsomossa. Kesän 2010 aikana pelkästään Katsomossa näytettiin 11. tuotantokausi ja myöhemmin samoin tehtiin 13. kauden kohdalla, joten en olisi kovin huolissani.

• Mudkip

Rupesin miettimään, että mitä jos ne tekevät niin että lauantaisin Best Wishes kautta ja Sunnuntaisin X ja Y ? Se vois olla hyvä.

• Mudkip

Joo, vahvistin asian. Niin ne tekevät.

• PT.

Taidat olla oikeassa. Hyvä juttu.

Oletko muuten jo nähnyt nuo loput BW:n jaksot japaniksi/enkuksi?

• Mudkip

En ole. Itseäni ei houkuta yhtään katsoa enkku/japaniksi. Suomi dubit ovat parhaita. Entä itse?

• PT.

Olen nähnyt ne sekä japaniksi että enkuksi. Yleensä katson uusimman jakson heti samana päivänä kun se on näytetty Japanissa.

• Mudkip

Jaa, itseäni ei houkuta kuin suomeksi.

• Joo. Olis saaneet näyttää 16 kausi loppuun, kun tyhmää jättää kesken ja vielä, kun olis seuraavaksi ollut ne kaks jaksoa, joissa esiintyisi Reshiram. Legendaarisia Pokemoneja harvoin tulee edes esiintyy. Sitten Charizardia on näkynyt vähän aikaa, kun sekin on pitkästä aikaa mukana.

• Mudkip

Flareon, et tainnut lukea ihan kaikkia viestejä? Saimme tietoon että lauantaisin näytetään Best Wishes kautta, ja sunnuntaisin X ja Y kautta. Minusta Se on hyvä asia.

• kyllä minä luin, mutta huonosti

• Dragonite

Voiks joku laittaa X ja Y jaksoja nettiin?

• Mudkip

Dragonite, katso katsomosta. Ei ole tullut kuin kolme vasta ä.

• MrFani

Muuten...tuleeko enää kautta 20?Ja jos tulee niin milloin.Huom.Voi olla tyhmä kysymys mutta kun en tiedä niin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      26
      3118
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1497
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      76
      1083
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      141
      1010
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      921
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      882
    7. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      45
      858
    8. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      171
      842
    9. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      836
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      136
      757
    Aihe