Kylpyhuoneen lattia

kylmä lattia

Kylpyhuoneeseen tehtiin remontti ja lattia laatoitettiin, ennen oli muovimatto.

Lattiassa ei ole lattialämmitystä. Mutta välillä lattia on mukavan lämmin ja joskus aivan jääkylmä. Se vaihtelee jatkuvasti. Naapurin mukaan heillä on sama ongelma ja ovat siitä valittaneet ja urakoitsija oli sanonut että lattian pitää olla lämmin jatkuvasti.

Mikäköhän siinä voisi olla vikana.....

11

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hoh Hoijakkaa

      No mitenköhän sen täällä voisi kukaan tietää?
      Esimerkiksi ovatko lattiat maata vasten, vai onko kyseessä kerrostalo ja ylempien kerrosten asunnot? Mitä siellä on siis lattian alapuolella? Meneekö siellä lattiassa esimerkiksi viemäriputket, jotka lämpenevät kun lämmintä vettä lasketaan jne?

      Jos olette jo urakoitsijaan olleet yhteydessä, niin hän varmaan osaa parhaiten arvata, mitä siellä on.

      Mutta noin periaatteessa, jos teillä on kylppärin lattia maata vasten eikä siellä ole lattialämmitystä, niin se voi olla aika viileä kivilattiana.

    • kylmä lattia

      miksi sää multa kysyt tuollaisia. en mä ole sitä rakrentanut

      • s s

        Saman lämpöinen se lattia on kuin oli muovimaton kanssa. Laattat nyt vaan sattuu tuntumaan erilaiselta kuin matto. Jos ette ole tilanneet lattialämmitystä niin miten urakoitsija voisi vaikuttaa lattianne lämpötilaan? Laittakaa kylppärinne patteria kuumemmaksi.


      • rakrentaja

        olek sää sitt rakrentanut jottai muuta? es vissinkää ol


      • luetun ymmärtäminen
        s s kirjoitti:

        Saman lämpöinen se lattia on kuin oli muovimaton kanssa. Laattat nyt vaan sattuu tuntumaan erilaiselta kuin matto. Jos ette ole tilanneet lattialämmitystä niin miten urakoitsija voisi vaikuttaa lattianne lämpötilaan? Laittakaa kylppärinne patteria kuumemmaksi.

        Mitä et ymmärtänyt aloittajan viestissä? Ongelma taisi olla se, että lattia on välillä lämmin ja välillä kylmä.

        Kosteutta, sanon minä.


    • kylmä lattia

      minä asun vuonna 2000 valmistuneessa kerrostalossa ja ylimmässä kerroksessa numero 5.

      niin en tiedä onko lattialämmitys. ei minulle ole ainakaan kerrottu. mutta lattia tuntuu välillä harvinaisen lämpimältä

    • kylmä lattia

      on lattialämmitys kuulemma. ei minulle aiemmin tätä kerrottu kun remontti aloitettiin. jostain putkista he puhuivat

      • Hoh Hoijakkaa

        No sitten jos siellä kerta on lattialämmitys, niin ehkä kannattaa tarkastaa sen toiminta? Onko termostaatti oikein säädetty?
        Koska asut kerrostalossa ja aika korkeallakin, niin lattia lämpenee myös sieltä alhaaltapäin: eli alemman asunnon kattolämpötila tulee teidän lattialämmöksenne. Lämmin ilmahan tuppaa nousemaan ylöspäin.


    • Miesä

      Jos on lattialämmitys niin seinässä on katkaisija jolla sen saa pois päältä tai päälle.

      • taliaivo

        Mitä sä selität? Meillä on lattialämmitys eikä todellakaan ole mitään katkaisijaa seinässä sitä varten.


    • Miusu

      Onko sähkö-vai vesikiertoinen? Onko ajastettu? Yösähköllä vain?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      90
      1821
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      409
      1456
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      90
      1260
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      13
      1039
    5. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      943
    6. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      65
      941
    7. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      936
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      48
      903
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      239
      874
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      817
    Aihe