Westie pentuja?

Keitrani

Hei, olen pitkän harkinnan jälkeen kääntynyt westien hankkimiseen. Rotu on ennestään tuttu, ja ihania vipeltäjiähän nuo ovatkin. Onko kenelläkään tietoa pentueista? Tarjoaisin kodin vaikka jo myöhäisemmälläkin iällä olevalle koiralle. Asunnossani on tilaa telmiä ja työtkin ovat hyvin säännölliset, läheltä löytyy kauniit lenkkimaisemat järven rannalla.

6

272

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Westien omistaja
      • westie haaveissa

Olen myös jo jonkin aikaa haaveillut westien pennusta ja vierailen ahkerasti pentuvälityksen sivuilla, mutta minusta tuntuu, ettei tuolle listalle läheskään kaikki pentueet päädy, koska ovat jo varatttuja ennen kun ovat edes syntyneet?

kasvattajalistalta olen huomannut puuttuvan monia kasvattajia, lisäksi monilta kenneleiltä puuttuu kotisivut kokonaan tai niitä ei ole aikoihin päivitetty

mutta jatketaan sitä hyvän kasvattajan ja pennun etsintää, toivotaan että se löytyy =)

• Westien omistaja

Olen tuo "Westien omistaja" joka kirjoitti aiemmin. Kannattaa lähettää niille KAIKILLE kasvattajille sähköpostia, että onko pentuja. Itse teimme niin ja löytyi nopeasti pentu. Onnea!

• keitrani

Keskustelun aloittaja täälä huutelee myös! Nyt viikon verran vieressä tuhissut pieni westie poika, ja sydän on menetetty :) aivan ihana tapaus. Leikkisiä ja utelias, mikään ei hetkauta ja mammalle annetaan pusuja tuon tuosta.

• pieni valkoinen

Täältä sataa onnitteluja 4v. westieneidiltä perheineen!

• nhgjhgjhggjj

Sairas rotu. :(

Katso sisäsiitosprosentit,Jto jotta voit välttää ikävän yllätyksen. Katso terveet vanhemmat ja isovanhemmat. Ja myös vanhempien sisaret. Katso miten korvaa jos huono pentu.
      Ja katso että on rehellinen kasvattaja joka vie rotua eteenpäin terveydellisesti älä maksa ylihintaa näitäkin on mutta se ei ole tae ollenkaan vaan kertoo rahaahneudesta ei laadusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä
      Sinkut
      413
      1711
    2. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      1142
    3. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      86
      972
    4. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      946
    5. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää??????
      Ikävä
      55
      868
    6. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      40
      809
    7. 60
      800
    8. Miia Heikkinen avautui !

Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa
      Judo
      75
      797
    9. 62
      783
    10. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      65
      756
    Aihe