Elisa shoppit prismal

puhelimeton

On ment jo palvelu aika surkeeks kun ei voi ees enää puhelimel niitä tavoittaa ollenkaan

7

398

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fffffffffffff

Mitähän varten Elisa ei vaihda miehiä siellä? Tuota menoa asiakkaat kaikkoavat.
      Siis kun asiakas lähtee sieltä pois, niin huomaa,,,,,,sama ongelma, mitään ei tapahtunut ja apua ei saanut? Ei ollut Olavin aikaan tuommosta siellä.

• ElisaPartio

Yrittäkää nyt ymmartää, että moniin ongelmiin löytyy ratkaisu netin asiakaspalvelusta, nää kivijalka liikkeet on myymälöitä elikkä niitten päätehtävä on myydä, eikä kuunnella asiakkaitten turhi narinoita!!!

• äityli..

No jos se niin on, niin ovatko kaikki Elisan asiakkaat ostajia ketkä sinne menee? HÄ?Kyllä mielestäni heidän täytyy tietää myymisistään laitteista miten ne toimii. Ei kaikilla ole nettiä mistä katsoa.
      Se on sitä asiakas palvelua.

• käryää

Käyhän ne tupakilla, kysykää siinä oven vieres !

• Moi puhelimeton,

olen pahoillani, että et ole saanut palvelua Elisan myymälästä. Myymälöihin ei tosiaan voi enää soittaa, koska myymälöiden henkilökunnan tehtävä on palvella myymälöissä asioivia asiakkaita. Asiakaspalveluun sen sijaan voi soittaa ja autamme mielellämme liittymiin, palveluihin ja laskutukseen liittyvissä asioissa.

Mikäli haluat kuitenkin keskustella myymälän henkilökunnan kanssa, tulee tässä tapauksessa siis käydä myymälässä.

Jarkko / Elisan Palstatiimi
      http://palsta.elisa.fi

• palveluun tyytyväine

hieno homma, teitte oikean ratkaisun! monessa paikassa saa odottaa ja odottaa, kun puhelimet kilisee jatkuvasti ja henk.kunnan aikaa menee siihen.

• efgqeiuhfoi

oijgåpwjåpwjp

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      37
      3007
    2. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      2513
    3. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      49
      2378
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2104
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1818
    6. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1449
    7. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      39
      1091
    8. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      19
      1067
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1057
    10. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      86
      1015
    Aihe