Miksi et nainen halua

Anonyymi-ap

minua, kuten minä sinua?

68

1557

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Luottamuspula

• Anonyymi00002

En tiedä haluaa.

• Anonyymi00003

Varmana luulee että lemotat.

• Anonyymi00009

Jotenkin tuntuu että sinulla lemottaja tyyppi on aivan henkilökohtaisia ongelmia hygienian kanssa kun jatkuvasti täällä siitä piipität.
        Hoida ongelmasi oli se sitten ylä tai alapäässä.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Jotenkin tuntuu että sinulla lemottaja tyyppi on aivan henkilökohtaisia ongelmia hygienian kanssa kun jatkuvasti täällä siitä piipität.
        Hoida ongelmasi oli se sitten ylä tai alapäässä.

Vai että on se räksyttävä pörrö perro ottanut myt tällaisen asenteen tätä palstaäijän tuottamaa sivunarratiivia kohtaan. Näin alas on ns sivistynyt ihminen vajoamaan kun kiukuttaa liikaa jonkun olemassaolo. Rä käinen maalittaja oot. T

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Vai että on se räksyttävä pörrö perro ottanut myt tällaisen asenteen tätä palstaäijän tuottamaa sivunarratiivia kohtaan. Näin alas on ns sivistynyt ihminen vajoamaan kun kiukuttaa liikaa jonkun olemassaolo. Rä käinen maalittaja oot. T

Ja rämä johdatteleva ilmaisutyyli on yhtä surkuhupaisaa sensationalismia kuten aina kärpäsestä yritetään nostaa härkänen, eikä edes sinä kärpästä ole de facto

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Ja rämä johdatteleva ilmaisutyyli on yhtä surkuhupaisaa sensationalismia kuten aina kärpäsestä yritetään nostaa härkänen, eikä edes sinä kärpästä ole de facto

Tähän analyysiinko se stalkkeri tuhlasi taas minuutin, vaikka mitään sidosta ei taaskaan ollut suhteessa mihinkään. Lol

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Tähän analyysiinko se stalkkeri tuhlasi taas minuutin, vaikka mitään sidosta ei taaskaan ollut suhteessa mihinkään. Lol

Se kiusaa rumilla luonnehdinnoilla? Kauas pilvet karkaavat turhaa niitä tavoitat. Kikakika.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Se kiusaa rumilla luonnehdinnoilla? Kauas pilvet karkaavat turhaa niitä tavoitat. Kikakika.

Montako kymppiä oisin tästä ilosta velkaa ja ihan ittekkö ajattelit sen tiketin kirjoittaa?

• Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Montako kymppiä oisin tästä ilosta velkaa ja ihan ittekkö ajattelit sen tiketin kirjoittaa?

Niitä ei tartte maksaa, iskä kerto

• Anonyymi00004

Onko se nyt niin vaikeaa tajuta kun ihan yksinkertaista et vaan kiinnosta etkä herätä mitäänn tunteita naisessa. Tulee mieleen ett onko sulla joku pakkomielle siihen naiseen. Ihmiset yleensä tajuaa siirtyä eteenpäin mites sulla?

• Anonyymi00024

Ohi.

• Anonyymi00005

Kyllä hän ymmärtää mutta se on se vanha luonnonlaki että mies haluaa sen jota ei voi saada!
      Taidat olla nuori kun et ymmärrä näistä kuvioista paljoa!

• Anonyymi00007

No voi voi sentään eli kaivaa verta nenästään niinkö. No voihan sitä jatkaa vinkumista mikäs siinä. Aika pöhlön vaikutelman antaa itestään. Fiksummat jatkais jo eteenpäin.

• Anonyymi00025

Ohi.

• Anonyymi00006

Haluanpas!

• Anonyymi00008

En halua naista. Ymmärrä että se oli vaan lapsellista ärsyttämistä eksääni kohtaan.

• Anonyymi00017

Kerrankin joku totuus.

• Anonyymi00026

Ohi.

• Anonyymi00010

Eksä tuskin roikkuu näillä palstoilla sinua vahtimassa.. älä imartele itseäsi.

• Anonyymi00011

Toivottavasti ei silli meillä ei ole mitään yhteistä!

• Anonyymi00014

Sillä ei ole väliä

• Anonyymi00027

Ohi.

• Anonyymi00012

Kyllä tässä mitään muuta tehdäkään kuin halutaan 😀

• Anonyymi00015

Ai sitä eläkeläisukkoo? 🤭

• Anonyymi00016

Liian nakki vehje ei sytytä. Kavereita voidaan olla.

• Anonyymi00028

Ohi.

• Anonyymi00018

Riippuu millä tavalla sinä haluat?
      Luulin, että meillä olisi ollut täysi luottamus ja sanaton sopimus, että toista ei satuteta. Luulin väärin. Siinä mun syy.

• Anonyymi00019

Haluan...

• Anonyymi00020

Mies, miksi et halua minua kuin minä sinuvaaaa?
      -nainen

• Anonyymi00021

Tiedoksi naiselle: en kysyisi että miksi et halua minua. Kysyisin että miksi muka haluaisit? Kun en minä ole kiva tai mukava omasta mielestäni. Mieheltä.

• Anonyymi00022

Miksi et halua sitten muuttaa itseäsi, jos et omasta mielestäsi ole mukava ja kiva?

• Anonyymi00029

Olet ymmärtänyt väärin. Naiset ei halua kivoja ja mukavia.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Sekä ihminen ei muutu. Ainakaan toisen tahdosta.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Sinä olet väärässä, ainakin vanhemmat naiset haluavat kivan ja mukavan.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Miksi et halua sitten muuttaa itseäsi, jos et omasta mielestäsi ole mukava ja kiva?

Tuo kirjoittaja ei koe tarvetta kasvaa ihmisenä, se on huomattu. Sama virsi vain jatkuu kuukaudesta toiseen.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Sinä olet väärässä, ainakin vanhemmat naiset haluavat kivan ja mukavan.

No joo. Eivät kuitenkaan ole tärkeimmät ominaisuudet. Toki plussaa, kunhan muut kriteerit täyttyy.

• Anonyymi00050
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Sekä ihminen ei muutu. Ainakaan toisen tahdosta.

Taas toinen leikkii naiisena,menkää hoitoon!

• Anonyymi00052
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Sitä minäkin olen miettinyt?

• Anonyymi00054
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Kuinkas usein sinä muutat itseäsi? Niin juuri, et koskaan. Miksi? Koska ihmisellä ei ole kykyä muuttaa itseään. Toki voit sanoa että et muutosta kaipaa, että olet parempi kuin muut, mutta aika lapsellistahan se olisi uskoa, että on muita parempi... tuskin sellaista uskot.

• Anonyymi00062
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Kuinkas usein sinä muutat itseäsi? Niin juuri, et koskaan. Miksi? Koska ihmisellä ei ole kykyä muuttaa itseään. Toki voit sanoa että et muutosta kaipaa, että olet parempi kuin muut, mutta aika lapsellistahan se olisi uskoa, että on muita parempi... tuskin sellaista uskot.

Jollain tavalla voi toimintaansa muuttaa. Esimerkiksi niin, että valitsee mihin haluaa energiaansa antaa. Tiettyjen valintojen kautta voi siitä ihmisestä tulla eri puolia esille, vaikkei varsinaisesti olisikaan muuttunut perusolemukseltaan. Ei kukaan täällä muita parempi ole. - uusi kommentoija

• Anonyymi00063
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Moni haluaa kivan ja aidon.

• Anonyymi00023

Koska tunne on kaverillinen, en voi mitään

• Anonyymi00042

Minä etsin nimenomaan vain kaveria, suhdetta en halua kenenkään kanssa!

• Anonyymi00064

Joko olet mies ja sanot asiasta suoraan ilman kiertelyä.

• Anonyymi00030

Sen sijaan, että kalastelet keneltä tahansa vastauksia tähän ja sitten kommentoit jokaiseen "ohi", voisit antaa tunnisteita heti alkuun niin et tuhlaa omaa ja muiden aikaa.

• Anonyymi00035

Haluanhan minä mutta kun en voi

• Anonyymi00038

Mikä sinua estää?

• Anonyymi00040

Minun haluamisilla ei ole merkitystä. Kokonaiskuva ratkaisee. Se ei salli eikä mahdollista mulle mun haluamisia.

• Anonyymi00043

no ensalkuun en tiedä missä sä menet….

• Anonyymi00045

Koska olet hullu, paha ja ilkeä. Etkä edes kiistä tätä.

• Anonyymi00048

Ohi.

• Anonyymi00049
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Ohi.

Eikä täällä kukaan muu edes sano "ohi". Ei tuollaista koodikieltä kehity minnekään muualle kuin johonkin missä on pysyvä yhteisö, jossa ihmiset tuntevat toisensa, eikä tällaisen ikävä-palstan ei ole edes tarkoitus olla mikään kestoyhteisö.

• Anonyymi00046

Luulet mua jotenkin ihanaksi, vaikka olen ihan erilainen, kuin luulet.
      Nainen55+

• Anonyymi00051

Olet hyvin haluttava. Kuin hänelle

• Anonyymi00053

Kun ymmärsin, että sinulla oli ollut useita maksullisia, fyysinen kiinnostus vain katosi kuin seinään. Kertaluontoinen kokeilu tai kaksi olisi vielä ollut ymmärrettävää. Jotenkin vain tajusin, että olet niin kylmä ihminen, että en vain voi tuntea sinua kohtaan mitään kuumaa. Se, että maksaa seksistä tai ottaa siitä maksua, häivyttää minulta vain kaiken intiimin ja syvemmän tunteen.

Ystävä voin olla. Ja teoriassa ymmärtää elämäntyylisi. Pidän sinusta kyllä.

• Anonyymi00067

Minä olisin voinut kirjoittaa ihan samoin sanoin!

• Anonyymi00055

Haluanhan minä. Mutta en tiedä, haluatko sinä?

• Anonyymi00056

En tiennyt että haluat minua. Et ole osoittanut sitä koskaan millään lailla. Päinvastoin kuin monet muut.

• Anonyymi00057

Olen sen kyllä hänelle myöntänyt.

• Anonyymi00060
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Olen sen kyllä hänelle myöntänyt.

Oikeassa elämässä, puhuen tai viestien nimen kanssa?

• Anonyymi00061
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Oikeassa elämässä, puhuen tai viestien nimen kanssa?

Kyllä. Ei näitä lasketa.

• Anonyymi00058

On joku sanonta nallekarkeista.

• Anonyymi00059

Rakas herra Martin, ehkä aika on ajanut ohitsemme ja meidän pitää keskittyä saamaan hyvää aikaa.

• Anonyymi00065

Olet pahanhajuinen.

• Anonyymi00066

Asia selvä...

• Anonyymi00068

Pulma on erittäin yleinen ja ollut perinteisesti suomalaisten miesten ongelma, mitä yleensä on lähdetty ratkomaan pullo viisasten juomaa, sekä mora, eräänlaisena bonuksena matkassa ja kun ratkaisua tuohon pulmaan on sitten haettu vähintään kerran viikossa vuosikausia on ongelma yleensä lopultakin saatu päätökseen ja se on poistunut kokonaan.

• Anonyymi00069

Naisilla loppuu kiinnostus seksiin tosi paljon aikaisemmin kuin miehillä. Vaihda 20 v nuorempaan jos oot esim 55 v.

Suosittelen, kokemusta on ja aina saan kun haluan. Eli usein 🤗🥰

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      72
      4204
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      96
      3627
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3339
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      2880
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      40
      2358
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2349
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2082
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      1696
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      14
      1537
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      32
      1526
    Aihe