qruiser vai gayromeo?

kunhan kyselen

Olen mietiskellyt kyseisten sivujen käyttäjäkuntaa. Osaatteko sanoa, onko jompikumpi sivusto profiloitunut enemmän tietynlaisen seuran etsimiseen? Eli kumpi on parempi silloin, jos on kiinnostusta lyhytaikaiseen tuttavuuteen/hauskanpitoon ja kumpi sillon, kun hakee jotain vakavampaa, ts. seurustelusuhdetta? Molempiin sivustoihin tulee varmaan tutustuttua, mutta olisi kiva kuulla muiden kokemuksia. Kiitos vastauksista!

30

1148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helmutti

Uskoisin, etta gayromeo on rosnskimpi ja suorasukaisempi.

• Interval

Mulla on hyvät kokemukset qruiserista pidemmän suhteen kannalta. Gayromeosta aika seksikeskeinen kuva - en kyllä ole käyttänyt.

• Qruiser hyvä

Qruiserista ainakin olen saanut seuraa. Se on huomattavasti helpompi käyttää ja siinä on helppo luoda suojauksia ja priva alueita. Itseasiassa en ole sinne GayRomeoon kirjautunut kuukauteen. Haluan, että on vaan yksi paikka (no ehkä AS vielä)

• bear_nick2

Tälläistä sielläon bear_nick2 siellä kirjoittaa kun ensin on saanut yhden bannuttua,hänet on myös monta kertaa bannattu,nyt hän on koko qruiserin kauhu.

Indi, minähän auliisti annan tilaa muille huomiohuorille, koko ajanhan minä maanittelen muita, joita mun näkyvyys ahistaa, että laittakaa kilpailevia keskusteluja ja matskua kerran tunnissa, niin mun kieltämättä runsas anti jää sen alle, eikä häiritse niin pahoin.

Vasta eilen - välipäivänä - tämä puhkesi ns. kukkaansa ja hyvin täytettiin markkinarako :D Siksi en oikeastaan voi olla äkäinen gillarille, koska hän vain kiltisti tekee mitä täällä ehdotin ja on aktiivinen. Vaikka kohdentaakin aktiivisuutensa minuun, sen sijaan että pätisi vaikka perustamassaan ydinfysiikkakeskustelussa.

Sitä s24:ään PT:n kanssa treffeille menoa ehdottelen, koska sieltä voi lukea kuinka tämä pari on kuin tehty toisilleen. Gillarilla on niin kova PT-stondis, että hän oikeasti siis toivoo, että minä olisin PT. No, gillar -hyvä, miljoonannen kerran, kun en minä voi sinulle PT:ksi muuttua... jos Putousta lainataan.

Enkä aio sinulle banneja hankkia/hankituttaa, en tietenkään, koska sinä HALUAT niitä. Pysy vaan kiltisti täällä ja nauti meidän seurastamme, nyt kun sun persoonallisuus on kaikille selvä.

Voimahalit sulle.

ja muille: FGTH:Relax
      http://www.youtube.com/watch?v=3F4SMHUSqLg
      (kaiken varalta softi versio, jos täällä on niitä gillarin 12-13 v:tä ;)
      19.06 2014-05-08

Tulkaa ihmeessä qruiseriin.

• bear_nick2

lisää bear nick2
        Ohessa blomma1:n riemuksi kuvankaappaus gillarin tuherrustaululta #20. Ihan siltä varalta todistekappale julkiseksi, että "sensuuri" iskee sinne tai mun identiteetti viedään. Heartbleedin kautta tai muuten.

"bear ressu etkö tiedä että niin monta kun höyrykonees salli ja yhteys kykenee voit olla useamalla nickillä saman aikaisesti qruiserissa"

Aika selkeä tunnustus siitä, miten tämä gillar täällä toimii. Kuin myös siitä, millainen reppana siellä oikeasti on. Haluaa viedä MUN profiilin, just kun on yrittänyt kaikin tavoin mustamaalata minua. Taitaa olla blondi kaiken lisäksi. :DDDDDDDDD

Mutta: Nyt kun on nostettu kissa pöydälle, niin onko Qx-yhteisö tämänkaltaisen toiminnan kannalla? Pitäiskö tehdä jotain?

Minua ei ihan oikeasti kohta enää näy täällä, joten eipä väliä, miten tästä jatketaan. Ne tutut, jotka mulla on, tuntevat minut muutakin kautta kuin tämä. En lähde ketään karkuun, koska miksi lähteä jotain luuseria karkuun, jonka elämä on pelkkää 24/7-valhetta tai nettikiusaamista, mutta mitään mielenkiintoa ei ole olla tässä porukassa. Jos ja kun koko porukka on suurinpiirtein yksi nyrjähtänyt henkilö.

Mikäli olen jonkun mielestä niin paha ärsyttäjä, että mut pitää poistaa, niin ok, ehkä on aihetta, mutta kun poistun teille jää harmiksi edelleen kuitenkin tämä isompi ongelma gillar kaikkine varaprofiileineen. Miettikääpä sitä, saitin imagosta huolissaan olijat, mainostajat ja te rehelliset saitin käyttäjät. Teitä on kuitenkin vähemmistön enemmistö, vaikka kuinka monella profiililla yhden tyhmeliinin hakkeri-wannaben toimesta teitä huijattaisiin.
        Mä ärsy(ö)tin häntä sen, mitä oli tarpeen, että tuli taas siltansa alta, hoitakaa te muut loput. Käytännössä hyväksytte sen mitä täällä tapahtuu, jos olette passiivisia.

Haluatteko olla sellaisessa yhteisössä? Minä en. Se, mitä tämä sankari jauhaa s24:ssa on s24:n ongelma ja siksi laitoin linkin, halusin hänen pysyvän siellä, PT:n kanssa ihan heille sopiva foorumi, jos ei siellä kiinnosta moderointi.

Täällä voisi olla eri meininki. Parannuksia siis, pliis.

No, eiköhän oman ilmoituksensa mukaan kännipäinen sankarimme keksi taas jotain "uutta" mun päänmenoksi.
        13.03 2014-05-08
        bear_nick2Mies, 48, Keski-Suomi/Mellersta Finland

Haluan kuunnella musiikkia (Vieno Kekkonen:Nukkumatti)

• bear_nick2
        bear_nick2 kirjoitti:

lisää bear nick2
        Ohessa blomma1:n riemuksi kuvankaappaus gillarin tuherrustaululta #20. Ihan siltä varalta todistekappale julkiseksi, että "sensuuri" iskee sinne tai mun identiteetti viedään. Heartbleedin kautta tai muuten.

"bear ressu etkö tiedä että niin monta kun höyrykonees salli ja yhteys kykenee voit olla useamalla nickillä saman aikaisesti qruiserissa"

Aika selkeä tunnustus siitä, miten tämä gillar täällä toimii. Kuin myös siitä, millainen reppana siellä oikeasti on. Haluaa viedä MUN profiilin, just kun on yrittänyt kaikin tavoin mustamaalata minua. Taitaa olla blondi kaiken lisäksi. :DDDDDDDDD

Mutta: Nyt kun on nostettu kissa pöydälle, niin onko Qx-yhteisö tämänkaltaisen toiminnan kannalla? Pitäiskö tehdä jotain?

Minua ei ihan oikeasti kohta enää näy täällä, joten eipä väliä, miten tästä jatketaan. Ne tutut, jotka mulla on, tuntevat minut muutakin kautta kuin tämä. En lähde ketään karkuun, koska miksi lähteä jotain luuseria karkuun, jonka elämä on pelkkää 24/7-valhetta tai nettikiusaamista, mutta mitään mielenkiintoa ei ole olla tässä porukassa. Jos ja kun koko porukka on suurinpiirtein yksi nyrjähtänyt henkilö.

Mikäli olen jonkun mielestä niin paha ärsyttäjä, että mut pitää poistaa, niin ok, ehkä on aihetta, mutta kun poistun teille jää harmiksi edelleen kuitenkin tämä isompi ongelma gillar kaikkine varaprofiileineen. Miettikääpä sitä, saitin imagosta huolissaan olijat, mainostajat ja te rehelliset saitin käyttäjät. Teitä on kuitenkin vähemmistön enemmistö, vaikka kuinka monella profiililla yhden tyhmeliinin hakkeri-wannaben toimesta teitä huijattaisiin.
        Mä ärsy(ö)tin häntä sen, mitä oli tarpeen, että tuli taas siltansa alta, hoitakaa te muut loput. Käytännössä hyväksytte sen mitä täällä tapahtuu, jos olette passiivisia.

Haluatteko olla sellaisessa yhteisössä? Minä en. Se, mitä tämä sankari jauhaa s24:ssa on s24:n ongelma ja siksi laitoin linkin, halusin hänen pysyvän siellä, PT:n kanssa ihan heille sopiva foorumi, jos ei siellä kiinnosta moderointi.

Täällä voisi olla eri meininki. Parannuksia siis, pliis.

No, eiköhän oman ilmoituksensa mukaan kännipäinen sankarimme keksi taas jotain "uutta" mun päänmenoksi.
        13.03 2014-05-08

No onhan tänne tullut näemmä päivän aikana vaikka mitä jännittävää uutta :D

Pitäiskö mun olla enemmänkin poissa, kun joidenkin luovuus ja into pääsee ilmoille vasta kun intohimon hämärä kohde katoaa tavoittamattomiin?

Imarteleehan se tämmöinen jakamaton huomio. Tuskin kukaan koskaan Qx:n historian aikana on ollut näin haluttua kamaa. Luulisi jo muiden palstavakioiden kohta olevan mulle mustis, kun mulla on tämmöinen #1 fani :D

No, itse asiassa olenkin haaveillut, jos mun pää sopisi mun perseeseeni, niin sitten varmaan olisin vielä täydempi ja imagoni kaltainen :D Harmi, kun on näin lyhyt kaula :/

Harmi myös, kun huomenna minua ei kuulema kaljapäissään kaikkivoipaisen gillarin toimesta enää täällä Qruiserissa ole. Pitäisikö siis repäistä kunnolla My Way, kun tietää viime hetkiensä olevan käsillä? Vai mennä rauhallisesti, kohtalonsa hyväksyen?

Ai niin. Muistakaa äänestää, gillar tykkää, kun kerrankin pääsee olemaan suosittu - mun kustannuksella :D

Gillar, Qruiser toimii varmasti ilman minua, eri asia on, pärjäätkö sinä tulla yhteen asiaan keskittyneisyydellä kohta päivääkään ilman minua :D
        Enpä ole tehnyt uutta nickiä, miksi tekisin? En ole kuten sinä.

Ei mun näkyvyydestäni tarvitse kenenkään olla lainkaan mustis. Ihan jokainen osaa perustaa kilpailevan keskustelun, ja laittaa viestejä kerran tunnissa, jos asiaa tuntuu olevan ja mun jaarituksianihan ei kukaan pakota lukemaan. Jos täällä on 105.000 jäsentä, niin helvetin hiljaista julkista keskustelua täällä käydään. Selän takana ja privana ehkä sitäkin kiihkeämmin?

Tämä taulu on viime aikoina toiminut varsin hyvin, poliittiset jaarittelutkin pysyvät nyt paljolti poissa täältä kun niille on keskustelu, jonne sanavalmiit ystävämme saavat laittaa mielinmäärin hapatusta. Ei niitä kantoja tarvitse sietää tai jaksaa lukea, mutta asianomainen saa kirjoittaa mielestään tärkeät asiat ja kokee sen mielekkääksi ajankäytöksi tai vaikutuskanavaksi. Monet turhat kriisit täällä tuherruksissa välttyisivät kun olisi oikea aihevalinta, jonne voisi paukutella niin paljon kuin sielu sietää.

--- Hah, just kun pääsin kehumaan politiikan puuttumista, niin meidän Litti Jr:han se sieltä iskee banaanipotkun :D

Gillar -kulta.

Ihan ekaksi pusihalit sulle sinne "TÖIHIN" (MUAHHHHAHAHAHAHAHHAA!).

Mä niinku aikuisen oikeasti ymmärrän sua. Trollina ei oo helppoa, kilpailu netissä on kovaa, kun jokainen (ilmeisesti) 12-13 v:kin osaa trollata paremmin kuin sinä ja pitäis kuitenkin erottua (ei edukseen). It's lonely at the top.

Mä kuules vähän pelkään, että nimenomaan SINÄ et oikeasti kiinnosta (edes ylläpitoa), vaikka millaisen itqpåtkuraivarin mun kanssa yrittäisit saada aikaan. Mä en ainakaan suutu, enkä koskaan ilmoita sinusta ylläpidolle, mä nauran sun vastineillesi.

Luulisi kannaltasi olevan hyvin noloa, kun olet noin ollut viime aikoina framilla, ettei edes kukaan ilmoita ylläpidolle sinusta :D Tuo edellinen kuulosti vähän taas siltä jo, että et edes itse enää usko itseesi ja asiaasi ja haluaisit saada _edes_ sen 15 sekunnin jälkeisen huomion niillä banneillasi, jotta gillarilla olisi ollut jotain merkitystä maailmankaikkeuden hiukkasena. Sitten voisit taas piiloutua toiseen profiiliin kuukaudeksi ennenkuin on ihan pakko taas avautua ja luulotella, ettei kukaan huomaa, kuka sieltä kommentoi :D
        Minusta on kuitenkin hienoa, kun täällä on mulla faneina niin monia samoj... eikun eri henkilöitä kuvankäsittelijöitä, joilta löytyy lahjoja ja aikaa tehdä karhuista kuvamanipulaatioita. Selkeästi herätän tunteita ;D

Ehkä postuumisti tajutaan, että tämä on blomma1:kin suurempaa pervormanssi -taidetta ja karhun ahteri on BearofFinland-postimerkissä :D (joo-o, pervormanssi on kirjoitettu ihan oikein, ei f-sanaa, kun se sekoittuu siihen, mistä Zer0 mielellään puhui)

Blomma1:n kuvajuttu on muuten jo useaan kertaan itse prinsessalta pyydetty anteeksi (mutta näkyy hänellä levy edelleen pyörivän samassa urassa :) ja myös hänelle selvitetty kuvien kopioiminen ja käyttöoikeuksien harmaa alue, sen jälkeen kun joku kuva nettiin laitetaan, ellei kuvassa ole vesileimaa tai kissankokoisilla kirjaimilla lue VAIN BLOMMA1:N KÄYTTÖÖN. Kuvien postaus copyrightia rikotaan täällä joka päivä - joku ne netistä napatut kuvatkin omistaa.

Mutta: myönnän näin jalomielisesti täten ja tässä blomma1:lle yhden (1) kerran oikeuden kopioida ja jakaa omissa nimissään eilen taululle postaamiani omia kuviani 1) makkarakeitosta ja 2) kakusta. Ajatteles nyt, saat kaksi kuvaani kopioida ja yhteensä kahdesti käyttää ja minä en edes valita siitä, että "lainaat" niitä täällä julkisella foorumilla. Voit jopa käännellä niitä ylösalaisin tai kyljelleen :D ja lisätä tekstejä.
        Voisko tää gillar pysyä jatkossa tuolla keskustelussa sekoilemassa? Hyvä esimerkki ylläpidolle ja muillekin:

• Ex.Qx

Hmmm joku nähnyt vaivaa Qruiserin Queen bearista ;) Se nyt ei ole mitään uutta hänestä.
      Hän on vain yksi monista häiriintyneistä qruiserilaisista,mutta valovoimaisin tuherrustaulu/qruiserin juntta.
      Ei suosittele Qruiseria,se mikä meininki siellä on valittevasti kuulu minkään mediaan,en ihmettele vaikka se loppuisi.

• huhhuh lit

Aika draama Queen Bear on sehän sopii homolle joka käyttää nimeä Bear.
      On varmaankin 185cm joka korkkareissa ja sukkiksissa keimailee :)
      Tietysti hänellä kaljamaha ja pieni lerppamuna se olisi ihan täydellistä tästä "ladystä" ihku ihana homppeli ja pirkka pekan biisi ...heh arvaa mikä
      Menestystä qruiseriin jospa tuo homppeli sais joskus munaa ..hmm ei tuollaista kukaa ala edes panee
      Vuoden naurut järkkäsi tämän paljasta. kiitos

Hyvää mainosta Qruiserille tälläinen "bear_nick2" neiti.
      Domina bear ;)

Hitto mitä ruikutusta ukko pisti .Lukekaa saatte nauraa reilusti.

• peepingtommi1

huh huh kannattaa tuon lukea neiti bearin qruiser poriili jos maha kestää naurua ja oli noi postaukset aika huippua,apua mä en haluu olla enään qruiseris jos se nyt tälläistä on etten saa olla pidetty,mä en enään kestä jos en saa olla huomion keskipiste,olen ihan huora ja haluan et kaikki tietää et olen sairas huora ..joo voi raukkaa help.. kuin myös ne muut qruiserilaiset jotka tuollaista paska hyysää. ystävät ja muut auttakaa ,meen jos ette tue minua.........aika noloa 48v mieheltä vai mikä on ?
      tais ilmoittaa ettei koskaan ole täällä kirjoitellut.taitaa hänen kirjoituksia löytyä ihan sivu määrin 100 tai 200 sellainnen tämä neiti on ..ja nyt siitä kulovaekean tavoin leviää jutut google plussassa tw.fb ja vkoossa joten kuuluisa on keski suomen homoneiti ympäri maailman kuin myös Qruiser... vk.com jo jäädyttää jos yrittää linkittää qruiseria :( sellainen paska läjä on qruiser näiden jäseniensä kanssa....niin muna keskeinen se homokultuuri on

• HOMOBEAR_nick2 QX

Tämä Qruiser erittäin naurettava homo foorumi jos tätä hintti bearia kritisoi tai tekee jotain mistä tämä hieho ei ole mielissään bannataan heti ,,no senkun QRUISER pitää tämän HUORAN itsellään etteipä tule se muualle ketään häiritsemään .....

• ihanaaaaaaaaaaaaa

Kiva kun domina bertta vielä qruiserin kuningattarena
      bertalla aika pieni peli on näyttänyt sitä skypess ei voi kehua että se olisi kyrpä monella 10 vee pojalla paljon isompi,bearin mutteri siinä 4cm ja oiko se siinä 14-16mm halk. aika slim pili jolla seisomis ongelmia myös
      ei mikään ihme et "pojusta" on tullut semmonen "DOMINA-TANTTA" kun se on myös n.155 cm ja just 100kg kaunokainen joka pojan herkku leidi

• qruiser rules

#23.

Itse asiassa, täältä Qruiserista kyllä tämmöinen fiksu ja asiallinen tosimies kuin minä saisi transun pökittäväksi ihan joka päivä, tarjokkaita piisaa. Vaikka sen 10 tuntia kerrallaan :D

Harmi, kun sä blomma1 et tajua senkään jutun päälle mitään :/ Tee nyt edes parempi kuvakansio.
      10.19 2014-05-04bear_nick2Mies, 48, Keski-Suomi/Mellersta Finland

• huhuhhuuuuh

Poimittu jostani edellisestä.Sankarimme Bear_Nick2 tilittää itsesäälissään ja hakee huomiota kaikilta,ettei hänet poistettaisiin,aika raukka.
        Hän itse valehtelee ja vääristelee.
        Valitettavasti olen qruiserilainen ja seurasin aitiopaikalta siten kaikki eteni.
        Bear raukka joutui jatkuvasti kiinni omista valheistaan ja vääristeli jatkuvasti kaikki Gillarin postaukset.
        Sen pituinen tarina oli ja nyt jäi jällelle paskoista SE SUUREMPI PASKAKASA.

• oibearoibear

Bearin qruiser uutisia

Fanilaumojeni pettymykseksi mun täytyy ilmoittaa ja oikaista harhaluuloja: en ollut tänään Seinäjoella liikkunut loukkaantunut karhu. Enkä ole käynyt Ruotsin puolella miehen kimppuun. En minä ole lainkaan loukkaantunut, ihan hyvällä tuulella ja kunnossa :D

Mutta tuommoinen fanihysteria saattaa tuoda ihmisiä ihan yllättäviin paikkoihin. Harvempi kuitenkin lähtee varmaan esim. Kemiin katselemaan kukkasia :P

Politiikasta kiinnostuvat kyllä saavat tulta nyt ihan eri lailla, kun Jutan sammakon takia siellä voi yhdistää kaksi suosittua palsta-aihetta täältä.

Se vanhempi pulska AY-Antti köllöttelemässä verkkosukkahousuissa olisi kyllä suunnaton vaalivaltti SPD:lle, koska hän edustaisi silloin aika suurta osaa suomalaisesta miesväestöstä. En ole varmaan ainoa, joka on vastaavan näyn kohdannut ;) aiheesta ei tarvitse edes tehdä kuvamanipulaatiota, kun sen näkee sielunsa silmin.
      Tämä EI ole millään muotoa vittuilua tai sukkismiesten tai AY-Antin dissausta, kuten pettyneen häviäjän Jutan kommentti varmaan oli. Ilmiönä tämä on kuitenkin hbtljne-kansan keskuudessa kiinnostava, jos sitä vertaa älämölöön, mikä syntyi Päipän kipu-viittauksesta.

Ymmärsinkö oikein, että tämä sutkaus siis meni pienimmästäkin asiasta pelihousunsa (tai tässä tapauksessa sukkiksensa) repiviltä hbtljne-kansalta IHAN OHI, koska kyseessä on ilmeisesti jotenkin eri juttu? Onko?

Oikeasti luulen, että mikäli kovanaama AY-Antti näin tekisi, niin siinä normalisoituisi tämäkin harrastus ja ennakkoluulot tai täälläkin monia hiertävä maskuliinisuuden menetyksen tabu aihe saisi arkiset kasvot, koska näitä ihmisiä todellakin on paljon, enemmän ehkä vielä tätä palstaa "vahingossa" lukevien kilttien perheenisien joukossa.
      Mitään menetettäväähän ko. puolueella uskottavuudessaan ei oikeastaan tässä vaiheessa ole ja jos joku mies haluaa pukeutua verkkosukkiin tunteakseen itsensä paremmin tai näyttääkseen paremmalta tai seksikkäältä vampilta (kuten Jutan imagonrakennus vissiin tarkoitti) tai ihan huumorimielessä, niin ei kenellekään asian pitäisi olla ongelma. Ei edes kemiläisille ;)

Kysykää SDP:n puoluetoimistolta muuten vaikka ajatuksen hulluudesta sitten, jos partaleidi voittaa tänään Euroviisut.

Saataisiin varmaan bonuksena myös toveri Putinin huomio :D
      17.38 2014-05-10

Olipa tehnyt muutaman uuden keskustelun ei tuossa ollut kuin herran 15 omaa viesti,ihan kun fanilaumat olisivat jotain fantasiaa ruunan korvien välissä vain.

• suosituin qx:lainen

1.

puolen tunnin päästä alkaa...
        20.31 2014-05-10bear_nick2Mies, 48, Keski-Suomi/Mellersta Finland

#2.

vaikuttaa lupaavan innokkaalta interaktiiviselta tämä Qx tänään :D no liput liehumaan kuitenkin :D lavalla välkkyy ainakin, jos ei täällä...
        21.06 2014-05-10bear_nick2Mies, 48, Keski-Suomi/Mellersta Finland

#3.

1. Ukraina
        21.14 2014-05-10bear_n
        #4.

ei innosta biisi, jos laulajakin on kaunis, niin mikäli ainoa mitä jää mieleen on statistimiehen akrobatia juoksurullassa, niin...

2. Ukraina kohtalaisen tarttuva renkutus, voi olla korkeallakin jo ilman sympatiapisteitäkin, mieleen tuli Robin Thicke
        21.23 2014-05-10bear_nick2Mies, 48, Keski-Suomi/Mellersta Finland

#5.

3. Valko-Venäjä tähänastisista paras laulaja
        21.25 2014-05-10bear_nick2Mies, 48, Keski-Suomi/Mellersta Finland

siinä hiukan qruiserin suosituinta"miestä"
        tais ressukka jäädä äänettä koko äänestykseesä kuka qruiserin suosituin
        hävisi blommalle ja hyvä kakkonen joku muu

• bear on pedo

Tuo Massin laittama kuva kaipaa enää partahöylää oikeaan käteen ja alle teksti Conchita shaves us. The Best that a Man can get.

Harmi, kun en ole mainostoimistossa töissä :/ joku muu vie rahat tästäkin oivalluksesta.
      11.20 2014-05-11
      kaikista parhain peli

on tietysti pip-peli, mutta mitäs muuta pelaatte ja miksi just niitä?

Vieläkö Tetris tai Breakout tai perinteinen pasianssi koukuttavat, vai onko viimeisin virtuaalisotapeli, autoilupeli tai liikeohjattava jumppapeli sittenkin in?

Saa kehua konsoleita tai PC-pelejä tai nettipelejä.

Itse pelailen ajoittain autoilua, FPS-pelejä ja ihan Mahjongia tai Herttaa. Commodore64:kin vielä löytyy. Angry Birdsiä tai Farmvilleä tai World Of Warcraftia en ole koskaan pelannut.
      20.23 2012-04-19bear_nick2Mies, 48, Keski-Suomi/Mellersta Finland
      Sniper Elite Nazi Zombie Army, lisäosa.

Kohtalaisen tunnelmallinen ja sniper elite-tasolla vaikeakin räiskyttely lähinnä vihollisten määrän takia. Katolta toiselle hyppivät aina osuvat sniperit ja järkkymättä etenevä konetuliasezombie, jonka saa hengiltä vain päähän osuneilla laukauksilla lisäävät turhautuneisuutta, koska välitallennuksia ei voi tehdä. Strategiaa ja hiippailua ei tässä tarvita kuten emopeli SE2:ssa, mutta horror-pelinä puoltaa paikkaansa. Yksinpelinä toistaiseksi tahkottu.

http://www.videogamesblogger.com/2013/03/02/sniper-elite-nazi-zombie-army-walkthrough.htm

Toistaiseksi jumissa videossa #4 eli katedraaliin ei ole päästy, koska aina pääsee 3 tai 4 headshottiin tuon konetuliasetyypin kanssa ja sitten se onkin jo liian lähellä ja ampuu mut :S kun olisi yhtä osumaa vailla. Karkuunjuokseminen kun ei sekään auta, sillä hengästyneenä osumatarkkuus on entistä heikompi. Vähän olisin sitä mieltä, että videopelaaja ei pelaa vaikeimmalla tasolla, sen verran tuuriosumia näkyy varsinkin luurankoihin olevan :D
      12.53 2013-04-18bear_nick2Mies, 48, Keski-Suomi/Mellersta Finland
      Muka iso mies pelit ovat kuin 12-14v poikien :( hyi häpeä vitun pedofiili

• kukkanen1234321

lisää bear nick2 qruiserin "tosi neiti hienohelma"

Olisit vaan tunnustanut suoraan, että on nice taiteilia esimerkki erään kemiläisen halki ja poikki taiteellisesta elämästä :D (harvempi varmaan haluaa hänenkään taidettaan vaikka kuinka perään juoksisi) paitsi, että taitaa olla patukkaloora mikä tekee paremmin kauppansa kuin pimps :) Mikä ei sinänsä ole mikään paha tai tuomittava asia.

Drag-aate tarttuu kyllä vaarallisen helposti (heti Kokoomuksen kannatuksen jälkeen - ja yhtä selittämättömästi). Ei ihme, että pelottaa NotROMOI:takin, kun kerran Venäjälläkin pelätään.

Koko päivän olen kuulkaas minäkin, suhteellisen miehekäs mies kasvattanut partaa ja sovitellut mielikuvituksessani kimaltelevia mekkoja ja irtoripsiä ja meikkejä ja hyräillyt: "Rise like a penis... eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiku, phoenix!"
      Äh, mikä MOKA!!!

Anteeksi, mutta nyt täytyy laittaa käsi dramaattisesti suun eteen ja räpsyttää virtuaalipakkeliripsiä pari kertaa.

Onneksi Venäjä-pelissä tulee kohta turpiin, niin palautuu osa miesidentiteettiä :)
      19.16 2014-05-11
      bear_nick2Mies, 48, Keski-Suom

Eipä uskoisi että 48 miehinen mies tälläistä viitsi ja monta vuotta tuo on blommaa sättinyt :(

• tiket qruiser

Bear valmistautuu uuteen finaaliin.,qruiserissa.

#1664.

Herrajee, en edes jaksa laskea kuinka montaa blomma1:sta yksi karvapallo vastaa :D siitä on niin kauan ja monta sivua sitten...
      13.18 2014-05-12bear_nick2Mies, 48, Keski-Suomi/Mellersta Finland

Hyväntuulinen

#1665.

Sitä paitsi, niitä pilkkuja ja pisteitä on aikojen saatossa unohtunut niin monta, ettei vielä muutamaan tuhanteen viestiin ole blomma1 sujut niiden kanssa ;D

Harvinaisen äkäinen ja heti kimpussa kun kirjaudun nimenomaan minulle on tuo blomma1, lieköhän taas "lainannut" profiiliaan pelle/outo-otus/gillarille :D
      13.23 2014-05-12bear_nick2Mies, 48, Keski-Suomi/Mellersta Finland

Hyväntuulinen

Altavastaajana uusi "pelle/outo-otus/gillar/mikä nyt tällä kertaa taas onkaan .

#1666.

Niillä on vaan saman lainen kirjoitus tyyli, erityyppejä kaikki.
      17.43 2014-05-12karvapalloMies, 45, Tampere

Kauanko Tampereen "uusi trolli" mega häirikkö bearia kiusaa vai onko tällä välin jo bannattu ?

Jäämme jännityksellä (ei alapään) odottamaan kisojen edistymistä,ennakko suosikkina meillä kaikilla on BEAR_NICK2 -
      Pieni valhe aina paikallaan,se nostaa bearin taisteluhalua,kun fani joukko hurraa hänelle.

• ohot ohi liba

Blomma1 hei, täällä taululla ihmiset yleensä näyttävät itsestään vain sen parhaan puolensa :(

Tarkemmin kuvaa katsottuani (pervo! o/ tunnustan!) huomasin eniten ihmetteleväni, ei suinkaan paljaita pakaroita, vaan mihin tarvitaan lattialla olevaa imuria...
      13.11 2014-05-12
      Blomma1 vain tarjoaa mallia tuleviin postimerkkeihin :D ja politiikkakeskustelussa ehdottamaani selfie-kalenteriin.

Mutta kuules, nyt olisi muodin mukaista, jos tuolla kaameissa kankkusissa olisi parta :D

Ai niin JaJuSt:lle onnea, kun ei kukkaan muu ole älynnyt toivottaa?
      16.58 2014-05-12
      Puolustelematta varsinaisesti lokeroitia, pidän sitä inhimillisenä toimintona. Meillä on tapana lokeroida asioita paljon muunkin perusteella kuin sänkykäyttäytymisen perusteella. Ehkä ihmisellä on vaan taipumus yrittää saada jotenkin järjestykseen ympäröivää maailmaa?

Kertoessani ammattini, saan usein perään jatkokysymyksen "mitä sellainen sit oikein tekee?", jotta kysyjä voisi lokeroida minut jonnekin. Kertoessani puoluekantani saan turhan usein perään arvailuja varallisuustasostani.
      20.03 2014-05-12
      LitiumMies, 30, Espoo

Kuka ymmärsi noista mitään ? litium oli ymmärrettävissä,mutta bear ihan lääke&viina sekokäytöstä sekaisen .....

• bn2 qx:n ruuna

Uh, tuota, kun nyt helle on selvästi pehmentänyt joidenkin päänupin, sanottaisiinko kauniisti ja kokemuksen syvällä rintaäänellä, että älkää antako hulluille ideoita :/ täällä vetää muutenkin helposti puoleensa kaikensorttisia rajatapauksia, joille huumori on tuntematon käsite.
      08.14 2014-05-21

uuttaa qruiserin ruunan juttuja

• hehheeeeeeeeeh

Hehee se pitää paikkansa ja bear sulla se on turha pelko,sulla jo ihan tarpeeksi pehmee kallo.Kerro ihmeessä lisää noita sun hulluja juttuja.

• Gayromeo

Enemmän tuon gayromeon kannalla. Qruiser on näköjään ihan oma lukunsa, nää muutamat poliitikot, uskovaiset, adolf hitlerin- poltettujen nukke kuvien jne päivästä toiseen trollaajat eivät vissiin ihan tältä planeetalta ole. Hyvä sivusto pilalla tuon takia !! , Kyllä moisesta melko kyseenalaisen kuvan saa jos seuraa etsii , tosin luulis että qruiser sitä varten on ???

• mercuryman

Minut on diskattu pois G Romeosta...ilmoitettin spam´ista...en ole tehnyt mitään ja silti minut diskattiin...mihin ottaa yhteyttä. Kiitos etukäteen,
        Andreas

• infooo88888888888

Se on kuule ihan makuasia kumpaa sivustoa käytät.

Jos tykkäät lukea juoruja, miettiä onko toi sakkolihaa vai ei ja seurata kuinka nopeasti joku kieltäytyy edes juttelemaan koska profiilissasi on 3 kuukautta vanha kuva jota ei ole photoshopattu tarpeeksi, niin qruiser on hyvä paikka siihen.

Planetromeossa on enemmän niin fyysisesti kuin henkisesti aikuisia joiden mitta asteikko vastaa enemmän ÄÖ:tä kuin kalun kokoa ja kuinka paljon vapaata tilaa löytyy pään sisältä.

• samaaneon

Samaa paskaa eri paketissa

• sanojensamittainen

Gayromeosta ei kokemusta. Qruiseria olen käyttänyt jo monta vuotta mutta eipä sielläkään nettijutustelua pitemmälle pääse. Ja 90% sen käyttäjistä ei vastaa edes viesteihin. Ja kaikkein eniten verenpainettani nostattaa siellä sellaiset kaksinaamaiset pellet jotka profiilitekstissään ovat muka niin sosiaalista ja mukavaa miestä. Jotain siihen tyyliin että: "haluan tutustua uusiin ihmisiin" "nakkaa viestillä" "uudet tuttavat ovat aina tervetulleita" "kysymällä selviää" ja plaa plaa plaa. Ja sitten kun laitat viestiä niin ei edes vastata. En ymmärrä mitä kiksejä jotkut saavat tuollaisesta vedättämisestä!

• bear.is.the.best

Qruiserissa on niin kovin kovin hiljaista. Ei näköjään edes peeppari jaksa itsensä kanssa riidellä, kun taitaa enää kolmella profiililla pyöriä koko ilmoitustaulu... ja keskusteluja ei enää nimeksikään.

Onnistunut profiilinkohotusleikkaus - tai sitten ei.

Onneksi munaa ja pyllyä piisaa iiiiiiihanasti ilman näitäkin romeoita.

• lastseason

iiiiihanaa kun Bear edes jollain foorumilla tajuaa olla hiljaa, eikä mainita aina samoja tapauksia pakkomielteisesti.

• Nähtyon
        lastseason kirjoitti:

iiiiihanaa kun Bear edes jollain foorumilla tajuaa olla hiljaa, eikä mainita aina samoja tapauksia pakkomielteisesti.

Harmi et bear on nyt Suomi24:n häirikkö :( ja Qruiserin taustapiruna häärää hiljaisuudessa. Ei raukka osaa elää ilman Qruiseria tai Suomi24:ää.

• bear.is.the.best
        Nähtyon kirjoitti:

Harmi et bear on nyt Suomi24:n häirikkö :( ja Qruiserin taustapiruna häärää hiljaisuudessa. Ei raukka osaa elää ilman Qruiseria tai Suomi24:ää.

Aaah, kuinka romanttista.

Selkeästi on ikävä minua ;D Eikö oikein ota eteen, jos ette saa kunnon verbaalinöyryytystä?

Eihän teille antisosiaalisille, kenenkään kanssa deittaamaan kykenemättömille, heikkohermoisille runkkareille, pikkusieluisille ja -munaisille taustapiruille ja häiriköille edes synny kunnon "samat tapaukset pakkomielteisesti" -keskustelua ilman minua.

Siinäkin olette huonompia kuin minä. Mutta minkäs sille voi kun minä vaan oon kaikista eniten best.

Minä. Minä. Minä.

;D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1379
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      243
      1269
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      1066
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      255
      1048
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      765
    6. 64
      734
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      717
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      698
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      671
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      627
    Aihe