Finnmatkojen piti aloittaa ensi talven uutuuskohteen Burma/Myanmarin matkojen myynnin huhtikuussa, mutta eipä ole ainakaan netissä havaintoa asiasta. Mistähän kiikastaa, ei kai matkoja ole voitu myydä loppuun tiskin alta?
Milloin Burman matkat myyntiin?
4
156
Vastaukset
- RGN
Mikset mene ja osta ensin lentoja BKK ja siitä Air Asialla menopaluu RGN ~50 euroa. Myanmar viisumin saa netistä. Tälläisen reissun itse aion tehdä kesällä. Majoitus vaihtoehtoja voit katella vaikka tripadvisor.com .
- maza2
Kysyisit suoraan finnmatkoilta niin uskon että voisivat tietää enemmän.....
- koko lomakassa ?
Vähänkin kohtuullinen hotelli, niin liki 5.000e 2vk.
Kannattaako tuonne korpeen lähteä ? - Burma <3
Kannattaa, on yksi parhaimmista paikoissa jossa olen käynyt. Itse löysimme 18 e ihan kohtis bed and breakfastin yangonin keskustasta. Ihmiset on iloisia ja ihania, luonto kaunis ja eipä oo maa ainakaan vielä turisteilla pilattu. Suosittelen tutustumista paikallisiin ja kierrellä heidän kanssa paikkoja. Lennot bankokista burmaan maksoi 2vuotta sitten 40e edestakaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614448KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1533303Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?572602Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492564- 1122335
- 241903
- 241691
- 301636
- 1691550
- 361275