Danko 3v. Kleinspitz/kääpiöpinseri-mix. JYVÄSKYLÄ
Tällä hetkellä perheeseeni kuuluu toinen koira ja 1 vuotias ihmistyttö isännän ja emännän lisäksi. Olen huomionkipeä, minua myös harmittaa jos jään yksin ja se onkin suurin syy, miksi minulle etsitään uutta kotia. Toivon, että uusi kotini tarjoaa minulle aktiviteetteja ja omistajalta löytyisi kokemusta kaltaisistani vaativista tapauksista. En ehkä sovi ensimmäiseksi koiraksesi. Muita ongelmiani on, etten tule toimeen kaikkien koirien kanssa, olen valikoiva poika :)
Olen pirtsakka, energinen ja jaksan mitä vain milloin vaan! Juostaanpompitaanhypitään jee! Minusta saisi varmasti hyvän agilitykaverin, kun vain jaksaisit minua kouluttaa! Tykkään myös kyhnöttää kainalossa ja antaa suukkoja, ja vaan köllötellä vierelläsi - olen tooodella hellyydenkipeä.
Minulla on rokotukset, madotukset ym. kunnossa. Mukaani tietysti saat rakkaan pesäni, leluni ja raksut.
Toivottavasti minulle löytyy pian uusi koti, koska en halua koirakotiin tai eläinlääkärin vastaanotolle. Auta minua.
Kysy lisää emännältäni!
Yhteystiedot: 0456337505
[email protected]
O: ANNETAAN
2
809
Vastaukset
- jennahartikainen1993
Moikka olisin kiinnostunut Danko 3v koirasta. Onko koira viellä vapaana ja saisiko siitä kuvia? Meillä on ollut tarkoitus hankkia toinen koira, meillä on tällä hetkellä chihuahua joka täyttää syksyllä 3 vuotta. Koira pääsisi maalle asumaan tai ei tämä iha maalaisaluetta ole mutta sinne päin :)
Terveisin: jenna hartikainen & teemu eronen
Sähköpostiosoite: [email protected] - koiralle koti
Olisin kiinnostunut koirastanne ja mulla on kokemusta monista eri roduista. Jos koira on vielä vailla kotia niin olen valmis antamaan hänelle hyvän ja rakastavaisen kodin. [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172413
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42786
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44755Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694