Danko 3v. Kleinspitz/kääpiöpinseri-mix. JYVÄSKYLÄ
Tällä hetkellä perheeseeni kuuluu toinen koira ja 1 vuotias ihmistyttö isännän ja emännän lisäksi. Olen huomionkipeä, minua myös harmittaa jos jään yksin ja se onkin suurin syy, miksi minulle etsitään uutta kotia. Toivon, että uusi kotini tarjoaa minulle aktiviteetteja ja omistajalta löytyisi kokemusta kaltaisistani vaativista tapauksista. En ehkä sovi ensimmäiseksi koiraksesi. Muita ongelmiani on, etten tule toimeen kaikkien koirien kanssa, olen valikoiva poika :)
Olen pirtsakka, energinen ja jaksan mitä vain milloin vaan! Juostaanpompitaanhypitään jee! Minusta saisi varmasti hyvän agilitykaverin, kun vain jaksaisit minua kouluttaa! Tykkään myös kyhnöttää kainalossa ja antaa suukkoja, ja vaan köllötellä vierelläsi - olen tooodella hellyydenkipeä.
Minulla on rokotukset, madotukset ym. kunnossa. Mukaani tietysti saat rakkaan pesäni, leluni ja raksut.
Toivottavasti minulle löytyy pian uusi koti, koska en halua koirakotiin tai eläinlääkärin vastaanotolle. Auta minua.
Kysy lisää emännältäni!
Yhteystiedot: 0456337505
[email protected]
O: ANNETAAN
2
762
Vastaukset
- jennahartikainen1993
Moikka olisin kiinnostunut Danko 3v koirasta. Onko koira viellä vapaana ja saisiko siitä kuvia? Meillä on ollut tarkoitus hankkia toinen koira, meillä on tällä hetkellä chihuahua joka täyttää syksyllä 3 vuotta. Koira pääsisi maalle asumaan tai ei tämä iha maalaisaluetta ole mutta sinne päin :)
Terveisin: jenna hartikainen & teemu eronen
Sähköpostiosoite: [email protected] - koiralle koti
Olisin kiinnostunut koirastanne ja mulla on kokemusta monista eri roduista. Jos koira on vielä vailla kotia niin olen valmis antamaan hänelle hyvän ja rakastavaisen kodin. [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563151Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242709Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541807- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810