O: ANNETAAN

laura2014

Danko 3v. Kleinspitz/kääpiöpinseri-mix. JYVÄSKYLÄ
Tällä hetkellä perheeseeni kuuluu toinen koira ja 1 vuotias ihmistyttö isännän ja emännän lisäksi. Olen huomionkipeä, minua myös harmittaa jos jään yksin ja se onkin suurin syy, miksi minulle etsitään uutta kotia. Toivon, että uusi kotini tarjoaa minulle aktiviteetteja ja omistajalta löytyisi kokemusta kaltaisistani vaativista tapauksista. En ehkä sovi ensimmäiseksi koiraksesi. Muita ongelmiani on, etten tule toimeen kaikkien koirien kanssa, olen valikoiva poika :)
Olen pirtsakka, energinen ja jaksan mitä vain milloin vaan! Juostaanpompitaanhypitään jee! Minusta saisi varmasti hyvän agilitykaverin, kun vain jaksaisit minua kouluttaa! Tykkään myös kyhnöttää kainalossa ja antaa suukkoja, ja vaan köllötellä vierelläsi - olen tooodella hellyydenkipeä.

Minulla on rokotukset, madotukset ym. kunnossa. Mukaani tietysti saat rakkaan pesäni, leluni ja raksut.
Toivottavasti minulle löytyy pian uusi koti, koska en halua koirakotiin tai eläinlääkärin vastaanotolle. Auta minua.

Kysy lisää emännältäni!
Yhteystiedot: 0456337505
[email protected]

2

865

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jennahartikainen1993

Moikka olisin kiinnostunut Danko 3v koirasta. Onko koira viellä vapaana ja saisiko siitä kuvia? Meillä on ollut tarkoitus hankkia toinen koira, meillä on tällä hetkellä chihuahua joka täyttää syksyllä 3 vuotta. Koira pääsisi maalle asumaan tai ei tämä iha maalaisaluetta ole mutta sinne päin :)

Terveisin: jenna hartikainen & teemu eronen
      Sähköpostiosoite: [email protected]

• koiralle koti

Olisin kiinnostunut koirastanne ja mulla on kokemusta monista eri roduista. Jos koira on vielä vailla kotia niin olen valmis antamaan hänelle hyvän ja rakastavaisen kodin. [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      131
      3970
    2. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      20
      3558
    3. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      17
      3407
    4. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      79
      3357
    5. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      61
      3254
    6. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      49
      3061
    7. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      29