Jos tulee paljon lentoja THYllä kannattaa hankkia smiles& miles kortti ja laittaa lentopisteet sinne. Kun on kasassa 10000 lentopistettä niin sillä jo pystyy lentämään yhden sivun pisteillä niin että maksaa lentokenttäverot. Siinä tapauksessa täytyy soittaa THYn asiakaspalveluun.
Jos lennät THYllä Turkkiin kannattaa hankkia smiles& miles kortt
4
660
Vastaukset
- lomakotisiellä
Kerro, mistä kortin saa? THY:llä lennetään kahdesti vuodessa, jatkossa useamminkin, ehkä. Riippuu tietysti vaihtoehdoista. Nyt kiinnostaa kaikki suorat lennot Gazipasaan.
- Thyn ystävä
Mene Turkishairlines.com sivuille kohtaan Smilesand miles. Täytä siellä hakemus ja muista ottaa itsellesi asiakasnumero muistiin. Kortti tulee myöhemmin kotiin.
Thyn lennot olleet huomattavasti edullisemmin hinnoiteltu kuin Finnair.
Samoin Thyllä ruokaa joka välillä, ja samoin ilmaiset alkoholijuomat kansainvälisillä lennoilla ja leveämmät penkit ja jalkatila myös huomattavasti parempi.- lentoon
Mulla on toi kortti, viel en vaan ole käyttänyt. Toimiikse niin, että varauksen yhteydessä kortin numero lisätään varaukseen? Mun mielestäni TA:n korttia koskeva nettisivusto on jotenki sekava...
- Smiles&miles
Et voi muulla tavalla saada korttia kuin täyttämällä kaavakkeen siellä. Jos varaat matkasi jonkun muun kautta kuin THYn sivujen kautta niin muista aina antaa tiskillä tämä THYn kortti, koska muuten ei lentopisteitä kerry.
Pisteitä voit käyttää hyväksesi kun niitä on tarpeeksi soittamalla suoraan Thyn toimistoon Helsinkiin tai turkkilaiseen numeroon.
Tarvitsen myös pinkoodin, jonka saat vain THYN kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897259- 353841
- 453440
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092433
- 412372
- 1232266
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292179Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241888- 411846