mistä saan uuden cd-keyn. mulla on semmonen jo mutta se ei hyväksy sitä..... APUA APUA MITÄ TEEN.. Nopeeta vastausta pliis
CD-KEY
3
345
Vastaukset
Sanooks se kenties jotakin? Kato vika voi olla käyttäjässä.
- CS FANI
Jotain että mun cd-key ei muka toimis ilman H-L platinuium pakettii.. mulla on best sellerin H-L ja sen pitäis toimii ihan moitteettomasti
- m00n pr0
CS FANI kirjoitti:
Jotain että mun cd-key ei muka toimis ilman H-L platinuium pakettii.. mulla on best sellerin H-L ja sen pitäis toimii ihan moitteettomasti
Totta voi olla et se ei toimi,koska jotkut ovat pöllineet laittomasti toisten cd-keytä.Sul on ny kaks mahollisuutta 1.lähetä kuitista,cd keystä mailii valvelle niin ne lähettää sulle uuden cd keyn.(Kannattaa olla kärsivällinen odottaessa uutta cd keyta mailiin siinä saattaa kestää)2.meet kauppaan josta ostit pelin näytät kuittia ja selität
asian niin ne saattaa EHKÄ antaa uuden pelin sulle niin pääset mättää kynärii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604666Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362149Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti511648- 1741593
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1631523Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2741354Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961209- 2041136
- 851106
- 651084