Tovi siitä on vierähtänytkin, kun ekan MACini ostin!
Jäi monet "sinol-purnukat" siinä ostamatta, mutta kannattihan se, kun on siinä kuitenkin DOCK!
MAC on minusta kaikkein paras käyttöjärjestelmä, koska siinä on DOCK!
Monet väittävät, että MAC on joku seksuaalivähemmistöjen juttu, mutta näin ei todellakaan ole! Minä esim. olen vihreiden aktivisti ja hetero, mutta silti käytän MACia!
Onhan siinä sentään DOCK! Tuttavanikin osti sen, koska siinä on se! Sehän on alumiiniakin lisäksi, ja muitakin juttuja!
Itse ainakin valitsen MACin! Nolla (0) haittaohjelmaa MAC käyttiksessä!
MACissa on DOCK!!!!!
9
210
Vastaukset
- dockkailialle
No meneppäs nyt sitten " DOCKKAILEMAAN ", mutta muista laittaa ne valkoiset kengät jalkaan kun alat DOCKKAILEMAAN !
- iHoonari
onkohan siinä MACin näppäimistössä o ja i mennyt sekaisin
- dikidakidooooooooo
Oivallinen totuus ! He he heheh
Ei, sillä käytämme vain laadukkaita Apple-näppäimistöjä!
Ne toimivat hyvin, aina - sen olemme havainneet!- Linuks toimimaton †
Näppäin-ongelmat? Katso - ne kuuluvat tubuttimiin!
- windows imee
Linuks toimimaton † kirjoitti:
Näppäin-ongelmat? Katso - ne kuuluvat tubuttimiin!
- puusilima_______/≥<\
etpä kyllä taida olla penaalin DOCKein kynä..
vissiin windos hapattanut aivot. MAC on paras koska esim. DOCK joka on hieno!
Tykkään siitä ainakin!- Noinko
Joo onhan toi Macin Dock hieno, mutta siihen se sitten jääkin....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1492669
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541679Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1401656Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1501391- 661348
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2921205The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut141195- 156986
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek24940Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58899