Varokaa Bilteman MP3/CD soitinta

Pettynyt

Tein virheen ja ostin Biltemasta MP3/CD soittimen hintaan 199. Vaikutti aluksi ihan OK:lta mutta selvisi että laite ei kunnolla soita kuin 128kbit MP3:sia. Onneks sain palautettua sen ja rahat takasin ja saksasta Pioneer soitin tilattu hintaan 189 :)

Eli hyvä laatusoitin on halvempi kuin huono pilipali viritys :P

Tietnkin suomen hinnoissa tuo Pioneer on 300e luokkaa, eli ei kannata kaupasta ostaa mitään vaan tilata saksasta! Hyvä kauppa www.kitupiikki.net

7

3642

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bilteman soittimet oli joskus vuonna yks ja kaks halpoja, mutta nykyään tuolla samalla rahalla saa jo ihan merkkisoittimia monelta eri merkiltä, eli en nää mitään järkeä ostaa noita virityksiä.

• PPPP

Kitupiikki: Sony CDX-F5700 289 EUR
      TopAngebote: Sony CDX-F5700 182,50 EUR postikulut 17,50 EUR = 200 EUR.

Jokainenhan ostaa mistä haluaa...

• Henkka

ostin alkuvuodesta expertiltä hyvin toimivan jvc:n mp3-soittimen ei oo mitään valittamista ja kauko-ohjain kaupanpäälle.. ja sama ilmottelua ovat nytkin jatkaneet.. hintaa on 199e.. ja tinkasivatkin 190e..:)

• kitupiikki :)

Moi, olen pitkään katsellut ja ihmetellyt, että pitäiskö tilata kitupiikistä ton soittimen. Mulla on aina ollut pioneerejä eli en juuri kaipaa kommenttia miten se soi koska tiedän sen soivan hyvin MUTTA.... mites nuo MP3 toiminnot? Hakeeko soitin kappaleita nikottelematta eri hakemistoista, muutama muu merkkinen soitin kuulema nikottelee, ellei ole lippulaiva malli.

Kerro vielä oletko ollut tyytyväinen ostokseesi ja onko ilmennyt jotain erityistä.

T: Kitupiikki

• Kesti&kannatti

Moi, sain pari viikkoa sitten ko. vehkeen Saksasta (Caraudio24: 265€ 29€ kaukkari 25€ postitus). MP3-puoli moitteeton, olen soittanut useita, pääasiassa CD-RW levyjä, kappale-/hakemistovaihto nopeaa ym.
        Hyvä puoli Caraudio24:ssä, maksat vasta kun tavara postissa, huono puoli, voi joutua säätämään...

• iskariot

Tilasin alkukesästä kitupiikistä juuri tuon DEH-P3600MP -soittimen ja ainakin tähän asti on pelannut erinomaisesti. Ei ole nikotellut vaan varmasti ja nopsasti vaihtuu kappaleet, hakemistoistakin.

• Alkuperäinen

Itse tilasin nimenomaan Pioneer DEH-P3630MP soittimen. Viikossa tuli perille. Vaikuttaa todella laadukkaalta laitteelta. Soi todella hienosti vaikka autossa onkin vain 2 kaiutinta :)MP3 soi loistavasti, käytän yleensä ns. eVBR eli 192-320 kbs väliltä VBR pakkausta, ja hyvin soi. Ja eri hakemistot soivat ihan niin kuin pitääkin. Olen todella tyytyväinen että tilasin tämän, ja luojan kiitos että sain palautettua sen Bilteman vitsin joka kulki MP3 soittimen nimellä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      57
      3585
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      41
      3396
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2791
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      46
      2536
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1619
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      20
      1338
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1241
    Aihe