Aku ja pari vaivaa

lähete on

Jos akupunktiota annetaan niskahartia vaivoihin,niin auttaako se samalla myös pieneen jännitykseen?

5

826

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • edelleen...

Esimerkkinä käytän miestäni, jolle tuli niin kovat niskahartiaseudun kivut, että rintalihakset jo jumivat. Oli tinnitusta ja niska virheasennossa.. ranteessa kipua.

Sain hänet akupunktioon, kun alkoi kivut rasittaa mieltä. Kaksi kertaa kävi ja terve mies!! Hän oli siitä niin yllättynyt itsekin, että kertoo ihmettään jokaiselle. Itse en pidä sitä ihmeenä, vaan normaalina lihasjännitysten laukeamisena. Myös mieliala korjaantui eli stressi katosi. Nyt hän aikoo käydä akussa säännöllisesti, ettei masis iske.

Itse käyn akussa säännöllisesti, kerran puolessa vuodessa.

• Ihanaa

Kiva kun vastasit,nyt vaan odotellaan miten toimii

• fiilis
        Ihanaa kirjoitti:

Kiva kun vastasit,nyt vaan odotellaan miten toimii

Kävin just ekakerran ja olo on mahtavan rento.Tuntuu että kireys jäin sinne tai sitä ei ole koskaan ollutkaan.Ja niin kuin hartiatkin olisi valahtaneet senttejä alemmas ei tunnu sitä jäppi oloa enää,mikä vielä eilen vaivasi.Vielä on kertoja neljä jäljellä ,odotan jo ensiviikkoa. Ei tullut tosiaankaan huonoa oloa,SUOSITTELEN että KOKOEILKAA.

• Jukka-69

Mihin vaivaan itse käytät akupunktiota? Oletko huomannut henkisellä puolella tiettyä jännityksen katoamista? Itse varasin myös ajan. Tehdäänkö akupunktiota eri tavalla eri vaivoihin? Vaikuttaako se aina kuitenkin henkiseenkin tasapainoon? Siinäpä muutama kyssäri...kiitos vastauksista etukäteen.

• Sirpa
        Jukka-69 kirjoitti:

Mihin vaivaan itse käytät akupunktiota? Oletko huomannut henkisellä puolella tiettyä jännityksen katoamista? Itse varasin myös ajan. Tehdäänkö akupunktiota eri tavalla eri vaivoihin? Vaikuttaako se aina kuitenkin henkiseenkin tasapainoon? Siinäpä muutama kyssäri...kiitos vastauksista etukäteen.

Olen ottanut akupunktiota verenpaineeseen, niska-hartiakipuun, selän jännitystilaan, joka aiheutti iskiakivun, migreeniin, yleistilan nostoon ( flunssa kierteeseen ) ja myös yleiseen jaksamiseen.. jne

Olo on aina hyvin pirteä hoidon jälkeen, lähes ylipirteä ja seuraavana päivänä erityisesti olotila tuntuu kevyemmältä, mutta akuhoitaja hoitaa minua aina kokonaisvaltaisesti eli ei vain olkaa tai kättä, selkää tai päätä. Neuloja pistetään aina 10-15, joskus jopa 20. Kävin aluksi viikon välein x4, sen jälkeen kuukauden väleinx3 ja nyt puolivuosittain.

Jokainen reagoi tavallaan, toiset herkemmin, toiset hitaammin, joillakin vaiva lähtee ensimmäisellä kerralla, toiset käyvät useammin riippuen vaivan kroonisuudesta. Akuutit jännitystilat laukeavat tosi hyvin.

H

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      151
      6817
    2. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      63
      5963
    3. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      88
      4559
    4. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      107
      4509
    5. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      162
      4310
    6. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      94
      1690
    7. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      402
      1586
    8. Anteeksi kaikesta...

Olin tosi hölmö...
      Ikävä
      82
      1389
    9. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      31
      1377
    10. Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana

Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?
      Ikävä
      41
      1151
    Aihe