Aku ja pari vaivaa

lähete on

Jos akupunktiota annetaan niskahartia vaivoihin,niin auttaako se samalla myös pieneen jännitykseen?

5

812

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • edelleen...

Esimerkkinä käytän miestäni, jolle tuli niin kovat niskahartiaseudun kivut, että rintalihakset jo jumivat. Oli tinnitusta ja niska virheasennossa.. ranteessa kipua.

Sain hänet akupunktioon, kun alkoi kivut rasittaa mieltä. Kaksi kertaa kävi ja terve mies!! Hän oli siitä niin yllättynyt itsekin, että kertoo ihmettään jokaiselle. Itse en pidä sitä ihmeenä, vaan normaalina lihasjännitysten laukeamisena. Myös mieliala korjaantui eli stressi katosi. Nyt hän aikoo käydä akussa säännöllisesti, ettei masis iske.

Itse käyn akussa säännöllisesti, kerran puolessa vuodessa.

• Ihanaa

Kiva kun vastasit,nyt vaan odotellaan miten toimii

• fiilis
        Ihanaa kirjoitti:

Kiva kun vastasit,nyt vaan odotellaan miten toimii

Kävin just ekakerran ja olo on mahtavan rento.Tuntuu että kireys jäin sinne tai sitä ei ole koskaan ollutkaan.Ja niin kuin hartiatkin olisi valahtaneet senttejä alemmas ei tunnu sitä jäppi oloa enää,mikä vielä eilen vaivasi.Vielä on kertoja neljä jäljellä ,odotan jo ensiviikkoa. Ei tullut tosiaankaan huonoa oloa,SUOSITTELEN että KOKOEILKAA.

• Jukka-69

Mihin vaivaan itse käytät akupunktiota? Oletko huomannut henkisellä puolella tiettyä jännityksen katoamista? Itse varasin myös ajan. Tehdäänkö akupunktiota eri tavalla eri vaivoihin? Vaikuttaako se aina kuitenkin henkiseenkin tasapainoon? Siinäpä muutama kyssäri...kiitos vastauksista etukäteen.

• Sirpa
        Jukka-69 kirjoitti:

Mihin vaivaan itse käytät akupunktiota? Oletko huomannut henkisellä puolella tiettyä jännityksen katoamista? Itse varasin myös ajan. Tehdäänkö akupunktiota eri tavalla eri vaivoihin? Vaikuttaako se aina kuitenkin henkiseenkin tasapainoon? Siinäpä muutama kyssäri...kiitos vastauksista etukäteen.

Olen ottanut akupunktiota verenpaineeseen, niska-hartiakipuun, selän jännitystilaan, joka aiheutti iskiakivun, migreeniin, yleistilan nostoon ( flunssa kierteeseen ) ja myös yleiseen jaksamiseen.. jne

Olo on aina hyvin pirteä hoidon jälkeen, lähes ylipirteä ja seuraavana päivänä erityisesti olotila tuntuu kevyemmältä, mutta akuhoitaja hoitaa minua aina kokonaisvaltaisesti eli ei vain olkaa tai kättä, selkää tai päätä. Neuloja pistetään aina 10-15, joskus jopa 20. Kävin aluksi viikon välein x4, sen jälkeen kuukauden väleinx3 ja nyt puolivuosittain.

Jokainen reagoi tavallaan, toiset herkemmin, toiset hitaammin, joillakin vaiva lähtee ensimmäisellä kerralla, toiset käyvät useammin riippuen vaivan kroonisuudesta. Akuutit jännitystilat laukeavat tosi hyvin.

H

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      316
      8095
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      97
      6309
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      174
      3651
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      38
      2346
    5. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      66
      2260
    6. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      39
      2153
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2136
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196
      2004
    9. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      83