Joo eli -95 1.6 4piste ruisku primera veivaa kyllä hyvin mutta ei käynnisty. On ollut heikko käynnistymään aiemminkin mutta nyt ei enään lähde edes 20sec veivauksen jälkeen. Autossa ei pitäisi olla varkaudenestoa
Tehtyä ja huomattua:
1.Kaikki sulakkeet sisältä ja moottoritilasta tarkistettu
2.Bensapumppu toimii ( rele avattu ja ''pakkosyötöllä'' eli painamalla relettä pumppu pumppaa.
3.Kipinää ei tule yhteenkään pyttyyn, mitattu siitä 5 johdon pistokkeesta 0 volttia kaikista johdoista sytytyksen ollessa OFF ja ON asennossa tulee 5 volttia ruskeasta johdosta. Musta eli maa on kunnossa.
4.Kun lyö sytytyksen ON asentoon vetää ECCS/ECU rele noin 2sec ja sitten ''pääsää'', normaalia?
5. ECU irroitettu ja kurkattu sisään, ei näkyviä vaurioita.
Mitäs nyt seuraavaksi.
p10 ei käynnisty, ei kipinää/bensaa
voivoivoi
1
209
Vastaukset
- voivoi1
Joo eli autossa oli kuitenkin NATS ja se on sitten lamauttanut koko härvelin.... Nyt toimii netistä poimittujen ohitusohjeiden avulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1392543Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3591948- 401627
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311473Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281340Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941193- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327917Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles107899Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53762