Olen varmaan jotenkin outo kun en ole koskaan kuullut kenenkään muun pelkäävän tällaista, mutta mua ahdistaa suunnattomasti käytettyyn asuntoon muuttaminen. Eniten pelkään sitä että sinne on kuollut joskus joku. Ahdistaa kun tuollaista asiaa ei varmaan mitenkään pysty selvittämään asuntoa ostaessa (?). Pyörittäisin asiaa varmasti 24/7 mielessäni jos en tietäisi tuota varmuudella. Ja mulla kun on vilkas mielikuvituskin... Asunto tuntuisi jotenkin turvattomalta ja ei ollenkaan kodilta. Tiedän ettei kuolleet mitään voi tehdä, mutta silti jotenkin tuntuu pelkkä ajatuskin tosi inhottavalta.
Kyse ei todellakaan ole "hienostelusta", vaan mua ahdistaa toi oikeasti.
Käytettyyn asuntoon muuttamisen pelko
Merkki////
1
126
Vastaukset
Kyllähän moni kuolee kotiinsa. Olen asunut tässä rivitalossa 3 vuotta ja sinä aikana kaksi ihmistä on kuollut koteihinsa. Minua tuo ei häiritse. Nuorena joskus mietin, että oliko sängyssäni joskus kuollut joku esivanhempi. Asuin maalaistalossa. Vanhat kalusteet.
Luulen, että opiskelija-asunto on aika turvallinen valinta, mutta muuten sinun pitää miettiä uuteen asuntoon muuttamista tai terapiaa, että pystyt asumaan käytetyssä asunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483