Aikoinaan käytin Mandrivaa - jopa maksoin siitä, tykkäsin kovasti. Nyt tuli viimein sellainen versio, jota voi nautiskellen käyttää. Vaihdoin suomenkieliseksi tottumuksesta ja kaikki pelaa loistavasti. Kannattaa kokeilla.
OpenMandriva2014
9
1130
Vastaukset
- vois kokeilla
Toimiiko se Virtualboxissa?
- yesyes
toimii
- wernerin
yesyes kirjoitti:
toimii
Kyllä - toimii sujuvasti ainakin minun koneellani. Suosittelen.
- Fast
Nopea oli kun kokeilin live-cd:ltä. Saas nähdä että viittinkö alkaa asentaan sitä.
- kokemuksia pliis
Viittiskö joku kirjottaa tänne kokemuksia, mikä hyvää ja mikä huonoa, ja miksi. Kiitos jo etukäteen.
- Lyhyt kokeilu
Kivasti näyttää toimivan. Monia kivoja ohjelmia pakettihallinnasta puuttuu verrattuna vaikka Ubuntuun, Minttiin tai Manjaroon.
- jörf
Minulla jäi koneelle.... toimii nätisti ja ne ohjelmat mitä käytän löytyvät paketinhallinnasta ja muualta asentanut loput. Suosittelen lämpimästi kokeilemaan.
- tomi21
Huippuhyvä!
- Jarno32
ei mitään ongelmia. Uskallan suositella kokeilemaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä412233Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2231984- 1111538
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421265- 1151207
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1381114Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251088- 74999
- 63954
- 70950