?!!

*nobody*

Mustasukkaisuus

Eli mä oon ihan kauheen mustasukkanen. Mä oon yhdessä yhden poitsun kanssa. me ollaa oltu yhessä jo jonkin aikaa. Mä en vaan yhtään kestä sitä että se on muitten muijien kanssa. Tai no se olis ihan ok kai viellä jos ne muijat olis rumia, mut kun ei. Ja jos ne vaan juttelis, mut kun ne halaakin joskus ja kaikkee vastaavaa. Mun mielestä se ei oo ok että mun poitsu halaa jotain toista tyttöä silloin kun se on mun kans yhes.

Onko mulla nyt vaan jotenkin huono itsetunto tai onko mulla joku alemmuus kompleksi? Oonko mä omistus halunen? Pitäiskö mun oppii luottaa mun poitsuun? Onko ihan ok olla mustasukkanen? Mitä mun pitäis tehä?

onko muita mustasukkasii?

6

344

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jämpti

Teistä ei paria tule, jos "poikaystäväsi" alituiseen toisia tyttöjä halailee! Näpit irti toisista, juttelun ja katselun voit hyväksyä. Onkohan poikaystäväsi tietoinen siitä, että on sinun poikaystäväsi??? Onkohan halua olla?

• tööt

Ethän sä nyt tollasta voi hyväksyä!? Mä en ainakaan jätkältäni tommosta hyväksys! Ite en oo edes kauheen mustasukkanen, mutta toi olis jo liikaa! Sano sille vaan suoraan, että se haittaa sua paljon, kun halailet muitten tyttöjen kaa! Tiän, että se on vaikeeta sanoo päin naamaa... Mutta ei toi oo reilua sulle...:)

• pöhköpää
        tööt kirjoitti:

Ethän sä nyt tollasta voi hyväksyä!? Mä en ainakaan jätkältäni tommosta hyväksys! Ite en oo edes kauheen mustasukkanen, mutta toi olis jo liikaa! Sano sille vaan suoraan, että se haittaa sua paljon, kun halailet muitten tyttöjen kaa! Tiän, että se on vaikeeta sanoo päin naamaa... Mutta ei toi oo reilua sulle...:)

Siis mitä? Mä oon tyttö ja mullon paljon poikapuolisia kavereita (siis ystäviä). Mun jätkäkamulla on myöskin paljon tyttöpuolisia kavereita (ja ystäviä). Tietty ystävyyteenki kuuluu halaaminen jne. Ei siis oo syytä olla mustasukkanen.

Tietenkin jos jätkä sillai haluavasti halaa niitä toisia tyttöjä ni se on eri asia. Mut mä luotan 100% mun jätkään, eikä se ikimaailmassa pettäis mua, enkä mä sitä. Mutta halata saa, kunhan se pysyy kavereitten välisenä halailuna.

• Sabriina-teininoita

Sano sille pojalle sun tunteista ja kysyt miksi hän halailee toisia tyttöjä.Sanot tälle että olet mustasukkainen hänestä!

• *nobody*

mä oon kyl kysyny asiast ja mun poitsu vaan selitti jotain et ollaa kavereita että siksi halataa. Mut silti! mä kun en luota yhtään mun poitsuun.

• Paha tuossa on auttaa, muuten ku sanomalla, että opettele luottamaan jätkääs. Terveeseen suhteeseen nimittäin kuuluu molempien luottamus toiseen.

Halaa usein jätkääs ja keskustelkaa tuosta asiasta, voisko jätkäs esim. vähentää muitten halaamista. Kokonaan kavereitten halaamisen lopettamista ei varmaan oo kuitenkaan syytä, ellette niin sovi. Mut tsemppiä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2511
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1423
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe