Reppureissu Mauritiukselle

noi11

4

591

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7+13

Kiitos, tää oli kiva

• puolisukeltaja-ankka

Kiitos jutuista täältäkin ja lisää tekstiä moni lukisi varmaan mielellään!

Mutta nyt täytyy todeta että teillä on ollut tosi huono tuuri katamariiniretken kanssa!
      Minä olen käynyt saarilla kolmesti ja aina matkat menneet aivan nappiin ja kertaakaan katamariini ei ole ollut ylibuukattu vaan paremminkin vajaana.

Olisikin kiva tietää millä aluksella menitte että suomalaiset osaavat välttää noin huonoa matkanjärjestäjää!

• en ankka

Luen blogin heti, kun ehdin. Maisema oli huikea.. Ovat varmaan siellä niin niin ....a!

• Ap.

Olen samaa mieltä puolisukeltajan kanssa eli blogin kirjoittajalla on ollut todella huono tuuri retken kanssa kun keli on ollut huono ja katamariini ylitäysi!
      Itse olen kaksi katamariiniretkeä tehnyt ja molemmat ovat olleet täydellisiä!
      Kerran oli mennessä aika keikutusta mutta olo helpottui kun vaihtoi paikkaa katamariinissa.

Se saarien vesi on muutaman asteen "kylmempää" koska se vaihtuu virtauksien takia.

Eikä saarilta ole tarvinnut mitään juomia erikseen ostaa vaan laivan henkilökunta on antanut kaljat ja viinipullot mukaan rantaan!
      Nehän kuuluvat retken hintaan eli miehistölle on ollut sama se on juoko ne veneessa vai rannalla.
      Tyhjät pulllot tuodaan luonnollisesti takaisin veneelle ettei kauniit saaret roskaannu!

Kannattaa retkeä varatessa pyytää varauslista näytille ja katsoa sieltä paljonko väkeä on tulossa minäkin päivänä ja valita lähtöpäivä sen mukaan!
      Samalla näkee samaan muiden alukseen tulevien kansalaisuuden.

Saarilla on hieno snorklata matalassa ja kirkkaassa vedessä ja isoja ja erikoisia kaloja näkyy heti veneiden alla koska miehistö kippaa ruuantähteet mereen josta ne häviävät hetkessä kalojen suihin!
      Ja jos snorklaa rannassa niin virtaus ei ole läheskään niin paha kuin keskiuomassa johon alukset pysäköi.

Mutta kiitos myös täältä blogin kirjoittajalle,näitä on aina kiva lukea...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1269
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1057
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      61
      1010
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      969
    5. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      943
    6. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      143
      921
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      846
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      771
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      695
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      694
    Aihe