Mikäköhän nyt tuli, kun aamulla oli -2 pakkasta ja olin laittanut eilen webaston ajastetusti lämmittämään aamulla, mutta ei ollut lähtenyt lämmittämään, kokeilin vielä manuaalisesti siitä liekkinapista päälle, mutta ei tapahtunut mitään, mistä lähtisin vikaa etsimään?
Zafira 1.9 diesel vm. 2009
5
158
Vastaukset
- Der .... ??
Älä hae vikaa vaan testeriin kiinni ja katsoon mikä vika mahtaa olla vai oliko polttoainetta liian vähän ettei lähtenyt tulille.
- Neuvot tarpeen
Polttoainetta yli puoli tankillista eli pitäisi riittää. Silloinhan se ei toimi, jos polttoaineen varoitusvalo palaa, vikaa en ole jaksanut enempiä etsiä, kun pakkasetkin on nyt jääneet taakse, no syksyllä se on sitten edessä, ajattelin vaan, että jos jollain olisi ollut samaa ongelmaa ja olisi sen selvittänyt, niin voisin tarkastella samoja mahdollisia vikakohtia ennenkuin menen "ryövättäväksi" johonkin Webasto huoltoon, niin ja Webaston kellossa ohjaamossa on virta, koska kello toimii ok, mutta vielä kerran: olisiko vinkkejä mitä itse voisin helpolla tarkastaa parkkipaikalla (tallia/nosturia ei ole).
- Neuvot tarpeen
Nostetaanpa tämä uudestaan esille, olisiko jollain jonkinlaista vinkkiä mistä vikaa voisi "kotikonstein" etsiä, onko esim. sulakerasiassa joku määrätty sulake tuolle Webastolle?, osaako kukaan auttaa.
- Jep jep
Kotikonstein hehku, lämmittemen purku, hehkun ja palopesän putsaus. Sen jälkeen käynnistysyritysten nollaus, poltin päälle ja säätö.
- Neuvot tarpeen
Kiitos, täytyy katsoa onnistuuko parkkipaikalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432947Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta602839- 422323
- 261788
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251689Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa701576- 481566
- 361226
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771225- 791050