Olen tallentanut digiboxilla ohjelman muistitikulle (tiedostomuoto .mpg). Nyt kun yritän toistaa sitä tietokoneella ja tarkemmin vlc:llä, niin video menee eteenpäin n. puoli sekuntia ja sen jälkeen pari framea taakseppäin ja taas puoli s eteen ja taas pari framea taakse. Tätä jatkuu koko videon. Samaa pomppimista ei ilmene käytettäessä Windows media playeriä. Muilla videoilla en ole huomannut vastaavaa pomppimista.
Kyllä sitä Windows media playeriäkin voisi käyttää, mutta pidän enemmän vlc:stä ja WMP jäätyy aina välillä.
Pitäisikö vlc:n asetuksista säätää jotain ja jos, niin mitä? Vai mitä pitäisi tehdä?
Jos joku osaisi auttaa, olisin kiitollinen.
vlc hyppii ja pomppii
Ärrsyttää
2
128
Vastaukset
- Anonyymi
VLC on VLC... Koita https://mpv.io/installation/
- Anonyymi
Olen huomannut itse saman kun kerran nauhoitin YLEn lähtyksiä, että se vain jostain syystä todellakin pomppii noin. Tulos on käytännössä sama käyttipä sitten vlc, mpv tai mplayer.
Näytönohjaimena on GTX 1080Ti, ja viimeisimmät ajurit, eli kyllä käytännössä siis uskoisin hw-tason dekoodauksen olevan kunnossa jokaiselle käytössä olevalle videoformaatille, eli tästä ei pitäisi jäädä kiinni.
En voi auttaa itse, muuta kuin todeta vain että 'kokemusta on'...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1666713
- 562038
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes451949- 541172
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3521170Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se511125Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141051Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79940Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384928Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14927