Minulla on 12000 -liittymä. Otin sen kaksi vuotta sitten, ja silloin myyjä kertoi, että sopimus on toistaiseksi voimassa ja hinta 19,95. Ostohetkellä ei ollut mitään puhetta, että ostan määräaikaisen sopimuksen ja hinta nousee kahden vuoden kuluttua. Nyt hinta POMPSAHTI REILUSTI eli hintaa nostetttiin ilman ilmoitusta ja sen näki vasta laskusta. Hinnan nousua ei ollut näkyvissä myöskään omadna sivulla. Väittävät nyt, että olen saanut kirjallisen tilausvahvistuksen kahdesta vuodesta ottaessani liittymän. Tilausvahvistusta en todellakaan ole saanut, koska liittymän tyyppiä vain muutettiin. Veljelleni kävi samalla tavalla. Onko muilla samanlaisia kokemuksia, että voisimme viedä kunnolla kuluttaja-asiamiehelle tämän asian.
DNA nostaa hintoja varoittamatta
DNA huijaa
1
114
Vastaukset
- coilko
Kyllä se oli tarjoushinta ja sait sen koko 2 vuotta. Sen jälkeen tuli normihinta. Kyseinen liittymä on jo pois uusmyynnistä eli etsi uusi liittymä. Yleensä lähes kaikki liittymät on tarjoushintaisia jonkun määräajan, joten tarkkana vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711198
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462565- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131781Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431675Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311320Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361265Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61086Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1121014