Tämä on kirous, mutta olen myös siunattu voimilla.
Pystyn tuntemaan toisten ihmisten energian sekä tunteet mitä he tuntevat. Se on kauheaa jos läsnä on narsisti joka on koittanut hukuttaa minut kerran. Tunnen kun hän kaivelee minua sisältä ja ottaa koska: '' En tarvitse sitä. '' En saa suojattua itseäni koska hän on imenyt ''verta suoraan läheltä sydäntäni'' Eli ottanut minulta voimia, mutta ei oikeita voimia.. Vaan tehnyt sen vääränlaisesti ja asettanut minut seisomaan jossakin muualla kuin siellä missä tunnen voimani. Tunnen hänet vieläkin lähelläni.
En ymmärrä voimiani täysin, en ymmärrä miten toruisin hänen iskunsa koska ne eivät perustu samoihin voimiin mitä minussa on. En itseasiassa tiedä, kuinka pimeitä voimani ovat. Varmasti aika pimeitä, mutta tunnen myös Luojan voimat jotka ovat paljon voimakkaammat. Eli saan molemmista; Mustasta ja Valkoisesta energiaa ja tunnen sen sydämessäni kun oikein keskityn tunteiden kautta ja olen vastaanottavainen.
Tarvitsisin amuletin varmastikin, itselläni oli sellainen joka oli vuosia vanha mutta se katosi. Metallinen koru, jossa turkoosi timantti.
Intuitiivinen näkijä.
5
321
Vastaukset
- iojpojpo
Joo tota... Köh*Hullu*Köh köh
- tuota...
Tuota....kun pystyt tuntemaan ja aistimaan vain omat pelkosi, joille olet antanut omat merkityksensä sen mukaan, onko kokemus menneisyydessä ollut positiivinen tai negatiivinen. Meistä jokainen tekee niin, ennen kuin havahtuu siihen, kuka tässä tuntee, aistii, kokee ja rakentaa tarinaa tarinan ympärille - muuria.
Mieti hetki, jos joku toinen kokisi saman, mutta hänen luomansa tarina olisi aivan toisenlainen kuin sinulla? Aivan, me luomme sellaisen elämän itsellemme, kuin kuvitelemme ansaitsevamme.
Kukaan ei voi toiselta viedä mitään voimia. On vain luottamus ja asioiden hyväksyminen, ettei toinen onnea tullessaan tuonutkaan. Vaan oikeastaan toiminnallaan vain osoitti, missä on kipeä kohta, joka näyttää syövän tilapäisesti voimat.
Ainut amuletti, jota tarvitset, on katsoa tapahtuneita silmästä silmään.
Anteeksi nyt kun kysyn, mutta mitä ovat mustat tai valkoiset voimat? Olisiko kuitenkin niiin, että se oma mieli on luonut kaksinaisuuden, jossa on ne mukavat ja ikävät kokemukset. Jos elämä olisi helppoa, eikä vaikeuksia matkan varrella olisi, ihminen ei kasvaisi, eikä koskaan tulisi löytämään omia, piilossa olevia pelkojaan. Ne on vain tunteita, eikä tunteita tarvitse pelätä.
Tuossa uudenlainen tapa ajatella asioita, siis linkissä :) .
http://www.merjaelisabeth.com/6 - HeartofDarkness
Olen kadottanut mieleni jo ajat sitten. :D Jos huumoria aletaan siitä heittämään.
Tiedän, mitä tunnen sydämessäni ja suonissani. Se vaatii pitkän matkan ennenkuin pääset kolmannen silmän katsomukseen.- tuota...
musta ja Valkoinen energia, josta kirjotat, = kaksi eri mieltä sinussa. Ehkä sinun halutaan tutkivan enemmän mieltäsi. Olet löytänyt kaksinaisuuden mielestäsi. Siitä on hyvä aloittaa.
On vain Jumala ero. Vuosia ylösnousseet mestarit tätä yrittivät miulle kertoa, mutta halusin pitää kiinni omista tulkinnoista. Kun antauduin, kaikki muutui helpommaksi.
- ei muuta
Anna elämä ehdoitta Jeesuksen Kristuksen käsiin ja pyydä vapautusta kaikesta noista voimista. Silloin pääset Jumalan yhteyteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2956757Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652059- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151277- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691180Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71146RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531057Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288972