Intuitiivinen näkijä.

HeartofDarkness

Tämä on kirous, mutta olen myös siunattu voimilla.

Pystyn tuntemaan toisten ihmisten energian sekä tunteet mitä he tuntevat. Se on kauheaa jos läsnä on narsisti joka on koittanut hukuttaa minut kerran. Tunnen kun hän kaivelee minua sisältä ja ottaa koska: '' En tarvitse sitä. '' En saa suojattua itseäni koska hän on imenyt ''verta suoraan läheltä sydäntäni'' Eli ottanut minulta voimia, mutta ei oikeita voimia.. Vaan tehnyt sen vääränlaisesti ja asettanut minut seisomaan jossakin muualla kuin siellä missä tunnen voimani. Tunnen hänet vieläkin lähelläni.

En ymmärrä voimiani täysin, en ymmärrä miten toruisin hänen iskunsa koska ne eivät perustu samoihin voimiin mitä minussa on. En itseasiassa tiedä, kuinka pimeitä voimani ovat. Varmasti aika pimeitä, mutta tunnen myös Luojan voimat jotka ovat paljon voimakkaammat. Eli saan molemmista; Mustasta ja Valkoisesta energiaa ja tunnen sen sydämessäni kun oikein keskityn tunteiden kautta ja olen vastaanottavainen.

Tarvitsisin amuletin varmastikin, itselläni oli sellainen joka oli vuosia vanha mutta se katosi. Metallinen koru, jossa turkoosi timantti.

5

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iojpojpo

      Joo tota... Köh*Hullu*Köh köh

    • tuota...

      Tuota....kun pystyt tuntemaan ja aistimaan vain omat pelkosi, joille olet antanut omat merkityksensä sen mukaan, onko kokemus menneisyydessä ollut positiivinen tai negatiivinen. Meistä jokainen tekee niin, ennen kuin havahtuu siihen, kuka tässä tuntee, aistii, kokee ja rakentaa tarinaa tarinan ympärille - muuria.

      Mieti hetki, jos joku toinen kokisi saman, mutta hänen luomansa tarina olisi aivan toisenlainen kuin sinulla? Aivan, me luomme sellaisen elämän itsellemme, kuin kuvitelemme ansaitsevamme.

      Kukaan ei voi toiselta viedä mitään voimia. On vain luottamus ja asioiden hyväksyminen, ettei toinen onnea tullessaan tuonutkaan. Vaan oikeastaan toiminnallaan vain osoitti, missä on kipeä kohta, joka näyttää syövän tilapäisesti voimat.

      Ainut amuletti, jota tarvitset, on katsoa tapahtuneita silmästä silmään.

      Anteeksi nyt kun kysyn, mutta mitä ovat mustat tai valkoiset voimat? Olisiko kuitenkin niiin, että se oma mieli on luonut kaksinaisuuden, jossa on ne mukavat ja ikävät kokemukset. Jos elämä olisi helppoa, eikä vaikeuksia matkan varrella olisi, ihminen ei kasvaisi, eikä koskaan tulisi löytämään omia, piilossa olevia pelkojaan. Ne on vain tunteita, eikä tunteita tarvitse pelätä.

      Tuossa uudenlainen tapa ajatella asioita, siis linkissä :) .

      http://www.merjaelisabeth.com/6

    • HeartofDarkness

      Olen kadottanut mieleni jo ajat sitten. :D Jos huumoria aletaan siitä heittämään.

      Tiedän, mitä tunnen sydämessäni ja suonissani. Se vaatii pitkän matkan ennenkuin pääset kolmannen silmän katsomukseen.

      • tuota...

        musta ja Valkoinen energia, josta kirjotat, = kaksi eri mieltä sinussa. Ehkä sinun halutaan tutkivan enemmän mieltäsi. Olet löytänyt kaksinaisuuden mielestäsi. Siitä on hyvä aloittaa.

        On vain Jumala ero. Vuosia ylösnousseet mestarit tätä yrittivät miulle kertoa, mutta halusin pitää kiinni omista tulkinnoista. Kun antauduin, kaikki muutui helpommaksi.


    • ei muuta

      Anna elämä ehdoitta Jeesuksen Kristuksen käsiin ja pyydä vapautusta kaikesta noista voimista. Silloin pääset Jumalan yhteyteen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4336
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2209
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1724
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1468
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1400
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1195
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe