Entä kovan koiran koulutusmetodit? Mitkä ovat vain kärsittäviä seurauksia mistä ei pääse tälläisen koiran kanssa eroon koulutuksellakaan? Vinkkejä kokeneemmilta.
Millaiseksi luokitellaan kova koira?
3
246
Vastaukset
- molossin omistaja
Kovan koiran erottaa pehmeästä se, että kova koira ei ole pelkopurija, ei säiky, on varma siinä, missä tietää kokevansa positiivista. Näistä syistä ei ikäviä kokemuksi muista ja tekee samat mokat uudelleen.
Fyysisessä koulutuksessa kova koira ei opi mitään. Se ikään kuin lukkiutuu ja siksi ei osoita nöyryyttä. Positiivisella koulutuksella päästään pitkälle, jos ei mennä namitteluun, vaan koulutuksen aikana kehutaan sanoilla oikeasta suorituksesta.
En ymmärrä mitä tarkoitat "kärsittävä seurauksia". Ongelmissa yleensä on ohjaajan väärä tyyli, joka sitten rikkoo luottamuksen ja kova koira alkaa kääntää sen itselleen leikiksi, siinä missä pehmeä koira pelkopuree, luimistelee. Mielestäni kova koira vaatii pitkää pinnaa kouluttajalta, mutta on paljon helpompi yleisillä paikoilla, kuin pehmeä koira. Minä ainakin ihannon kovan koiran jämäkkyyttä.
Vinkkejä on vaikea antaa, kun ei ole tietoa, missä teillä kiikastaa.Samoilla linjoilla, ennemmin kova koira kuin arka: kovan kanssa voi joutua vääntämään useamman vuoden, jotkut hulluuden partaalla, mutta kyllähän se sitten palkitsee. "Kärsittävänä seurauksena" on sitten joka tilanteessa kestävä koira.
- Näin se menee
Oikean hermorakenteen ja koulutuksen omaavan koira on neutraali aina yleisellä paikalla. Makupala on mainio opetustapa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753435Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1051746Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2381413- 741346
- 651243
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991107Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521099- 631001
- 22907
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei18873