Miten hoidatte kun naisasiakas kiihottuu kokohieronnassa

tiukka.paikka

Hei, toivoisin oikeasti asiallisia kommentteja kolleegoilta.Niin nais- kuin miespuolisilta hierojiltakin. Itse olen pitkään tehnyt hierojan hommia, ja olen käynyt alan koulutuksen. Aiemmin tein töitä eri yrityksissä, eikä ongelmia ollut. Nyt olen työskennellyt kolme vuotta lapin hiihtokeskuksissa. Useammassa paikassa kylpylöistä yksityisvastaanottoihin. Ja aika estottomia asiakkaita on tullut yhä enemmän vastaan. Vaikka heitä on vain muutama sadasta on meno sitäkin avoimempaa. Ylilyönteinä yhdellä asiakkaalla geishapallot, ja yhdellä klitoriksen kiihotin tms, en kokeillut tai kysymyt mikä surina stringien alta oli. Etenkin ne naiset joilla sydänsuruja, tai ei oo flaksi käynyt ovat hierontapöydällä kuumana.Ei mitään sanallista ehdotusta, mutta levitetään jalat haralleen ja nostetaan pylly hierontatilanteessa irti pöydältä. Vika tikki oli asiakkaan kohdalla joka yritti sormettaa itseään päinmakuulla ollessa.
Miten te hoidatte ko tilanteet. Itse olen lopettanut hieronnat siihen, ja veloittanut siitä huolimatta normisti.

14

6308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tosi noloa

      Hierotaan normaaliin tapaan,välittämättä mistään kiihottumisista.Oikea ja kunnollinen hieroja ei ole tietääkseen ja onkin välittämättä koko asiasta.

      Itse en mene kiihottumaan tai yritä kiihottua,vaan pyrin käyttäytymään ja olemaan asiallisesti ja vaadin sitä myös hierojalta.

      Vika tikki nuo kiihottumiset ja sormetukset yms ja jos toinen vielä provosoi tilannetta.

      Asiakkaana ja hierojanakin niin lopettaisin hommat siihen.

    • aidosti.orkku

      Itsellä myös pitkä työkokemus. Samalaisia huomioita on tullut tehtyä. Aikoinaan kmkoulutuksessa ei mainittu aiheesta mitään, harmittaa. Mielestäni suurin syy on Turkin matkailu, sillä useampi nainen viittaa siihen ettäå ovat Turkissa harrastaneet seksiä mieshierojan kanssa. Tiedä sitä sitten, mutta kyllä itse hiukan olen lipsunut tiukoista kriteereistä. En voi mitään sille, että jos naisasiakkaan stringit ovat uponneet häpyhuulien väliin. Sormettaa voin, mutta en missään tapauksessa pane asiakasta.

    • aidosti.orkku

      Itsellä myös pitkä työkokemus. Samalaisia huomioita on tullut tehtyä. Aikoinaan kmkoulutuksessa ei mainittu aiheesta mitään, harmittaa. Mielestäni suurin syy on Turkin matkailu, sillä useampi nainen viittaa siihen ettäå ovat Turkissa harrastaneet seksiä mieshierojan kanssa. Tiedä sitä sitten, mutta kyllä itse hiukan olen lipsunut tiukoista kriteereistä. En voi mitään sille, että jos naisasiakkaan stringit ovat uponneet häpyhuulien väliin. Sormettaa voin, mutta en missään tapauksessa pane asiakasta.

    • Ei orkkuja

      Empä usko että olet oikeasti mikään hieroja ja että sulla on pitkä työkokemus.Nuo sormetukset ei kuulu hierontaan.

    • hieroja itse

      ja höpöhöpö, ammattihieroja ei ala leikkimään intiimihierojaa.

    • naotttiaaan

      Kyllä ammattihieroja on sormettanut pimppiäni ja se tuntui kivalta. Miksi näin ei sais tehdä jos asiaks haluaa?

      • 29äiti

        tätä vtun lapsellisuutta jaksaa jotkut täällä jauhaa päivät pääksytysten . kumpa menisi nimelliseksi nämä keskustelut niin miettisivät parikeertaa ennen kirjoituuksiaan.


    • Epänormaalia

      Se ei ole ollut mikään oikea ammattihieroja,joka on sormeillut.Oikean ammattihierojan
      tehtäviin ei kuulu intiimisormeilut.Asiakkaalla ja hierojalla ei ole mitään oikeutta toimia noin,vaikka kuinka haluaisi,koska se menee rikollisen toiminnan puolelle.

      • Anonyymi

        Jöö


    • molempi.parempi

      Itse hierojana ja asiakkaana. Ei ongelmia jos hieroja ja asiakas täysi-ikäisiä. Antaa vain palaa, ja kivaa on ollut niin asiakkaana kuin hierojanakin.

    • htryhw4y

      Mun hieroja, joka on ammtilainen nainen
      antaa käsihoidon joka kerta.

    • Ei käy

      Ei kiihotu, eikä mitään antaa palaa tai kivaa, ei mitään käsihoitoja.

    • Normaali

      Joo ei ne ammattihierojat ole kiinnostuneita seksistä.
      Ne on semmosia koneita, jotka ei itse kiihotu mistään.
      Ammattihieroja herää aamulla meditoimaan pahan erotiikan pois mielestään, ja näin jatkaa koko elämän onnistunutta selibaattiaan.
      Menitoinnin jälkeen Ammattihieroja käyttää itsesuggestiota hyväkseen, ja hypnotisoi itsensä sukupuolettomaksi ja tunteettomaksi hierontarobotiksi.
      Siitä sitten alkaa työpäivä. Hierottavaksi tulee ties millaista levittelijää ja itsensä tarjoajaa, mutta Ammattihierojan ote pysyy rautaisena.
      Hän ei murru, vaan hieroo hieromistaan.
      Työpäivän päätteeksi Ammattihieroja napsauttaa sormillaan itsensä vapaaksi itsesuggestion vallasta ja palkitsee itsensä kotona luontodokumenteilla, jotka kertovat kivihiilen synnystä arktisissa olosuhteissa.

      Toista se on meidän tavisten kanssa kun kiihotutaan jo kun vähän hipastaan reittä, tai joku katsoo sillai vähän liian pitkään.. Ihan perseestä olla normaali.

      • Anonyymi

        Niimpä :-)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1792
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1459
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      123
      1240
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1150
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      922
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      245
      907
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      106
      867
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      805
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe