..jos oon 52 / 163 ????
Pliide sanokaa! En muuten tiedä mitä tehä....ainiiih, ja oon 14w. tyttö.
Pitäskö laihuttaa...
10
603
Vastaukset
- juu
Älä tosiaankaan laihduta! Ennemmin saisit vaikka lihoa pari kiloa. Ja varsinkaan tuossa iässä ei kannata moisia asioita murehtia lainkaan.
- !!!
älä laihduta!
- jani
pari kiloo lisää nii hyvä tulee :)
- min kompis
laihuta nyt hyvä likka. Et varmaan halua, että sua aletaan haukkumaan fläsäksi. Ellei jo ole käynyt niin. Sun pituiselle tytölle ihannepaino on n. 40 kg, että matkaa on. Eikun lenkille.
- sdfsdfdf
170/50 on oikea paino.
- sdfsdfdfc
170/50 on oikea paino.
- naama
ohhoh. kylläpä taas ei joidenkin päässä järki juokse. tarkoitan siis nyt näitä '170/50 on oikea paino'- tyylisiä kirjoittajia. alkuperäinen, älä laihduta, äläkä todellakaan usko tuollaisten lapsellisten kirjoittajien typeriä kommentteja! ihmettelen vain, miten jotkut ei ollenkaan tunne vastuutaan. pitäisihän se nyt älytä (okei, ehkä 15-vuotiaat pojat ei vielä tajua), että tuollaiset kommentit voi ihan oikeasti saada jonkun laihduttamaan itsensä ihan piloille ilman mitään syytä. tiedän monia tapauksia, jossa laihduttaminen on lähtenyt vain yhdestä väärään aikaan esitetystä muka-pilallaan-kommentista.
- TYTTÖ
Kiva kuulla! *huh* :) Mä yritinkin olla joskus syömättä ku yks sano mua rumaks, mut nälkähän siin vaa tuli...:( En kyl enää aio ees yrittää..!
- Rowen82
Olet aivan ihanteellisen painoinen, joten ei ole mitään syytä laihduttaa.
- tipsupeikko
Ei pidä laihduttaa! Ihan sopiva mielestäni olet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv172291Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461874- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948