Tyttörakkautta Elokuussa

minttulissu

Hän oli tutkimustyöni ohjaaja yliopistolla, rakastuin häneen silmittömästi, olin halunnut häntä sekoamispisteeseen asti ensimmäisestä luennostani alkaen. En ollut varma, kokiko hän itse samoin, kuitenkin tuntui, että meillä oli jo parin vuoden ajan ollut meneillään jotakin, jokin aivan erityinen juttu, pitkiä intensiivisiä katsekontakteja, varomattomia hipaisuja laitoksen yhteisellä matkalla Tukholmaan, käsinkosketeltavaa halua. Olin valmistumassa ja meillä oli tapaaminen hänen työhuoneessaan eräänä elokuisena iltapäivänä viime kesänä. Tarkoitus oli käsitellä työhöni liittyviä viimeistelyä vaativia yksityiskohtia ennen syksyistä publiikkia. Oli kuuma, helteinen iltapäivä, tuntui ettei yksikään lehti värähtänyt, ilma oli kuumuudesta sakeaa. Hän ehdotti, että ottaisimme paperit mukaamme ja menisimme hänen asuntonsa läheisyydessä sijaitsevalle uimarannalle keskustelemaan työstäni.Uimarannalla löysimme rauhallisen paikan pienen kallionkielekkeen takana. Keskustelimme vähän aikaa, kunnes hän sanoi haluavansa nauttia tuulesta, merestä ja kesästä,hän kävi pitkälleen ja sulki silmänsä. Arastellen kävin hänen viereensä, kuuntelimme jostain kaukaa kantautuvia ääniä, lokkien kirkunaa elokuun valtaisassa hehkussa. Nukuin ilmeisesti vähän aikaa, koska tunsin hänen valuttavan sormiensa välistä hiekkaa kesätopin alta paljastuneelle vatsalleni, avasin silmäni ja hän katsoi minua hymyillen, silmät kosteina. Hän siveli hyvin hiljaa ja varovasti kättäni ja kumartui ylleni sipaisten hiekanmurusen hiuksiltani, tunsin hänen lämpimän hengityksensä kaulallani. Hän oli aukaissut rintaliivinsä, näin että hänen nänninsä painuivat kovina ja herkkinä valkoisen teepaidan kangasta vasten. Hän kumartui jälleen ylleni,hipaisi pehmeät huulet kosteina ja raollaan omia huuliani, veti hitaasti toppini ylös ja liu’utti sormiaan pitkin kaulaani, alas rintojeni välistä poimua, paljaalle vatsalleni. Tunsin olevani läpimärkä, nännini törröttivät pystyssä enkä kyennyt sanomaan mitään.

2

3235

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • munallaparantaja

Haluisin parantaa noi molemmat nartut lespoudesta

• Ihana, juuri tuosta haaveilen, en ihan noin pitkälle ole vielä päässyt ystäväni kanssa......mutta jotain jo

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      2197
    2. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      136
      1245
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      142
      1185
    4. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      75
      993
    5. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      991
    6. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      60
      916
    7. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      80
      751
    8. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      38
      737
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      707
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      246
      678
    Aihe