Narttuna (korjattu)

Seuralainen

Hän painoi minut seinää vasten suudellen rajusti. Takkimme ja kenkämme olivat jo yhdessä mytyssä eteisen lattialla patoutuneen kiihkon alkaessa purkautumaan sisältämme. Tunsin hänen kielilävityksensä vaihtaessamme kiihkeää suudelmaa. En päässyt pakoon hänen painaessa minua seinää vasten, enkä halunnutkaan. Pitkä ’kuiva kausi’ oli saanut minut syttymään todella helposti ja saatoin kuvitella kuinka hän tuntisi kiihkoni farkkujeni lävitse hieroessaan roisisti jalkojeni väliä. Hän siirtyi kaulalleni ja tunsin kuinka hän avasi rajusti mustan pitkähihaisen puseroni napit. Joko kuvittelin kaiken tai sitten kuulin kuinka napit putoilivat vasten laattalattiaa. Hän painoi puseroni selkäni taakse ja jäin puseron hihoista vangiksi. Yritin epätoivoisesti avata hihojeni nappeja selkäni takana saadakseni puseroni pois tieltä. Hän ei kuitenkaan malttanut odottaa vaan nosti puseroni alla ollutta toppia paljastaen rintani. Hänen kätensä hieroivat rajusti rintojani nipistellen nännejäni. Hänen otteidensa rajuuden aiheuttama kipu vain sekottui kiihkooni saaden minut huokailemaan ja haluamaan vapautusta vaatteideni kahleista. Sain toisen hihan napin auki, kun samassa hän taas hieraisi jalkojenivälistä saaden minut värisemään. Hän otti toisen nännini suuhunsa ja imaisi saaden melkein polveni pettämään. Sitten hän vetäytyi kauemmas ja riisui oman yläosansa paljaaksi. Hänen kauniit pyöreät rinnat olivat koristellut lävistyksillä ja pienillä mustelmilla. En välittänyt niistä vaan silmäni lukkiutuivat alemmas hänen riisuessaan mustat farkkunsa ja alushousunsa ja kääntyessä kohti hämärää huonetta. Hän vilkaisi viettelevästi taaksensa ja koukisti sormensa kutsuen seuraamaan. Sain revittyä puseroni pois päältäni pudottaen sen hänen vaatteidensa sekaan. Astuin hämärään huoneeseen ja näin kuinka hän oli asettunut istumaan nojatuoliin jalat tuolin käsinnojilla. Hänen häpynsä oli riettaasti esillä ja kiihko kimalteli avoimilla häpyhuulilla eteisestä tulevassa valossa. Polvistuin hänen eteensä ja konttasin viimeisen metrin hänen jalkojensa väliin. Suutelin reisien sisäpintaa ja saatoin haistaa hänen kiihkonsa tuoksun.
Kiusoitellen aloin lähestymään hänen häpyään, kun samassa joku otti hiuksistani tiukasti kiinni ja veti päätäni taaksepäin. ’Kukas vittu sä oot?’, sain kaljanhuuruisen henkäyksen naamalleni ja katsoin siniharmaisiin silmiin. ’Ai..päästä irti!’, tiuskaisin suuttumuksesta, jota tiukan otteen aiheuttama kipu lisäsi. ’Mä kysyin että kuka vittu sä oot?’, siilitukkainen roteva nainen kysyi uudelleen kääntäen päätäni taaemmas vetäen kipeästi hiuksistani. ’Ai saatana..päästä irti..mä olen Sanna..’, vastasin nyt ääni särähtäen kivusta. ’No mitä vittua sä mun omaisuutta himoitset?’, nainen kysyi ankaralla äänellä. ’En mä...tässä on joku erehdys...en mä tiennyt..’, yritin sopertaa päästäkseni tiukasta otteesta irti. ’En mä usko sua..vittu..tuut tänne koskemaan toisen omaisuuteen’, nainen jatkoi hellittäen kuitenkin hieman otettaan. ’Saat kyllä lähteä saman tien litomaan’, nainen sanoi ja alkoi vetämään minua tukasta kohti ulko-ovea. ’Hei...ai..sattuu..mä kyllä voin mennä ihan rauhassakin..’, yritin sopertaa väliin, mutta tuo lihaksikas nainen ei selvästikään kuunnellut. ’Hei Mari..otetaan se mukaan..se näytti niin namulta..’, kuulin tuon pehmän äänen tuolilta. Mari tuntui kuulevan tuon äänen selvästi ja pysähtyi. ’En mä usko, että tästä nartusta on meidän leikkeihin..mä laitan sen ulos näine hyvineen..’, Mari sanoi ja ote hiuksistani tiukkeni jälleen. ’Eijei...älä..kyllä mä osaan...päästä irti jo’, sanoin paniikissa ja tunsin kuinka kyyneleet alkoivat nousta silmiini. Mari pysähtyi jälleen ja kumartui lähelle, melkein naama vasten naamaa. ’Osaatko todella tehdä niinkuin minä haluan, vai heitänkö sinut pihalle? Mieti ennen kuin vastaat...tän jälkeen et voi perääntyä.’, Mari sanoi vetäen päätäni taaemmas. ’Osaathan sä...vai mitä Sanna?’, toinen nainen tuli vierelleni laskien kätensä harteilleni ja suudellen korvaani. Halu vapautua polttavasta kivusta ja toisaalta lupaus mielihyvästä toisen naisen äänessä saivat minut nyökkäämään. Nyökkäsin useamman kerran ennen kuin sain ääntä pihalle ja vastasin ’Kyllä...osaan kyllä totella..’ Mari vapautti hiukseni ja vajosin lattialle. ’Muista tuo lupaus, sillä tuo oli pientä jos lupaukses ei pidä.’ Sain vain nyökättyä ja pystyin tarkkailemaan tuota lihaksikasta naista nyt paremmin. Hänen lyhyt siilitukkansa oli värjätty punaiseksi ja silmäkulmassa oli lävistys. Hän oli todella lihaksikas ja varmasti viettänyt paljon aikaa punttisalilla. Päällään hänellä oli löysä t-paita ja löysät collegehousut. Saatoin vain arvailla mitä oli tulossa ja vaikka tukasta vetäminen olikin sattunut, huomasin että ajatus määräiltävänä olosta kiihotti.

6

3135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ’Harvemmin sitä kyllä kahta narttua onkaan minulla ollut..’, Mari sanoi mietteliäästi ja lähti kävelemään kohti keittiön vieressä olevaan huonetta, ilmeisesti makuuhuonetta. ’Mä muuten olen Julia’, tuo viehkeä vaalea viettelijätär sanoi ja samassa suuteli minua kiihkeästi. Kaikki kipu kaikkosi välittömästi ja tunsin heti aiemmin kiihkon palaavan. ’Täällä kiimaiset nartut jo imeskelee...voi jumalauta’, kuulin Marin äänen ja samassa hän sivalsi remmillä Juliaa pakaralle. Julia voihkaisi ja vetäytyi luotani nopeasti. ’Nyt sitten pysytte kontillanne, kuten narttujen kuuluukin olla.’, Mari jatkoi ja laittoi Julian kaulan ympärille kaulapannan. Sitten hän tuli luokseni ja laittoi minun kaulani ympärille mustan piikkikaulapannan. ’Niin ja nuo housut otat nyt heti pois..ei narttukoirilla ole housuja..’, Mari antaen nahkaremmin löystyä sen verran että sain kaikki housuni riisuttua pois yhteen myttyyn. ’No nyt näyttää paremmalta...kaksi narttukoiraa. Ennen kuin saatte alkaa leikkimään, käydään ulkona pissalla.’, Mari jatkoi ja otti jo askeleen kohti olohuoneessa sijaitsevaa terassin ovea. ’Ei..’, ehdin jo päästää suustani. Samassa nahkaremmi rävähti reiteeni ja voihkaisin kivusta. ’Sanoinhan ettei väitetä vastaan jos leikkiin ryhtyy...’ Mari sanoi yhteenpurettujen hampaidensa välistä. Nyt tulkaa.’, hän sanoi ja kiskaisi remmejämme. Konttasin kuuliaisesti Marin ja Julian perään ja tunsin kuinka reittäni kuumotti.

      Mari avasi takaterassin oven ja veti meidät hihnoistamme kevättalven pimeyteen. Hän ei onneksi sytyttänyt ulkovaloa, mutta toisaalta emme Julian kanssa voineet nähdäkään kovin hyvin. Maa oli märkä ja kylmä paljaiden polvien ja käsien alla. Marin ja Julian asunnon takapiha oli onneksi suojainen ja erittäin hämärä, joten en uskonut kenenkään näkevän. Katsoin kuinka Julia hieman kauempana kyykki ja sai tehtävänsä suoritettua nopeasti. Itse en kyennyt noin nopeaan toimintaan vaan jouduin keskittymään tosisissani saadakseni pissan tulemaan. Asiaa ei yhtään auttanut kylmyys, joka alkoi painua luihin ja ytimiin, eikä Marin hihnan nykiminen. Lopulta tunsin kuinka pissani alkoi suihkuta ja yritin levittää jalkojani, jotten sotkisin niitä. Tunsin kuitenkin kuinka suihkun alkaessa vähenemään pieni määrä valui sisäreittäni myöten. Tuskin olin saanut pissattua, kun Mari jo nykäisi hihnastani ja alkoi vetämään meitä molempia sisälle.

    • Konttasin Julian perässä sisälle enkä voinut olla katsomatta kuinka hänen peppunsa keinahteli aivan naamani edessä. Mari meni istumaan tuolille, jossa oli ilmeisesti jo aiemmin istunut tullessamme sisälle. Hän veti Julian lähelleen ja irroitti tämän hihnan kaulapannasta. Odotin, että hän tekisi saman minulle, mutta hän vain veti minut lähemmäs jalkojensa eteen. ’Vaikutat kohtuu hyvältä oppimaan ja tottelemaan, mutta en kyllä vielä uskalla sinua päästää irti tänne..’, Mari sanoi ja nojautui taaksepäin tuolissaan. Samassa tunsin kuinka Julia tuli taakseni ja matki koiran haistelua peppuni takana. ’Jaa...toinen narttu taitaakin tykätä narttukoirista...’, Mari sanoi naurahtaen ja kurotti tuolinsa vierestä olutpullon. Värähdin tuntiessani kuinka Julia alkoi nuolemaan. Hänen kielensä kulki pakaroitani pitkin peppuvaolleni ja siitä alemmas peppuaukolleni ja edelleen hävylleni. ’Oho...nartuthan onkin kiimaisia..’ Mari sanoi siemaisten oluestaan. Sitten hän kumartui hieman ja painoi päätäni alemmas. ’Painahan etuosa maahan narttu.’ Tottelin mielissäni ja kaareutin selkääni ja levitin hieman jalkojani, jotta häpyni tulisi mahdollisimman hyvin esille. Tunsin kuinka Julian kieli hyväili huuliani saaden minut jo huokailemaan nautinnosta. Samassa Mari nykäisi hihnastani ja käski minun kääntyä sivuttain häneen nähden. Käännyin ja näin kuinka Julia konttasi uudelleen taakseni. ’Nyt Julia-narttu..ala nuolemaan tämän uuden nartun pillua.’, Mari komensi ja tunsin samantien kielen hävylläni uudelleen. Voihkaisin ja painoin naamani vasten lattiaa. Samassa tunsin kuinka Mari kaatoin nestettä pakaroilleni. Sitä valui selkääni, pakaroitani ja peppuvakoani pitkin. Julia puolestaan alkoi nuolemaan nestettä pois kuuliaisesti. Hänen vikkelä kielensä sai minut kiemurtelemaan nautinnosta, kunnes Mari taas siirsi hänet syrjään. Hän ei sanonut mitään, mutta tunsin kuinka hän hieroi sormillaan häpyäni ja työnsi nopeasti kaksi sisääni. ’Tää narttu on todella kiimainen..voi jumalauta millainen kiimanarttu tää on..’, Mari sanoi vetäen sormensa pois. Hän levitti häpyhuuliani ja samassa tunsin kuinka hän työnsi olutpulloa sisääni. Voihkin hieman vastustelevasti, mutta läimäisy pakaroilleni sai minut nopeasti hiljenemään. Mari alkoi liikuttamaan pulloa sisälläni ja samalla tunsin kielen peppuaukollani. ’Hyvä..koirathan nuolee toisten perseitä vai mitä?’, Mari sanoi ilkikurisesti työnnellen hitaasti pulloa sisälleni. Sitten hän veti sen pois ja käski Julian alkaa taas nuolemaan minua. Kurkistin taakseni ja näin kuinka Mari joi samasta pullosta vielä viimeiset kaljat. ’Mmm...pillukaljaa..’, hän sanoi ja nojasi tuoliin. ’Vittu te nartut ootte kiimainen näky.’, Mari jatkoi ja työnsi nyt kätensä housuihinsa

    • En voinut enää keskittyä Marin seuraamiseen, vaan tunsin kuinka orgasmi alkoi lähestymään Julian kielen kiemurrellessa hävyssäni. Ilmeisesti Mari huomasi tämän, sillä hän veti Julian pannastaan kauemmas. ’Senkin kiimaiset nartut..saitte minutkin ihan kiimaiseksi..tules tänne uusi narttu..’, Mari sanoi ja veti samalla housunsa jaloistaan. Käännyin ja hän tarttui kaulapannastani kiinni. Istuutuessaan tuoliin hän veti minut samalla jalkojensa väliin ja painoi naamani vasten häpyään. ’Nyt katsotaan osaako uusi narttu nuolla...’, hän sanoi ja nosti jalkansa tuolin käsinojien päälle ja peppunsa tuolin reunalle. Hänen paljaaksi ajeltu häpynsä kiilteli kiimasta edessäni. Sen enempää en ehtinyt ihastelemaan vaan Mari painoi pääni häpyään vasten. Aloin nuolemaan Mari jo valmiiksi märkää vakoa kiimaisella innolla. Kuulinkin mielihyväkseni kuinka hän alkoi voihkia ja selvästi nautti kieleni liikkeistä. Hän painoi päätäni vasten häpyään huokaillen samalla. ’Nuole narttu nuole...oooh..vittu...nuoleee..’, Mari voihki kovaan ääneen ja yritin parhaani mukaan hyväillä kielelläni hänen häpyään. ’Mmmm...nyt rauhassa..’, Mari sanoi ja veti pääni pois jalkojensavälistä. Hän päästi hihnastani irti ja lähti huoneesta. En ehtinyt seuraamaan häntä sen pidemmälle kun Julia käänsi kasvoni häneen ja suuteli intohimoisesti minua.

      Tunsin hänen kielensä kiemurtelevan suussani ja suupielissäni enkä voinut muuhun keskittyä kuin tuohon kiihkeään suudelmaan. Vaikka Mari olikin poissa pysyimme silti kontillamme vaihtaen kiihkeitä suudelmia. En heti edes tajunnut mitä tapahtui ennen kuin Marin lantio painautui pakaroitani vasten ja tekopenis oli uponnut sisälleni. Voihkin ääneen Marin alkaessa ensin hitaammin nussimaan minua. Tunsin kuinka Julia suuteli kaulaani ja niskaani Marin tarttuessa lantiostani kiinni. ’Nyt saat narttu kunnon panon!’, Mari sanoi ja alkoi kiihdyttämään tahtiansa. Tahti oli todella rajua ja vajosin kyynärpäitteni varaan naama lattiaa vasten. Vaistomaisesti jalkani levisivät ja samalla tunsin sormet klitoriksellani. Kliimaksi alkoi lähestymään ja nyt vikisin melkein yhtäjaksoisesti. Lisää sormia vaelsi nyt peppuaukolleni ja työntyi sinnekin sisälle. Samassa myös orgasmi purkautui ja vapisin sen voimasta. Mari ja sormet eivät kuitenkaan antaneet armoa vaan jatkoivat työskentelyään. En tiennyt sainko useamman orgasmin vai oliko se vain yksi pitkä, mutta lopulta tunsin kuinka Mari vetäytyi minusta.

    • Vajosin lattialle kokonaan makaamaan. Katsoin kuinka Julia alkoi nuolemaan Marin vyötäisillä olevaa tekopenistä. Mari käänsi Julian eteensä kontilleen ja painoi tekopeniksen rajusti Julian sisälle. Mari aloitti samanlaisen rajun tahdin pitäen tiukasti Julian lantiosta kiinni. Nyt oli Julian vuoro vikistä Marin läpsiessä hänen pakaroitaan. Välillä Mari otti Julian hiuksista kiinni ja veti niistä pitäen tekopenistä syvällä Julian sisällä. Sitten hän taas kiihdytti tahdin todella villiksi. Aloin pikkuhiljaa toipumaan omasta orkustani, kun Julia aloitti eläimellisen vinkunan. Rajun orgasmin vallassa Julia vain värisi ja vinkui, kunnes vaipui lattialle hengästyneenä.

      Mari vetäytyi Juliasta ja jätti tämän makaamaan lattialle. Hän asteli mitään sanomatta luokseni ja veti minut hiuksistani tekopeniksen viereen. Aloin nuolemaan Julian kiimanesteitä pois tekopeniksestä ja katsoin samalla ylös Mariin, joka virnisti ilkikurisesti. ’On kyllä melkoinen narttu tämä minkä löysit..’, hän sanoi katsoen Juliaan ja riisui samalla tekopeniksen vyötäsiltään. Sitten hän painoi minut selälleen lattialle ja istui naamani päälle. Hän hieroi häpyään naamaani vasten minun yrittäessä nuolla sen mitä pystyin. Hän pyöritti lantiotaan ja naamani kostui hänen eritteistään aivan täysin. Hetken hierottuaan hän nousi ylös ’No niin...nyt uusi narttu saa häipyä!’ Olin ihan sanaton, enkä osannut reagoida mitenkään. ’Ala nyt lähteä!’, Mari sanoi kovemmalla äänellä ja tempaisi minut ylös. Aloin hakemaan vaatteitani kunnes tajusin, että ne kaikki oli Julian sylissä eteisessä. Vielä epäröidessäni Mari sivalsi talutushihnallani pakaroilleni ja se sai minuun liikettä. Menin Julian luokse pukeakseni, mutta Mari tarttui käteeni ja melkein paiskasi minut hämään ulkoilmaan. Julia antoi minulle vaatekasan syliini ja ovi painui kiinni. Olin todella ällistynyt ja hetkeen en osannut muuta kuin seisoa paikoillani rivitalon ulko-oven edessä.

      Lopulta ulkoilman viileys sai minut toimimaan ja pakenin ulkovaraston taakse pukemaan vaatteeni ylleni. Koko kokemus ja viimeinen ulosajo olivat todella hämmentäneet minut lähtiessäni harhailemaan pitkin pyöräteitä ja etsiessäni sopivaa paikkaa soittaa taksi. Käsilaukkuni tavarat ja rahat olivat kaikki tallella kuten myös kaikki vaatteeni. Harhailin luultavasti tunnin ennen kuin soitin taksin. Koko odotusajan ja taksimatkan ihmettelin tapahtunutta. Tajusin että en enää osannut sanoa missä Mari ja Julia asuivat enkä ollut edes varma olivatko ne heidän oikeat nimensäkään. Toisaalta tapahtuma oli ollut erittäin hämmentävä, mutta samalla myös erittäin kiihottava. Vaikken ehkä haluaisikaan uudestaan samaa kokea, oli tapahtuma ollut erittäin nautinnollinen.

    • Pahoittelut aiemmassa versiossa olleesta virheestä. Toivon mukaan nyt on korjattu. Kiitos sinulle joka huomasit virheen.

    • Tarinantarina

      Ihan hyvä tarina...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1515
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1312
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1247
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1215
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1126
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe