Mitä aikakausi- ja harrastelehtiä ostatte tai mitä teille tulee?
Lehtien osto
9
1728
Vastaukset
- kerääjä
Kotiin tulee Dj, Star Wars Insider ja Otaku USA. Ostettua tulee Men's Health UK ja Star Wars sarjikset.
- erksass
Tilasin juuri Kodin Kuvalehden. Oli niin hyvä tarjous --> https://www.lehtitarjouksia.com/
- neuvokasta
Apu, Suomen Lähetyssanomat, Kotimaa, Kylväjä, Sana, Elämään, Opettaja.
- neuvokasta
Apu, Suomen Lähetyssanomat, Kotimaa, Kylväjä, Sana, Elämään, Opettaja.
- shoppaaja
Hymylehti, joskus Burda Style määräaikaisena.
- 1shakkimestari
Minulle tulee enää shakkilehti. Pikkukaupunkien sanomalehdissä on ongelmana, että päätoimittajat haluavat vain kehua aluetta saadakseen lisää tilaajia ja mainostajia. Analytiikan puuttuminen on harmittavaista.
- Sj123
Lehtitilaus http://bit.ly/lehdet-naisille on hyvä joululahjaidea.
- fjskjkfjkldfjklsdj
Tuulilasi -lehti tulee tällä hetkellä tilattuna, vuosikymmenen alussa tuli tarjouspätkä Tekniikan Maailmaakin. Molempia olen ostellut valikoiden irtonumeroinakin silloin kun eivät ole tilattuna olleet.
Hyvin harvoja muita lehtiä on tullut ostetuksi irtonumerona, esim. Moottori, Auto Bild, Klassikot.
Joitakin tietokonelehtiäkin on tullut ostettua, esim. aikoinaan R-kioskilta Amiga lehtiä, CU-Amiga, OneAmiga, jne. missä oli oheislevykkeellä Amiga 500:lle mielenkiintoisia ohjelmia ja pelejä.
Ostelin myös vuoden 2000 ympärillä Virallisia Playstation -lehtiä joissa tuli oheisromppu mukana mitkä sisälsivät pelien demoja.
Muutoin on yksittäisiä Kompuutteri -lehtiä, Mikrobittejä, Pelit ja Pelaaja -lehtiä.
Lapsena 80-luvulla mulle tuli Aku Ankka -lehti.
Ai niin ja kun mulla oli Mazda niin tuli Startti -lehti ;) - lahjaksi
Suomessa on erittäin hyvälaatuisia lehtiä moneen makuun https://goo.gl/s2yTSW ja erilaisiin harrastuksiin, elämänvaiheisiin ja tarpeisiin. Lehti on hyvä lahjaidea, josta on iloa pitkäksi aikaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1033505Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv1972232Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02100Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k371832Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll91649- 951098
No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....5850- 49831
Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu69827Sinkkuihmisten suppea kuva maailmasta.
Siskoni on jo vannoutunut sinkku. Hän ei haaveile mitään suhdejuttuja. Mutta välillä mietin, miten vähän ja suppeasti129773