Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ex-luokanvalvoja

Ex-nörttipoika

Olin ostoskeskuksessa odottamassa tyttöystävää kun tulikin vähän muuta ohjelmaa. Satuin törmäämään lukion luokanvalvojaani joka oli aika moinen MILF. Muistin heti hänet nähdessään sen kuinka olin ajoittain saanut valtavan stondiksen kesken tunnin häntä katsellessani.

Hän oli noin 45-vuotias, hyväkroppainen, vaaleahiuksinen nainen joka pukeutuikin aina tyylikkäästi. Nyt hänellä oli päällään musta jakku, ruskea nahkahame ja korkeavartiset saappaat. Heti kaluni alkoi kovettua. Tervehdimme toisiamme kohteliaasti. Aloin miettiä että mitä hän ajatteli minusta. Lukiosta oli mennyt jo noin 5 vuotta joiden aikana olin treenannut itseni huippukuntoon. En ollut enää se ruipelo nörttipoika. Olin lihaksikas ja komea mies. Rumasta ankanpoikasesta oli kasvanut joutsen...

Sain viestin tyttöystävältäni. Hän kertoi olevansa noin puoli tuntia myöhässä. Kysyin heti varovasti entiseltä luokanvalvojaltani (kutsuttakoon häntä kirjaimella N) että haittaisiko häntä jäädä vaikka kahville. Yllätyksekseni hän suostuikin. Menimme lähellä olevaan kahvilaan. Olin helvetin hermostunut ja kiihottunut. Kun sitten istuimme pöydän ääressä, tunsin yhtäkkiä kuinka N siveli saappaankärjellään sääriäni. Hänen jalkansa meni yhä ylöspäin, kunnes oli haarojeni välissä. Puhuimme siinä samaan aikaan vain mukavia. Mitä ihmettä oikein oli tapahtumassa? En voinut uskoa tilannetta todeksi kun tusin saappaan kärjen jalkojeni välissä. Kaluni oli kivikova. Sitten N ehdotti että lähtisimme pois kahvilasta.

7

8267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ex-nörttipoika

      Hän otti minua kädestä kiinni ja käski minun vain seurata. Menimme sitten erääseen vaatekauppaan. Seurasin häntä pukokoppeihin. Huomasin ihmisten katseet kun menimme samaan aikaan koppiin sisälle. Tämä on onnenpäiväni, ajattelin. Saan pillua kuumimmalta milfiltä kenet tiedän. N oli paljon kuumempi kuin vaikka Jennifer Aniston tai Eva Longoria. Ja kaluni oli kovana. Olin valmiina ottamaan hänet. Panisin N:ää kuin kiimainen sonni.

      Pukukopissa hän veti minut lähelleen. Aloimme suudella ja kourin samalla hänen rintojaan ja persettä. Hän kuiskaili koko ajan korvaani kuinka olin "paha poika" joka ansaitsi vielä "rangaistuksen". En tuossa tilanteessa antanut armoa. En ollut koskaan ollut varmaan yhtä kiimainen. Sitten käänsin hänet ympäri, puristelin mehevää, tiukan nahkahameen peittämää takamusta. Nylkytin sitä kuin koira ja sitten vedin hameen helman ylös. "Pane mua, poika, pane kovaa", kuulin N:n sanovan. Koitimme olla hiljaa, mutta se oli vaikeaa. Revin hänen sukkahousunsa ja pöksyt alas, niin että ne menivät rikki. Minulla ei ollut kumia, mutta paskat siitä. Työnnyin kaikella voimalla sisään. Tappaisin hänet, nussisin häntä niin luja ettei hän voisi enää kävellä! Kaluni oli melko iso, mutta survoin sen säälimättä sisälle. N alkoi voihkia. Toivoin että häneen miltei sattuisi. Tässä kiitos kaikista nelosista jotka olin lukiossa saanut! Tunsin kuinka hän sai orgasmin, hänen koko kehonsa värisi. Sitten hän työnsi minut pois, kumartui eteeni ja veti kaluni suuhunsa. Hänellä oli yhä käsissään nahkahanskat joilla hän hyväili kyrpääni ja pallejani. Tunsin kuinka aloin laueta. Jalkani värisivät ja laukesin suoraan N:n kasvoille. Se oli elämäni paras orgasmi. Tyttöystäväni ei ollut koskaan kyennyt antamaan minulle samanlaista nautintoa. N oli yhä polvillaan nuolemassa kyrpääni puhtaaksi. Tunsin itseni VOITTAJAKSI!

    • Ex-nörttipoika

      Mutta homma ei ollut vielä ohi. Tunsin kuinka minun olisi pian pakko käydä kusella. N oli jo nousemassa, mutta komensin hänet pysymään paikallaan. Hän oli nyt huorani ja panoleluni jolle tekisin ihan mitä tahtoisin. Pervo sisälläni heräsi. En vetänyt housuja jalkaan ja mennyt etsimään vessaa, vaan annoin kusen tulla siinä ja heti! Näin N:n pelästyneen mutta samalla himokkaan ilmeen kun keltainen suihku tulvi kalustani hänen päälleen, pilaten täysin hänen jakkunsa ja meikkinsä. Hän koitti paeta, mutta estin sen repimällä häntä hiuksista ja pakottamalla hänet ottamaan kaiken vastaan. Hah, siitähän ämmä sai! Kun olin kussut, niin tönäisin hänet vain lattialle. Näin että hän oli purskahtamaisillaan itkuun. Läimäytin häntä vielä pari kertaa kasvoille kusisella kyrvälläni ja sitten lähdin pois. Mietin että miten N kulkisi nyt kauppakeskuksessa haisten kuselta, spermalta ja seksiltä. Se ajatus ilahdutti minua suunnattomasti. Tuntui hyvältä kohdella hienoa naista kuin huoraa. Tiesin että tapaisin N:n vielä monta, monta kertaa.

      Tapasin myöhemmin tyttöystäväni ja menimme kämpälleni, missä paneskelimme rankasti, varmaan yli 3 tuntia. Kun tyttöystäväni imeskeli kulliani, sain yhtäkkiä tekstiviestin, katsoin sen. Siinä luki "Milloin otetaan uusiksi? T.huorasi N". Laukesin tyttöystäväni kasvoille. Olin nyt todellakin mies!

      • paskat päälleen

        Olin ostoskeskuksessa saanut valtavan stondiksen joka oli aika moinen. Satuin törmäämään kaikella voimalla jalkaan. Mietin että miten sitten koira oli haarojeni välissä nuolemassa kyrpääni puhtaaksi. Tunsin kuinka olin ruipelo nörttipoika purskahtamaisillaan itkuun. Ruma tyttöystäväni imeskeli kusen ja paskat suuhunsa. Mitä ihmettä oikein nussisin kusisella kyrvälläni. Rumasta ankanpoikasesta oli kasvanut sisälläni ämmä! Nylkytin käsissään kuin kiimainen ruipelo joutsen.Tyttöystäväni veti housuja jalkaan haisten kuselta. Tuntui hyvältä.


    • Toinen opettajasi

      Henkisesti jälkeenjääneen tekstiä.

      • ex-nörttipoika

        No ainakin oli hauskaa kirjoittaa tota :D Jos se tekee musta jälkeenjääneen, niin anti olkoon vaan niin!


      • guudstoori
        ex-nörttipoika kirjoitti:

        No ainakin oli hauskaa kirjoittaa tota :D Jos se tekee musta jälkeenjääneen, niin anti olkoon vaan niin!

        Hyvähän sun juttus oli. Vähän pervo loppupäästä, mutta niinhän sen pitää ollakin...:D


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1355
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      71
      1241
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe