"Hoitelen" tuon "terrierijätkän" kyllä ja tiedän sen:

Rautanyrkki tulee...

Koiran vapaana pitämiseen liittyvä tilanne kärjistyi Kaarinassa keskiviikkoaamuna.

Koriston alueella aamuyhdeksältä sattunut tilanne sai alkunsa, kun irrallaan ollut koira hyökkäsi kytkettynä olleen koiran kimppuun.

Kiinni olleen koiran omistaja sai tappelevat koirat irroitettua toisistaan, jonka jälkeen irrallaan olleen koiran omistaja oli käyttäytynyt uhmakkaasti kytketyn koiran omistajaa kohtaan. Tilanne pääsi laukeamaan ilman nyrkiniskuja, mutta vain hetkeksi.

Ei aikaakaan, kun miesten ja koirien polut kohtasivat jälleen. Irrallaan olleen koiran omistaja oli lyönyt toista miestä nyrkillä kasvoihin muutamia kertoja aiheuttaen tämän kasvoihin vertavuotavia haavoja.

Karkuun päässyt pahoinpitelijä oli iältään 35-45-vuotias, ristiverinen ja pituudeltaan 170-180 senttimetriä. Vapaana juossut kaksivärinen koira oli noin 40 senttimetriä korkea ja rodultaan mahdollisesti terrieri.

Miestä epäillään pahoinpitelystä.

8

536

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyrkit taskuun vaan

mikäs paskahousu sinä olet

• puuttua pitää

poliisiasia oikeastaan

• Harmi, että ihmiset pitävät koiriaan vapaana, vaikka näiden tottelevaisuudesta ei ole tietoakaan. Tuollaiselta ihmiseltä, joka antaa koiransa juosta irrallaan puremassa muita pitäisi ottaa koira pois ja etsiä koiralle kunnollinen koti. Jotain koiran oloista kertoo omistajan aggressiivisuus. Törkeää käytöstä.

• Bull + mom

Koiraa ei tietty sais pitää irrallaan mutta tarina ei kerro, mitä koiraansa hihnassa pitänyt on päästänyt suustaan. Tuntuu kaukaiselta ajatus, että kaksi koiranulkoiluttajaa kohtaa ja toinen rupeaa vetämään toista turpaan. Me ei kenties tiedetä ihan kaikkea.

• Aivojen puute?

Eipä tiedetä. Ja oikea tapa kärjistyneeseen keskustelutilanteeseen onkin käyttää sitä keinoa, jonka osaa. Jos kerran päässä ei mitään liiku, käytetään sitten nyrkkiä. Se on aivottomien idioottien ainoa vaihtoehto.

Koiran kuuluu olla kiinni, bullienkin. Niillä on sentään järkeä päässään.

• vastuullisuutta
    • Sinä tai minä

Jokos se rillipölösmurffi on kerännyt luunsa pois täältä. Pitääkö sille antaa vauhtia ja jos pitää, niin onko nämä kakarat niin kakaroita, ettei uskalla yhtä smurffia ajaa pois tästä kaupungista. Minä en mahdu mahdu miekkapölösmurffin kanssa samaan kaupunkiin.

• heistä se on

kumpi siis nyt

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      102
      1196
    2. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      37
      914
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      40
      890
    4. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      102
      868
    5. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      56
      698
    6. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      44
      697
    7. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      70
      625
    8. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      59
      603
    9. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      34
      596
    10. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      52