Miten voin purkaa pommeja CS:ässä?
Pommin purku?
9
5455
Vastaukset
No paina "use" näppäintä pohjassa. Mulla se on e-näppäin vai onko tääki joku trolli?
- Pixel
Joo kiitos,eikä tää ollu mikää trolli.
Pixel kirjoitti:
Joo kiitos,eikä tää ollu mikää trolli.
Laitoin vaan tuon trolli jutun tohon ku ei näillä palstoilla voi enään mihinkään luottaa.
Itekki joskus menin siihen pommille ja painoin nappia. Mitään ei tapahtunu. Kaveri ihmetteli puhekeskustelun välityksellä ja kaikki alkoi hattuilemaan kun kuolin siihen pommiin. Olin painanu F:ää kun en muistanu että ainakin mulla se on E.
Wolf ET:ssä se "use" nappi oli toi F :D- Pixel
lammas-jr kirjoitti:
Laitoin vaan tuon trolli jutun tohon ku ei näillä palstoilla voi enään mihinkään luottaa.
Itekki joskus menin siihen pommille ja painoin nappia. Mitään ei tapahtunu. Kaveri ihmetteli puhekeskustelun välityksellä ja kaikki alkoi hattuilemaan kun kuolin siihen pommiin. Olin painanu F:ää kun en muistanu että ainakin mulla se on E.
Wolf ET:ssä se "use" nappi oli toi F :DTuo pelaaminen on minulla vielä vähän hakusessa,kun vasta aloittelen pelaamaan. :)
- nii nii
Pixel kirjoitti:
Tuo pelaaminen on minulla vielä vähän hakusessa,kun vasta aloittelen pelaamaan. :)
Vitun nabot hanki ohjeet ennen ku tuur tänne vineee!!
- banaanimies12
no kerropa mistä niitä ohjeita löytyy
- TehPerselaama
Voi vittu oikeesti Pixel ::D Mitä helvettiä sä tälläselle palstalle tuut kysymää jtn tollasta.Senku olisit kattonu esim CS option et missä sulla on (use=Kaiken paskan avain)näppäin kattonu sen ja sit menny vähän kokeilee vaik esim johonki ovee tai nappulaan.
- lol oot tyhmä
Ite oot niir retardi et tulit vastaamaan 8 vuotta vanhaan viestiin.
- RangerX
lol oot tyhmä kirjoitti:
Ite oot niir retardi et tulit vastaamaan 8 vuotta vanhaan viestiin.
Arkeologiset kaivaukset on välillä mukavia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat265626- 77598
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437