Miten voin purkaa pommeja CS:ässä?
Pommin purku?
9
4856
Vastaukset
No paina "use" näppäintä pohjassa. Mulla se on e-näppäin vai onko tääki joku trolli?
- Pixel
Joo kiitos,eikä tää ollu mikää trolli.
Pixel kirjoitti:
Joo kiitos,eikä tää ollu mikää trolli.
Laitoin vaan tuon trolli jutun tohon ku ei näillä palstoilla voi enään mihinkään luottaa.
Itekki joskus menin siihen pommille ja painoin nappia. Mitään ei tapahtunu. Kaveri ihmetteli puhekeskustelun välityksellä ja kaikki alkoi hattuilemaan kun kuolin siihen pommiin. Olin painanu F:ää kun en muistanu että ainakin mulla se on E.
Wolf ET:ssä se "use" nappi oli toi F :D- Pixel
lammas-jr kirjoitti:
Laitoin vaan tuon trolli jutun tohon ku ei näillä palstoilla voi enään mihinkään luottaa.
Itekki joskus menin siihen pommille ja painoin nappia. Mitään ei tapahtunu. Kaveri ihmetteli puhekeskustelun välityksellä ja kaikki alkoi hattuilemaan kun kuolin siihen pommiin. Olin painanu F:ää kun en muistanu että ainakin mulla se on E.
Wolf ET:ssä se "use" nappi oli toi F :DTuo pelaaminen on minulla vielä vähän hakusessa,kun vasta aloittelen pelaamaan. :)
- nii nii
Pixel kirjoitti:
Tuo pelaaminen on minulla vielä vähän hakusessa,kun vasta aloittelen pelaamaan. :)
Vitun nabot hanki ohjeet ennen ku tuur tänne vineee!!
- banaanimies12
no kerropa mistä niitä ohjeita löytyy
- TehPerselaama
Voi vittu oikeesti Pixel ::D Mitä helvettiä sä tälläselle palstalle tuut kysymää jtn tollasta.Senku olisit kattonu esim CS option et missä sulla on (use=Kaiken paskan avain)näppäin kattonu sen ja sit menny vähän kokeilee vaik esim johonki ovee tai nappulaan.
- lol oot tyhmä
Ite oot niir retardi et tulit vastaamaan 8 vuotta vanhaan viestiin.
- RangerX
lol oot tyhmä kirjoitti:
Ite oot niir retardi et tulit vastaamaan 8 vuotta vanhaan viestiin.
Arkeologiset kaivaukset on välillä mukavia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2792548Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3001364- 1081241
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831241Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581185Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi971178- 441042
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi71946Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22890- 33797