Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Pommin purku?

Pixel

Miten voin purkaa pommeja CS:ässä?

9

4010

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No paina "use" näppäintä pohjassa. Mulla se on e-näppäin vai onko tääki joku trolli?

      • Pixel

        Joo kiitos,eikä tää ollu mikää trolli.


      • Pixel kirjoitti:

        Joo kiitos,eikä tää ollu mikää trolli.

        Laitoin vaan tuon trolli jutun tohon ku ei näillä palstoilla voi enään mihinkään luottaa.

        Itekki joskus menin siihen pommille ja painoin nappia. Mitään ei tapahtunu. Kaveri ihmetteli puhekeskustelun välityksellä ja kaikki alkoi hattuilemaan kun kuolin siihen pommiin. Olin painanu F:ää kun en muistanu että ainakin mulla se on E.
        Wolf ET:ssä se "use" nappi oli toi F :D


      • Pixel
        lammas-jr kirjoitti:

        Laitoin vaan tuon trolli jutun tohon ku ei näillä palstoilla voi enään mihinkään luottaa.

        Itekki joskus menin siihen pommille ja painoin nappia. Mitään ei tapahtunu. Kaveri ihmetteli puhekeskustelun välityksellä ja kaikki alkoi hattuilemaan kun kuolin siihen pommiin. Olin painanu F:ää kun en muistanu että ainakin mulla se on E.
        Wolf ET:ssä se "use" nappi oli toi F :D

        Tuo pelaaminen on minulla vielä vähän hakusessa,kun vasta aloittelen pelaamaan. :)


      • nii nii
        Pixel kirjoitti:

        Tuo pelaaminen on minulla vielä vähän hakusessa,kun vasta aloittelen pelaamaan. :)

        Vitun nabot hanki ohjeet ennen ku tuur tänne vineee!!


    • banaanimies12

      no kerropa mistä niitä ohjeita löytyy

    • TehPerselaama

      Voi vittu oikeesti Pixel ::D Mitä helvettiä sä tälläselle palstalle tuut kysymää jtn tollasta.Senku olisit kattonu esim CS option et missä sulla on (use=Kaiken paskan avain)näppäin kattonu sen ja sit menny vähän kokeilee vaik esim johonki ovee tai nappulaan.

      • lol oot tyhmä

        Ite oot niir retardi et tulit vastaamaan 8 vuotta vanhaan viestiin.


      • RangerX
        lol oot tyhmä kirjoitti:

        Ite oot niir retardi et tulit vastaamaan 8 vuotta vanhaan viestiin.

        Arkeologiset kaivaukset on välillä mukavia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2454
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1808
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1601
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1535
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1488
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      31
      1227
    Aihe